1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

PSP 'Go"

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door Erwin van.., 12 sep 2009.

  1. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Lees het nu ook :mad:

    Op sommige site's (Bol.com) kan je nog steeds de Pack pre-orderen.
     
  2. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
    Bron: ps3only.nl


    Het nieuws wordt zelfs overgenomen door buitenlandse game sites
     
  3. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Dit heeft niets met details van games en films te maken , maar dat Nedgame aan de PSP GO niets kan verdienen zoals 2de handse games. !!!
     
  4. Sato

    Sato Sato NL

    Berichten:
    1.229
    Leuk Bevonden:
    0
    Sterker nog het ding zal nedgame alleen maar geld gaan kosten in het begin (Transport en opslag)
    Het feit dat er dan amper winst word gemaakt per verkocht systeem betekend dus dat het niet interesant is om de PSP Go in de schappen te leggen en dus kiest nedgame ervoor om dat dan ook niet te doen.

    Maar om nu meteen van een boycot te spreken.

    Feit blijft dat winkels en vooral gamewinkel hun winst uit de games(Bij Nedgame ook 2dehands games.) en Accessoires moeten halen.

    Games voor de PSP GO verkopen zit er voorlopig niet in, Op Playstation Store kredietkaarten na.
    En Accessoires zullen er voorlopig ook nog niet veel zijn.

    Wellicht dat als de Accessoires markt voor de PSP GO flink gegroeit is Nedgame de PSP GO alsnog in de schappen zal leggen.

    -----

    Persoonlijk vermoed ik dat Nedgame voorziet dat de PSP GO met een introductieprijs van € 299,- ook geen succes zal worden omdat de nuchtere hollander voor dat geld eerder geneigt is een PS3 Slim te kopen.
     
  5. Revan NL

    Revan NL Active Member

    Berichten:
    706
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk niet alleen de nuchtere Hollander, maar ook iedere weldenkende Amerikaan, Brit, Japanner, Duitser, Spanjaard, Italiaan, Fransman en ga zo maar door.

    Overigens kost de PSPGo 249 pleuro (das nog 80 pleuro teveel).
     
  6. Nitram

    Nitram BiA!

    Berichten:
    1.501
    Leuk Bevonden:
    0
    Ligt eraan waar je naar op zoek bent. Ik heb al een PS3, en ga de PSP Go kopen.
    Puur om het feit dat hij kleiner is maakt hem de 250 euro al waard. De PSP 3000 en de voorgangers zijn voor mij te groot, iets wat je niet makkelijk even meeneemt. De PSP Go is iets groter als een ipod touch, wat dus ideaal is als je vaak reist. Kan ik lekker in de trein een filmpje kijken, muziek luisteren of een game spelen op 1 apparaat.

    Het is maar net wat je nodig heb, wil je iets wat erg makkelijk mee te nemen is dan kies je voor de Go, anders kan je beter gewoon de PSP 3000 kopen aangezien die qua hardware hetzelfde is, alleen een veel groter formaat heeft en niet zo makkelijk in je broekzak past.
     
  7. Erwin van..

    Erwin van.. PSN: F1anatic

    Berichten:
    937
    Leuk Bevonden:
    6
    Ik lees dat best veel game winkels de PSP 'Go niet gaat verkopen o.a. nedgame.nl

    PSP GO! niet verkrijgbaar bij Nedgame.

    15-09-2009


    Nedgame zal de PSP GO! niet in haar assortiment opnemen. Wel zullen wij de (huidige) PSP 3000 volop blijven ondersteunen. De voornaamste nadelen aan de PSP GO! voor zowel de consument als de retailer zijn:



    - Fors hogere consumenten adviesprijs, 249 euro i.p.v. 169 euro.

    - Enkel nog games kunnen downloaden via Sony, hierdoor vastgestelde (hogere) prijzen en minder keus.

    - Geen mogelijkheid om games in te ruilen en/of te verkopen.

    - Nooit meer een goedkope game scoren uit de budgetbak.

    - Geen mogelijkheid om importgames te spelen.

    - Bij verkoop van het apparaat zullen je 'virtueel' gekochte games nagenoeg waardeloos zijn.



    Wij hopen op uw begrip voor onze keuze. De meeste gamers willen nog steeds een doosje en boekje bij hun game, of in ieder geval de keuze kunnen maken tussen een fysiek product of een download. Met de PSP GO! ontneemt Sony de keuzevrijheid van de consument en creeert hiermee een monopolie positie op de PSP GO! gamesverkoop. Dit zien wij als een zeer slechte
     
  8. Rick

    Rick Extreme gamer

    Berichten:
    1.981
    Leuk Bevonden:
    0
    De grootte van het scherm is ten opzichte van het vorige PSP-model gekrompen: van 4,3” bij de PSP-3000 naar 3,8” bij de PSP Go,dus makkelijker mee te nemen.
     
  9. Nitram

    Nitram BiA!

    Berichten:
    1.501
    Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad, en dat is wat ik wil, iets wat makkelijk in me zak kan net zoals een telefoon.
    En daar is de PSP 3000 net wat te groot voor.

    En ik zie het ook meer als een multimedia apparaat dan als een game console. Ik ga hem ook gebruiken om tijdens het reizen mp3's te luisteren, films te kijken en af en toe gamen.
     
    Laatst bewerkt: 22 sep 2009
  10. Xbox.exe

    Xbox.exe Nu even serieus

    Berichten:
    53
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke, ik heb geen creditcard. Dus ik kan geen games downloaden voor de GO! ?
     
  11. Revan NL

    Revan NL Active Member

    Berichten:
    706
    Leuk Bevonden:
    0
    jawel, d'r komen scratchcards in de winkel te liggen, vergelijkbaar met die voor de Xbox te verkrijgen zijn.
     
  12. JoJo

    JoJo ☆☆☆

    Berichten:
    1.309
    Leuk Bevonden:
    0
    Niet dus ;):

     
  13. Ichigo

    Ichigo GLOBAL TETRAHEDRON

    Berichten:
    88
    Leuk Bevonden:
    1
  14. Erwin van..

    Erwin van.. PSN: F1anatic

    Berichten:
    937
    Leuk Bevonden:
    6
    na daar is ie dan.... ik weet niet wat ik ervan moet denken echt groot nadeel is geen UMD's !! dus ze zullen nog wel op hun koppie krabben..

    (zijn ze al mee bezig denk ik)
     
  15. Nitram

    Nitram BiA!

    Berichten:
    1.501
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zie niet in waarom? Ze hebben dat bewust gedaan, als ze er weer UMD hadden ingestopt wat voor nut had het dan gehad? Dan zou die precies hetzelfde zijn als de PSP 3000. Niet echt slim dus, met de PSP Go richten ze zich op een ander deel van de markt.
     
  16. JoJo

    JoJo ☆☆☆

    Berichten:
    1.309
    Leuk Bevonden:
    0
    Als er geen UMD's in kunnen, moeten de gebruikers wel dingen kopen voor de prijs die Sony vraagt. Wie wilt bijvoorbeeld een spel voor €25 kopen als het al anderhalf jaar uit is? In de winkel kan je het dan vast goedkoper krijgen...
     
  17. Revan NL

    Revan NL Active Member

    Berichten:
    706
    Leuk Bevonden:
    0
    En de prijs van de games is één van de grootste zwakke punten van de PSPGo. Toen Resistance Retribution uitkwam voor de PSP was ie op PSN te downloaden voor €39,95 terwijl je hem in de winkel ook voor €29,95 kon vinden.
     
  18. Nitram

    Nitram BiA!

    Berichten:
    1.501
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is inderdaad het grote nadeel waar ik lange tijd over heb nagedacht. Maar ben toch van plan om niet zoveel games te kopen, alleen games als GT en fifa, wat grote replay waarde heeft.
     
  19. Erwin van..

    Erwin van.. PSN: F1anatic

    Berichten:
    937
    Leuk Bevonden:
    6

    Zo denk ik er ook over.. hmmm:+
     
  20. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Hij ziet er wel errug netjes uit zeg!!! Spellen downloaden zal waarschijnlijk ook wel via andere winkels kunnen wellicht??

    Natuurlijk is het op deze manier alleen maar makkelijker om illegaal aan je spellen te komen lijkt me... Dat is niet heel slim van Sony...
     

Deel Deze Pagina