1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Reactie XBW op het niet kunnen leveren van Halo 2 L.E.

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Fardo, 27 okt 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
  2. hutkofer

    hutkofer Guest

    Jullie vergeten wat. Het is een Limited editie. DIe kan toch niet net zo vaak/ vaker over de toonbank gaan dan de normale versie? Dan is hij niet limited meer.
     
  3. goakhan

    goakhan Uns4n1ty

    Berichten:
    114
    Leuk Bevonden:
    2
    Ja je weet maar nooit hoor. Ik kocht een Limited Edition Crystal Xbox, omdat die Limited was. NIET meer hoor, keb een Unlimited Edition gekocht. Oplichters :mad:
     
  4. the_x-gamer

    the_x-gamer Xboxer

    Berichten:
    108
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor het artikel op NU.nl zie hier. En morgen maar even de kranten lezen 8)
     
  5. Martini

    Martini O RLY

    Berichten:
    1.034
    Leuk Bevonden:
    2
    Laat het morgen ff weten als jullie iets in de krant zien :p
     
  6. da -Z-

    da -Z- mijn knijn = fijn

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    27
    Nou Goakhan, koop dit unlimited HALO 2 pakket en je bent met recht een 2 Unlimited liefhebber
     
  7. Xmaster

    Xmaster XBW ELITE LID

    Berichten:
    1.879
    Leuk Bevonden:
    9
    Idd. Zo limited is deze versie helemaal niet: zie het meer als een deluxe versie, gewoon een bonus erbij....
     
  8. Masterfragger

    Masterfragger Veluwenaar

    Berichten:
    144
    Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 28 okt 2004
  9. Marnixio

    Marnixio World Of Warcraft

    Berichten:
    339
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha, dit staat er ook in: 'GCShop zegt van te voren afspraken te hebben gemaakt met een leverancier over een paar honderd pakketten. "We hebben vaker acties met Limited Editions. Het gaat altijd goed. Ook Microsoft had met andere titels nooit moeite", aldus Sulley. "
     
  10. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Op eens kan MS wel leveren ... gek he?
     
  11. Marnixio

    Marnixio World Of Warcraft

    Berichten:
    339
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, dat doen ze alleen maar om haar reputatie nog een beetje te redden :eek: .
    Maarja, ik heb toch de gewone versie als een van de eersten besteld bij GCshop, dus ik zal er weinig last van hebben :D _O_,

    Laterz _0/,
    Marnixio.
     
  12. Lars

    Lars StarFucker!®

    Berichten:
    930
    Leuk Bevonden:
    1
    vet, het was net op televisie bij editie NL
     
  13. Jasper NL

    Jasper NL Fable Freak

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    Net gezien op RTL 4
     
  14. schijterwt

    schijterwt *-*

    Berichten:
    1.188
    Leuk Bevonden:
    616
    Wanneer heb jij hem bij dimension plus besteld dan?? Jij krijgt dus blijkbaar wel de limited edition :{
     
  15. twi

    twi Active Member

    Berichten:
    705
    Leuk Bevonden:
    5
    Lars, alles leuk en aardig, maar een bedrijf met een ander beleid, andere filosofie en compleet andere doelen moet zelf weten hoe ze hun verkopen regelen. Er zijn enorm grote bedrijven die gigantisch veel inkopen en zo massa-gericht zijn dat ze games voor scherpe prijzen aan kunnen bieden (Mediamarkt), er zijn kleine winkeltjes die hun onkosten moeten betalen (games-speciaalzaken) en er zijn online winkels waarvan sommigen bijna op vrijwilligersbasis werken.

    Vergeet niet dat de tijd die er door medewerkers van GCShop in wordt gestoken waarschijnlijk niet of nauwelijks wordt vergoedt. Jij krijgt een leuke boterham als je wat verkoopt, met een lekker plak kaas. En er blijven zat mensen die (mede vanwege dit soort gevallen) wel bij hun lokale gamesboer blijven kopen in verband met service en snelheid.

    Er zijn hier mensen die mekkeren, uit de enorme teleurstelling. Ik ben er ook eentje van, ik zit vermoedelijk net bij de eerste honderd bestellingen van Halo 2 L.E. en het is dus 99.9% zeker dat ik geen exemplaar krijg. Dat frustreert, dat moet zelfs jij begrijpen. Wanneer je dan als een koe in een porceleinkast tekeer gaat over het kapotmaken van de markt, dan is dit niet de slimste plek.

    Of de LE niet zo Limited zal zijn als verwacht dat moet ik nog maar zien, er zijn namelijk zoveel mensen gek gemaakt met die bonus DVD dat het me sterk lijkt dat er maar een paar honderd naar Nederland zouden komen. Zoals Microsoft zegt, het product is het geld waard.

    Dat is natuurlijk wel een non-argument om een winkel de prijs te doen verhogen. Er zijn wel meer dingen veel geld waard, terwijl ze goedkoop worden verkocht. Het zou wat zijn als elke fabrikant naar de BCC of Mediamarkt loopt om te zeggen dat de wasmachines meer waard zijn dan waarvoor ze ze verkopen. Zie jij het al gebeuren? Ik niet, en of Microsoft al dan niet wettelijk in hun recht staan, ook jij moet het er wel mee eens zijn dat dit niet de manier is om zoiets op te lossen: een grote groep fanatieke gamers die lang op een game wachten zo kort voor de release teleurtellen.
     
  16. XiroKe

    XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.070
    Leuk Bevonden:
    26
    Verstuurd naar beide email accounts. Ben nog steeds ontevreden, maar dit lucht in elk geval een beetje op. :) Waarschijnlijk wordt het niet eens gelezen.. maar goed.
     
  17. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    nice stuur ook nog een brief ... dag 2 van de ms tereur
     
  18. Lars

    Lars StarFucker!®

    Berichten:
    930
    Leuk Bevonden:
    1
    kijk hier is iemand die zich tenminste kan verwoorden en ontkent geen dingen die wel waar zijn

    ik begrijp jullie probleem ook wel, het maakt jullie geen hol uit waar het vandaan komt het gaat erom dat het is gereserveerd/Pre-order en uiteindelijk maken ze het niet waar, tuurlijk ik zou ook pissed zijn. De leverancier heeft mij verteld dat de verhouding van limited edition disc ongeveer 1 op de 100 (99 is dus niet limited) limited zijn dat was de officiele distributeur van microsoft...micromedia (voor de gene who cares)

    over GCshop op vrijwilligers basis denk ik eerlijk gezegd niet, maar dan zou ik moeten gaan rekenen met papieren die ik niet hier heb en ook niet echt zin in heb, hou er ook rekening mee dat ze voornamelijk met pre-orders werken en dus enorme aantallen met zekerheid kunnen berstellen+verkopen, en korting krijgen van groothandels (als is dat meestal niet om over naar huis te schrijven)

    goed verder hou ik erover op...ik heb eigenlijk geen zin meer om hier te posten behalve als ik me weer moet gaan verantwoorden
     
  19. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    @lars je kan hier een speciaal onderwerp voor beginnen hoor ;) + tip begin ook een on-line store!

    Maar goed on-topic ... als alle winkels 30 krijgen ... en gcshop 0 en nu op eens 10 dan vind je het nog steeds onterecht zeker? als gcshop er 30 krijgt is er geen recht van klagen nu gaan we door tot het gaatje ... met het hoogte punt op 10 november voor de deur van Cineac in Amsterdam 8)
     
    Laatst bewerkt: 29 okt 2004
  20. Martini

    Martini O RLY

    Berichten:
    1.034
    Leuk Bevonden:
    2
    @ Xiroke, doed prachtige brief, ik ga eerst wat winkels rondbelle om 8 uur en dan mail sturen als het me niet bevalt en anders alsnog 8)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina