1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Rainbow Six: Siege

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 10 jun 2014.

  1. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik ook niet. Komt allemaal een beetje saai over en echt een game die je alleen met vrienden kan spelen om het leuk te maken.
    Denk dat het leuk is voor een paar weken en dat dan iedereen weer klaar is. Vooral op console.
     
  2. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    En ergens heb ik nog steeds het gevoel dat het geen fullgame wordt. Had het al eens gezegd. Denk een CS:GO achtige game met paar MP modes
     
  3. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Heb inderdaad nog niets van een Campaign gezien wat erg opmerkelijk is voor een RB6 titel.
     
  4. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    En in een interview met Angry Joe deden ze heeeeeel geheimzinnig. Maar goed. Zullen het zien.
     
  5. reatrix

    reatrix Active Member

    Berichten:
    840
    Leuk Bevonden:
    17
    Ziet er nou niet heel boeiend uit.
     
  6. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Het zag er tijdens E3 tof uit in dat huis, maar deze nieuwe video doet mij ook echt minder ja.
     
  7. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Heb nog geen videomateriaal gezien, maar dit is naast The Division en Project Cars toch een van de weinige games waar ik nog naar uitkijk. Ben dat respawnen in public games als Battlefield en CoD wel een beetje zat. Als ze dit goed aanpakken is het gewoon een goed concept wat naast CS:GO kan draaien. Die game is al 15 jaar oud, dus het wordt eens tijd dat er weer een leuke competitieve game waar je met een clan kunt spelen komt.
     
  8. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Closed beta test ook voor de consoles later dit jaar. Preorder om 100% zekerheid te krijgen. Adus Ubisoft.
     
  9. s4nd3r

    s4nd3r Active Member

    Berichten:
    932
    Leuk Bevonden:
    152
  10. Typisch

    Typisch Evil is a point of view

    Berichten:
    152
    Leuk Bevonden:
    26
    Yes please.

    Oudere Rainbow Six games echt veel gespeeld.
     
  11. GstNick

    GstNick Active Member

    Berichten:
    250
    Leuk Bevonden:
    10
    Die komt er zeker bij mij. Hoop alleen dat t niet te snel gaat vervelen zo gelijk evolve.
     
  12. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Livestream van de game nu:

     
  13. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
     
    Ypuh vindt dit leuk.
  14. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Ben steeds minder geïnteresseerd in deze game. Trekt me vooral voor coop met een vriend, maar er zijn zoveel andere, leukere, games om te spelen ...
     
  15. allstyles

    allstyles Active Member

    Berichten:
    1.270
    Leuk Bevonden:
    213
    is er al meer duidelijkheid of de "schuil" mogelijkheid er nog in zit??
    Omdat RSV2 mijn all time favorite shooter is, heb ik mijn hoop hier wel wat op gevestigd :+
     
  16. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik vond het gisteren ook maar gigantisch tegenvallen in die livestream. De E3 beelden waren nice, waar is dat gebleven? Ik begrijp dat het een alpha is, maar dit is ook Ubi.
     
  17. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Weet niet vind het precies hetzelfde eruitzien als de E3. Nog steeds saai imo. En misschien alleen leuk als je in competities speelt.
    Op de console is deze game geen lang leven beschoren denk ik dan.
     
  18. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Ik ben behoorlijk enthousiast! Dit is de eerste 5v5 game op de console sinds Counter Strike en het ziet er heel behoorlijk uit qua destruction, map design en opties!

    Deze game is een keer niet bedoelt voor het casual Call of Duty en Battlefield publiek en ik weet zeker dat hier een markt voor is. Eindelijk weer eens een game waar tactiek bij komt kijken en waar de gunfights een stuk persoonlijker zijn. Het is in mijn ogen een shooter voor volwassenen, de mensen die opgegroeid zijn met Counter Strike. Dat hele deathmatch, killstreak gebeuren en respawnen is nooit echt iets voor mij geweest. Dit is een game waar je eigenlijk met een clan moet spelen om het leuk te vinden. Betere spelers kunnen verslaan door een goede tactiek te gebruiken.

    Weet al vrij zeker dat dit mijn opvolger voor BF4 gaat worden tot BF5 uitkomt. Skip Hardline, Battlefront en Halo denk ik.
     
    Laatst bewerkt: 31 mrt 2015
  19. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    De belichting uit de E3 footage is volledig weg. Het ziet er kaal en simpeltjes uit en wtf is er met die gun geluiden? Nah ik zie het wel met deze.
     
  20. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Wat maakt de belichting nou echt uit als de core gameplay goed is? Het gaat hier in ieder geval wel om een pre-alpha hé.

    Graphics is iets voor singleplayer games imo. Graphics hebben ook weinig invloed op de daadwerkelijke populariteit van een game. Neem bijvoorbeeld weer Counter Strike wat er gedateerd uitziet maar vorige maand toch 1.000.000 viewers trok tijdens de laatste eSports finale.

    http://www.pcgamesn.com/counter-str...ive-drew-more-than-1m-viewers-at-iem-katowice
     

Deel Deze Pagina