1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

qG I Quality Gaming

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Nemesis, 8 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SmartieZ

    SmartieZ Guest

    pak .com - .eu - of .net

    - .nl is niks.
     
  2. Nee idd Shadowrun is echt niet skills. Sniper headshots schiet je gewoon met je ogen dicht aan de lopende band.
    |:-

    Hey is goed man Pine, heb wel een redelijk team met 4 man nu. Moet nog een beetje oefenen en dan komt het helemaal goed. :)

    <3 Snipen @ Temple
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 13 jun 2007
  3. 12eaper

    12eaper I see no Changes

    Berichten:
    517
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb het spel al 2 weken, ik heb elke ronde 10+ kills 0 deaths.
     
  4. samuraYpizzacat

    samuraYpizzacat Active Member

    Berichten:
    632
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmmm ik heb alleen de demo gespeeld en ik vraag me af, speelt de magie nou zo'n super grote rol ofniet? Hoor hier alleen maar gepraat over de skills en de tactics maar niks over die magical shit. Zelf moet ik er niks van hebben, kogels/nades/bubbles shields ^^ is ver genoeg voor mij, meer moet er niet zijn!
     
  5. Ja jij wel, tegen bots op easy zeker?

    Magie en Tech spelen een hele grote rol in Shadowrun :) Typische halospeler jij, als het een beetje ingewikkelder wordt afhaken :9
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 13 jun 2007
  6. EXp3r1EnZ

    EXp3r1EnZ fLaUp3Rd

    Berichten:
    436
    Leuk Bevonden:
    0
    halo is gwn skills...
     
  7. Neophyter NL

    Neophyter NL Guest

    Shadowrun zijn er ook skills maar op een andere manier:9
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 13 jun 2007
  8. Pine NL

    Pine NL WannaB | BannaW

    Berichten:
    1.923
    Leuk Bevonden:
    29
    Headshots kan je met bijna alle wapens sgieten noob dus ga er niet over praten, als je er niks over weet.
     
  9. EXp3r1EnZ

    EXp3r1EnZ fLaUp3Rd

    Berichten:
    436
    Leuk Bevonden:
    0
    ga buiten spelen?:)
     
  10. SmartieZ

    SmartieZ Guest

    Halo > Shadowrun, Halo is makkelijk ik makkelijk, niet ingewikkeld? Ik raad je aan het even te gaan spelen. Dat spel vereist skills dus kun je die ook gelijk even gaan spelen.
     
  11. axiK

    axiK Guest

    Hoe gaat het hier met al m'n oude COD2 matties

    AztacK SmartieZ Deadbringr axiK #1 CoD2 CTF team right there.,.
     
  12. 12eaper

    12eaper I see no Changes

    Berichten:
    517
    Leuk Bevonden:
    0
    Lol, als ik tegen bots speel doe ik het op Insane. En nee, ik speel online tegen andere mensen maar modat het zo makkelijk is als je eenmaal elf + SMG + SHOTTY + Teleport heb; Je kan een beetje inschatten wat je tegenstander gaat doen win je makkelijk.
     
  13. SmartieZ

    SmartieZ Guest

    Dan zit je gewoon in nooblobby's, want als jij dat kunt inschatten kan een beetje redelijke andere speler dat ook en via die manier krijg je toch waardige battles.
     
  14. axiK

    axiK Guest

    Jongens geloof me nou als ik zeg dat Shadowrun een goed spel is, maar het niet aan de strategy toppers CoD2 en GoW kan tippe.
     
  15. SmartieZ

    SmartieZ Guest

    True, Shadowrun is ook niet slecht maar enkele CoD3 teams beginnen nu al terug te krabbelen. Het is niks innovatiefs en wordt snel oud.
     
  16. DSF Darkraver

    DSF Darkraver TW Darkraver

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    er zitten al best wat clans op en zelfs de makers van MLG spelen het op GB en zijn erg onder de indruk

    wij zullen het gaan spelen.

    zijn er ned clans die het nog gaan spelen?
     
  17. SmartieZ

    SmartieZ Guest

    qG binnenkort. Zullen we een TW vs qG spelen na laten we zeggen 2 weken op het spel?
     
  18. axiK

    axiK Guest

    Smartz ik kan wel voor je invallen samen met X speel het spel nu zo'n paar daagjes.
     
  19. SmartieZ

    SmartieZ Guest

    Nah ik weet niet ik kijk wel ik denk dat ik wel een paar CoD3 spelers overhaal om een schot mee te lossen.
     
  20. @TW & qG
    Ik zou ook graag een Shadowrun clanmatch tegen jullie spelen. Verwacht geen topteam hoor, boeit me ook echt niet als we helemaal worden ingemaakt bij Shadowrun, ik doe het atm puur voor fun. M'n team vertegenwoordigt ook op geen enkele manier pG, onthoud dat :) Ondanks dat ik voor de fun speel nu ben ik er toch wel aardig goed in hauahuah.

    @12eaper
    Serieus ik vind het niet erg als mensen van zichzelf zeggen dat ze goed zijn, maar jij gaat echt te ver. Kom een keer in een lobby met mij en wat vrienden spelen, als je 10kills/0deaths haalt tegen ons geef ik je 300 euro.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 13 jun 2007
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina