1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Rare's grote geheime game!

Discussie in 'Algemeen' gestart door Nightbringer, 23 mei 2013.

  1. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Wacht maar, eind deze week wordt Kameo 2 alsnog aangekondigd. :cool:
     
  2. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.477
    Leuk Bevonden:
    8.472
    Nog een matige game erbij. :+
     
  3. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.441
    Leuk Bevonden:
    17.546
    De helft van de exclusives worden wss sowieso matig vrees ik..
     
  4. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Maar het feit dat ie F2P is wel weer fijn, scheelt weer wat cash. En als ie tof is, dan koop ik toch extra karakters?
     
  5. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Precies. Mensen haten F2P altijd, ik zie het als een kans om extra veel games voor niks te spelen. Wat is daar nou slecht aan? 8)
    Gaat sowieso lekker met die fighting games. DoA5 gratis, Tekken gratis, KI gratis. Woohoo! :D

    World of Tanks komt er natuurlijk ook nog aan. Al die PS4 F2P games.
     
  6. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.962
    Ik geef er liever een 10tje voor uit met de wetenschap dat ik dan niet alleen tegen Jago hoef te vechten met Multiplayer..
     
  7. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.477
    Leuk Bevonden:
    8.472
    Omdat F2P vaak gelijk staat aan mindere kwaliteit.
     
  8. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    F2P staat gelijk aan gratis. Dat is alles wat ik wil weten. :+ Is de game leuk genoeg kan ik altijd nog wat geld uitgeven om het een wat completere ervaring te maken. En dan is het uiteindelijk nog goedkoper dan een full priced retail game.

    1 character is wel matig ja. DoA5 heeft er minstens 4 dacht, Tekken ook zoiets.
     
  9. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.962
    4 is dan gewoon netjes, heb je ook even wat variatie, dit is gewoon helemaal niks, doe dan Cinder/Glacius erbij. Jago vond ik sowieso al niet interessant.

    Wel het eerste poppetje waar ik een speciale 'Finish Him' move deed :cool:
     
  10. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Dat was vroegah zo Modder, toen er nog geruchten de ronde gingen dat er een Shenmue 3 zou komen :+.
     
  11. Parasite

    Parasite Ryu Hayabusa

    Berichten:
    722
    Leuk Bevonden:
    3
    Lol, de game wordt niet eens door Rare zelf ontwikkeld maar door Double Helix :') We wisten al dat het Rare van tegenwoordig driewerf kut is maar dat het zo erg is dat ze het maar gewoon uitbesteden aan een andere studio...
     
  12. Banweezy

    Banweezy Kanyeezy

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    17
    Het is inderdaad erg vreemd dat Rare eigenlijk niks met deze game te maken heeft, wat is dan de grote game van Rare? Ik neem toch aan dat ze KI niet hebben bedoeld aangezien ze die zelf niet eens maken en om Kinect Sports Rivals nou een historic IP te noemen gaat wel heel ver.

    Ik hoop nog steeds op een Banjo ofzo hoor of kunnen we concluderen dat Rare echt over is nu?
     
  13. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ok het is weird dat Rare KI niet maakt...maar zag KI er baas uit? Shit yeah dat het er vet uit zag, althans dat vond ik dan hoor. Als dit een megabrute vechter wordt, wat boeit het dan uiteindelijk?
     
  14. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.962
    Dan is het goed, maar ik heb er 0 vertrouwen in.
     
  15. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.477
    Leuk Bevonden:
    8.472
    Nouja, de developer erachter is nogal matig. In dit kleine stukje zag het er wel vet uit, maar ik wacht nog maar lekker af. ;)
     
  16. Parasite

    Parasite Ryu Hayabusa

    Berichten:
    722
    Leuk Bevonden:
    3
    Het is nu eigenlijk vooral alleen nog maar de naam en een stapel IP's die indirect van MS zijn. Alle mensen die de games hebben gemaakt waar we hier allemaal zo van zijn gaan houden zijn allang vertrokken.
     
  17. xbox3604life

    xbox3604life Active Member

    Berichten:
    409
    Leuk Bevonden:
    0
    Killer Instinct!? :-D

    Free to play?! FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!!!!!
     
  18. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Killer Instinct maakt Rare niet, dus we weten de echte geheime titel nog niet :+

    NEE, die sports kinect game telt niet!
     
  19. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Vind f2p opzich niet heel erg voor vechtgames, wie speelt het nu voor een story mode...nagenoeg niemand. Scheelt ook geld. Wie speelt nu de hele cast van characters, bijna niemand, meeste blijven maar bij een handvol characters die ze leuk vinden. Ikzelf blijf meestal maar bij 1-3 characters en dan houd ik het voor gezien. F2P zorgt er tenminste voor dat veel mensen de game ook daadwerkelijk proberen en spelen, je hebt altijd tegenstanders. Er zitten natuurlijk ook nadelen aan..
     
  20. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    True true.

    Maar kortom..we krijgen dus nog een andere Rare dan? Dit is dan toch niet die historische IP als het niet van Rare komt? Raar hoor...voordat de show begon van MS zei die dude volgens mij nog..Rare's core game will be shown at the show.
     

Deel Deze Pagina