1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PSP] Videos met ondertiteling op PSP?

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door BigKabuto, 13 mrt 2008.

  1. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik heb hier een paar episodes van Lost met losse ondertitel files (srt) . Hoe kan ik dit op mijn PSP draaiende krijgen? Is vast wel mogelijk toch?

    Dus welk programma om mijn videos ten eerste draaiende op de PSP te krijgen en ook hoe ik die subs erbij krijg?
     
  2. SysanApse

    SysanApse Guest

    Ehm je meot het progje Vob-sub hebben.
    Je geeft de Ondertitel en de film dezelfde naam , alleen de extensie laat je hetzelfde bijv : 1.avi & 1.srt

    Je neemt dan een programmatje als bijv : PSP Movie Maker.
    Je laad daarin het Filmpje , vob-sub zet automatisch de subs erbij , je drukt op convert.
    En je bent klaar.

    Dit is even snel uitgelegd , als je het niet lukt ... meld het hier maar,
     
  3. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Hmm....ik zag dat ik het programma SUPER op m'n laptop had staan en die schijnt het allerbeste te zijn voor converten van videos.

    Dus ik zal even opzoek gaan naar Vob-sub en eens zien of de subs ook met dat programma er automatisch inkomen. wist niet dat het zo makkelijk zou zijn (als het lukt).
     
  4. Striker NL

    Striker NL Gaming = Living

    Berichten:
    2.269
    Leuk Bevonden:
    6
    schijnt SUPER het beste te zijn? Heb er nog nooit van gehoort. Anders is Magic Video Converter ook wel een goede.
     
  5. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
  6. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Geen wonder dat ik de file niet te zien kreeg, ik heb net met PSP video 9 via dat programma ervoor gekozen de file naar mijn psp te sturen. dus ik checken, ja hoor...de videofile is ineens zichtbaar.
    Wat blijkt nu, de video word helemaal niet in MP_ROOT gezet maar gewoon in VIDEO.
     
  7. MikMakMan

    MikMakMan Active Member

    Berichten:
    287
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik gebruik zelf Xvid4PSP dat is het meest uitgebreide en handige programma vind ik. Bestand selecteren, eventueel subtitles en hij convert hem naar de hoogste resolutie mp4 voor de psp (480x272) inclusief thumbnail.
     

Deel Deze Pagina