1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

qG.QualityGaming [Deel 6]

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Nemesis, 12 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Deadbringr

    Deadbringr Active Member

    Berichten:
    670
    Leuk Bevonden:
    0
    als jullie winne heb ik diep veel resepct.. dit word jullie eerste 'egt' test .. bereid je maar goed voor :) stel dat jullie zoude winne dan wil ik super graag tegen jullie spele :)

    @ stef: i was right ;)
     
  2. Nemesis

    Nemesis Decerto.net

    Berichten:
    1.509
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je ook zo speelt tegen EnVy win je denk ik wel, wij hadden die wapenkeuze iig niet verwacht (Ok, ik kon er niet om lachen, want het blijft dat sprayding, maar toch :9).
     
  3. Overkill x

    Overkill x Active Member

    Berichten:
    94
    Leuk Bevonden:
    0
    haha, sorry maar bij pimpsquad had ik echt gedacht aan een paar gasten met teveel wiet in hun lichaam, die dan stoned achter hun 360 zitten, met een biertje erbij \o/ spelen ze gewoon 3-2 tegen qG terwijl Reason zelfs met 3-0 verloor.. haha echt veel respect
     
  4. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    p90 vink niet echt een noob wapen ofzo, is alleen verrot dat p90 van zichzelf al extreme conditioning heeft :mad:
     
  5. Giiow

    Giiow Active Member

    Berichten:
    59
    Leuk Bevonden:
    0
    okej we hadde veel p90 maar niet de hele tijd bijv ik had m16, sniper, enzo maarja :p
     
  6. Giiow

    Giiow Active Member

    Berichten:
    59
    Leuk Bevonden:
    0
    :p nou jullie krijgen wel veel vertrouwen in ons :eek:

    maarja en envy maar zeggen dat er geen spannende matches zijn :b:
     
  7. Deadbringr

    Deadbringr Active Member

    Berichten:
    670
    Leuk Bevonden:
    0
    kijk P90 is noob maar als je daarmee kan winne zou ik het niet late .. jullie onverspelbaarheid was grootste voordeel ( neem ik aan ) .. ik wil zien wat jullie morge tegen envy doen, hoop dat jullie winne (Y)
     
  8. IntenZz

    IntenZz Active Member

    Berichten:
    108
    Leuk Bevonden:
    0
    tegen Reason speelde wij 100 X beter ;). Er was veel minder rushen, iedereen campte meer en speelde veel voorzichtiger + het was ons "echte" team dat speelde en heel de dag al clanmatches had gespeeld en dus goed ingespeeld was :)
     
    Laatst bewerkt: 22 jan 2008
  9. Overkill x

    Overkill x Active Member

    Berichten:
    94
    Leuk Bevonden:
    0
    ja, ik had wel een beetje zoiets verwacht maar toch.

    p90 is de bomb, en waarom zou het noob zijn ? noob zijn claymores, grenadelaunchers en campen in hoekjes. p90 is gewoon een wapen als de M16 en MP5 enzo, alleen begint hij heel snel met schieten, waardoor je een beetje voorsprong hebt (ook schiet hij heel veel)
     
  10. Nemesis

    Nemesis Decerto.net

    Berichten:
    1.509
    Leuk Bevonden:
    0
    Zou die P90 niet teveel gebruiken, tuurlijk werkte het net, maar we hebben nu al counters, verder hadden jullie hem op Overgrown niet moeten kiezen :9.
     
  11. renzow

    renzow Guest

    neh klopt ik pakte ook laterna m16.
    mja we hadde ook nog nooit voor Overground geoefend;) zelfde was bij crash we hadde wel geoefend op onze defend. maar met planten hadde we zoiets wtf ?xD
     
  12. niels123

    niels123 Active Member

    Berichten:
    847
    Leuk Bevonden:
    0
    jij promote ook iedereen:D waarneer ga je mij weer promoten?\o/
     
  13. NemoMeMeliorEst

    NemoMeMeliorEst !!NopeIsDope!!

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet wel beetje opletten he, Psychokid zit er in he, die zat samen met mij in TsS. Dat is geen kattepis... Het oorspronkelijke TsS had ook goede kans gemaakt kan ik je zeggen. Maar die Lars (psychokid) leert die andere pimps alles als hij bij de Mac staat te frituren :+

    Dus heb respect voor TsS :'-(
     
  14. samuraYpizzacat

    samuraYpizzacat Active Member

    Berichten:
    632
    Leuk Bevonden:
    0
    Moet ook wel rekening houden met het feit dat qG jullie toch sterk heeft onderschat, dan ga je al anders spelen. Als je tegen Reason moet dan ben je op en top focussed en weet je dat je alles zal moeten geven, als je dan tegen een nieuwe clan als Pimp Squad moet dan ga je die match in wetend dat het een makkelijke win wordt. Zo speel je dan ook en als het dan blijkt dat ze er toch nog wat van kunnen dan kan je ass zo gewooped worden. Ik dacht laat ik mijn blik op dit alles even laten horen, niks tegen Pimp Squad hoor, nog steeds een hele prestatie om 3-2 tegen qG te spelen!
     
  15. niels123

    niels123 Active Member

    Berichten:
    847
    Leuk Bevonden:
    0
    dacht dat zo'n profesionele clan als qG wel wist dat je noooit de tegenstander mag onderschatten:+

    nemo vanavond halo3?
     
  16. Giiow

    Giiow Active Member

    Berichten:
    59
    Leuk Bevonden:
    0

    frituren heeft hij geleerd van Rnzw 8)

    mja dan mag jij me vertellen wat lars me heeft geleerd -_- aimd hij voor mij ofzo ?..... hij leert ons sommige spots en andersom ook.. tactics gaan we samen maken gewoon wie een idee heeft zegt het gewoon en dan werken we het samen verder uit
     
  17. Giiow

    Giiow Active Member

    Berichten:
    59
    Leuk Bevonden:
    0
    maaruuh Had er iemand op bloc M16 ACOG SCOOP ?
     
  18. NemoMeMeliorEst

    NemoMeMeliorEst !!NopeIsDope!!

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    0
    Neej man, grapje, ik vond jullie meteen int begin al goed :) Ik d8 dat jullie onze clan gingen aanvullen maar het mocht niet zo zijn :'-( :9 Ik zei het alleen maar omdat ze het hadden moeten weten omdat hij uit TsS komt ;) Predator ook natuurlijk, daar kom je natuurlijk nie zomaar in :+ Verder wens ik je team veel succes toe :) julli egaan het ver schoppen weet ik ckr. Als dat niet zo is, dan ga ik je vervangen ;)
     
  19. renzow

    renzow Guest

    ahaha:p battiechallo hier (H)
    we werden ook onderschat denk ik omdat we nog niet bekend waren en niemand echt wist wie we waren :p
     
  20. Infern0s

    Infern0s ..

    Berichten:
    395
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat zit je nou te doen alsof et door TsS komt dat Lars zo goed is, iedereen weet dat iGK em goed heeft gemaakt\o/8):cool:

    Wel grappig, kom op et qG forum, zie een dikke post over hoe qG bijna van Lars verliest, ik eerst denken dat ik et verkeerd lees mwahaha.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina