1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne & PC] Quantum Break

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 22 mei 2013.

  1. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    @Maddmonkey het was inderdaad een fijne game. Nu maar hopen dat er DLC komt voor deze game!
     
  2. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    lijkt er haast wel op met dat einde :)

    Leek wat mij betreft namelijk op een keuze zoals je die eerder al had en toen stopte de cutscene en kwamen de credits.
     
  3. Racerblade01

    Racerblade01 Active Member

    Berichten:
    947
    Leuk Bevonden:
    1.046
    Remedy heeft altijd aangegeven dat het heel onwaarschijnlijk is dat er DLC komt.
     
  4. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Dan komt er een deeltje 2 :). Ook prima.

    Game was iig perfect voor de 30 dollar die ik ervoor heb neergelegd. 15 uur gespeeld ofzo en echt een ontzettend vet verhaal met toffe powers, logische upgrades en fantastische special effects. Zou de game iedereen aan kunnen raden en volgens mij ben ik daar neit de enige in. Kans is dus best wel groot dat er een vervolg gaat komen dan.
     
  5. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.515
    Nah Alan Wake werd ook gedigged en daar is ook geen vervolg van.
     
    Racerblade01 vindt dit leuk.
  6. Racerblade01

    Racerblade01 Active Member

    Berichten:
    947
    Leuk Bevonden:
    1.046
    Ik hoop het het, maar ik het zou het niet als feit beschouwen. Alan Wake is nog steeds geen vervolg van en die eindigde ook op een soort van cliffhanger. Quantum Break schijnt ook verschrikkelijke verkoopcijfers te hebben (zo'n 200.000), nog slechter dan Alan Wake. Zou ook zomaar kunnen dat deze franchise gelijk dood is.
     
  7. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Ja voor de US enkel de xbox retail games. Zegt dus niets over digitaal en pc.
     
  8. Racerblade01

    Racerblade01 Active Member

    Berichten:
    947
    Leuk Bevonden:
    1.046
    Ah, wist ik niet. Zijn nog steeds erg magere cijfers natuurlijk.
     
    Maddmonkey vindt dit leuk.
  9. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    GVD MOET ER NOG ELKE DAG OM JANKEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :'-( Ik wil terug naar Bright Falls. Heeeeeeeeeel misschien laat Remedy nog van zich horen op de E3, maar dat zal wel niet. :mad::mad:

    Alan Wake heeft 1,5 miljoen keer verkocht. Voor een game welke anders is als alle andere 30 in dozijn games vindt ik dat niet slecht. En zeker is het netjes gezien het feit dat de game toen alleen op de 360 uit kwam en niet op een ander platform!
     
    Reckuuza vindt dit leuk.
  10. Racerblade01

    Racerblade01 Active Member

    Berichten:
    947
    Leuk Bevonden:
    1.046
    Ik meen me te herinneren dat de ontwikkelingskosten behoorlijk hoog waren, mede doordat die enorm vaak werd uitgesteld. Voor een project dat direct door Microsoft is gefinancierd is 1,5 miljoen 'ok', maar niet meer dan dat. Als het zo'n financieel succes was geweest had Alan Wake 2 al wel bestaan denk ik.
     
  11. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Oh ja, dat is wat anders je had het eerst over verkoopcijfers en nu over het financiële succes. Ze zullen er vast niet veel aan verdient hebben als de ontwikkelkosten hoog waren en "maar" 1,5 miljoen keer is verkocht.


    Het zal vast meer hebben gekost als 7 miljoen, maar weet je het was een exclusieve. Dus de exacte opbrengst is moeilijk te bepalen. Hoeveel xboxen zijn er extra verkocht door de game etc.
     
    Racerblade01 vindt dit leuk.
  12. Racerblade01

    Racerblade01 Active Member

    Berichten:
    947
    Leuk Bevonden:
    1.046
    Hm, die verkoopcijfers zijn zo slecht nog niet inderdaad. Die werd jaren na de release dus nog steeds best goed verkocht, goed om te zien. Des te pijnlijker dat het is dat Alan Wake 2 nog steeds niet bestaat. =(
     
  13. Niels_x360

    Niels_x360 Active Member

    Berichten:
    969
    Leuk Bevonden:
    177
    volgens mij komt er ook een AW deel 2 van mij mag QB ook of een sp dlc uitbrengen of een QB 2 uitbrengen en ik heb m nie eens uitgespeeld nog aha:)
     
  14. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Ben nu bijna bij act 4 maar ik kom er niet echt in.. De powers zijn wel aardig maar het voelt zo ontzettend saai aan.
    De vijanden zijn ook constant het zelfde tot nu toe.
    Ik kijk het nog even aan anders gaat hij mp op.

    Verstuurd vanaf mijn E6653 met Tapatalk
     
  15. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Je bent al bijna klaar joh
     
    AnubisNefer en Mallakai vinden dit leuk.
  16. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Oh nog even doorbijten ;-)

    Verstuurd vanaf mijn E6653 met Tapatalk
     
    AnubisNefer vindt dit leuk.
  17. Niels_x360

    Niels_x360 Active Member

    Berichten:
    969
    Leuk Bevonden:
    177

    gewoon uitspelen en verkopen ;)
     
    AnubisNefer en Mallakai vinden dit leuk.
  18. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    "Microsoft Studios and Remedy Entertainment are happy to announce that they are bringing their hit action game Quantum Break to even more Windows PC gamers on September 14 with the retail release of Quantum Break: Timeless Collector’s Edition and the digital release of Quantum Break for Steam.

    Currently available for purchase in the Windows Store and Xbox Store, Quantum Break will be made available to more gamers across a number of operating systems when it hits Steam next month. This digital download will include all of the latest updates, a list of which can be found on the game’s official site. Starting today, both the Quantum Break: Timeless Collector’s Edition and Windows Store version are available for $39.99. This is the perfect time to grab a digital copy of Quantum Break for PC.

    For those Quantum fans that want something to hold close as time unravels around them, we’re excited to unveil a special edition of the game coming to retail channels thanks to a partnership with our friends at Nordic Games. This showcase-worthy collection will be released as the Quantum Break: Timeless Collector’s Edition and will retail for EUR/USD 39.99. As with the Steam version of the game, this will include all of the latest updates to ensure you get the ideal Quantum Break experience right out of the box.

    “After having worked with Remedy on the PC version of Alan Wake in 2012, and with Microsoft Studios on Ori and The Blind Forest: Definitive Edition (2016), and State of Decay: Year One Survival Edition (2016), we are proud to announce a new triangle-collaboration with two of our trusted partners”, said Reinhard Pollice, Business and Product Development Director for Nordic Games. “Apart from being a new IP (which is always a brave step), Quantum Break turned out to be a sophisticated, visually stunning shooter with a top-notch cast of actors.”

    The retail version of the Quantum Break: Timeless Collector’s Edition will cost EUR/USD 39.99 and includes:

    Premium packaging
    5 Game Discs (one-time Steam key redemption required)
    Making of Blu-Ray
    Making of Book
    1 Soundtrack CD (Audio-CD)
    2 Posters
    Quickstart Guide

    Whether you missed out on Quantum Break when it came out for Xbox One and Windows 10 earlier this year or love the game so much that you want some sweet collectibles to show off your fandom, there will be something for everyone on September 14, 2016."
     
  19. Roedy

    Roedy Active Member

    Berichten:
    209
    Leuk Bevonden:
    20
    Kunnen jullie helpen? Ik heb sinds kort deze game en nu net aan het spelen. Ben nog op de universiteit. Ik heb de serie gedownload en tijdens het spelen verwees hij hiernaar maar hoe kijk je de serie? Komen de beelden vanzelf na uitgespeeld hoofdstukken of zie ik iets over het hoofd en moet je dit handmatig doen ergens? Alvast dank!
     
  20. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Komen gewoon na een act is afgelopen en je junction points hebt gedaan.
     

Deel Deze Pagina