1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Racestuur voor Playstation 4 EN Xbox One

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door ExoSkeleton, 29 mei 2016.

  1. ExoSkeleton

    ExoSkeleton Active Member

    Berichten:
    974
    Leuk Bevonden:
    16
    Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen. Ik ben voor het eerst opzoek naar een racestuur voor het gamen. Ik ben echt geen simulatie fanaat, maar vind het wel leuk het zo realistisch mogeljjk te maken.
    Ik wil hier onder andere F1, Project Cars en Forza Horizon mee gaan spelen. Echter is mijn verstand op dit gebied vrijwel 0,0.

    Allereerst ben ik benieuwd of er fatsoenlijke racesturen zijn die zowel op de PS4 als op de Xbox One aangesloten kunnen worden. Ik beschik namelijk over beide consoles. Verder is mijn budget wat ik hieraan maximaal wil uitgeven 300-350 euro. Laatste vereiste is dat hij makkelijk monteerbaar, en ook weer demonteerbaar, op een bureau.

    Mocht er nog aanvulling nodig zijn op mijn verhaal dan hoor ik dat graag.
     
    Laatst bewerkt: 29 mei 2016
  2. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Thrustmaster TX voor de Xbox of de Thrustmaster t300 voor de ps4.
    Één stuur voor beide is er zover ik weet niet.
     
  3. Rossi46

    Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    1.159
    Als ik naar het onderstaande lijstje van Project Cars kijk, dan is enkel de Fanatec ClubSport Wheel Base geschikt voor zowel de X1 als de PS4. Al lees ik daar op de website van Fanatec niets van terug. Maar het doet er eigenlijk ook niet zoveel toe, want het gaat in dat geval om een stuurwiel dat véél duurder is dan 300-350 euro.

    http://www.projectcarsgame.com/beyond-reality.html
     
  4. ExoSkeleton

    ExoSkeleton Active Member

    Berichten:
    974
    Leuk Bevonden:
    16
    Bedankt!
     
  5. Roedy

    Roedy Active Member

    Berichten:
    209
    Leuk Bevonden:
    20
    Weet niet wat er op de Xbox mogelijk/beschikbaar is maar voor de PS4 is er ook de T150 van Thrustmaster. Het is een heerlijk stuur en nog geen €200,- maar of je op 2 losse sturen zit te wachten?!
     
  6. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Voor de xbox hebben ze nu van Thrustmaster eenzelfde prijsklasse wheel uitgebracht, de Thrustmaster TXM maar die is nog niet in NL verkrijgbaar. Kost €199. De T150 kun je al kopen vanaf €150 heb ik gezien.
     
  7. Sneltje

    Sneltje It Pays to Play

    Berichten:
    408
    Leuk Bevonden:
    4
    Voor mij is er maar een die echt lekker werkt.
    Maar daar zit wel een prijs aan vast dat zijn de onder delen van Fanatec.
    In post echt onderdelen want je kan hem zo ver als je wil uit bouwen.
    Zeker als je meer in simulatie bent is dat zeer wenselijk.

    https://www.fanatec.com/eu-de/
     

Deel Deze Pagina