1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne & W10] ReCore

Discussie in 'Games' gestart door AnubisNefer, 15 jun 2015.

  1. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Lees ook terug dat het speelt als een Gamecube platformer, dan moet het toch wel wat jouw ding zijn, of niet?
     
    AnubisNefer vindt dit leuk.
  2. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Whahahahaha. Epic.
     
  3. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Zit Mario erin dan? :eek:
     
  4. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    GB speelt de PC versie. Laadtijden zijn 10 seconden.

     
  5. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Ben benieuwd krijg de game morgen binnen. Erg verschillende reviews van een 4.0 bijvoorbeeld tot een 8.0, dus kan voor mij weer alle kanten op. Gameplay schijnt wel gewoon goed te wezen en dat is voor mij toch wel het belangrijkste. Wat bugs en framerate problemen kunnen ze wel oplossen met patches. Enigste wat een storende factor kan wezen ook voor mij is de loading times, maar goed we zullen zien. Ga er gewoon blanco in en verwacht er niks van. Gekste is dat dit soort games met mixed of lagere cijfers mij meestal wel liggen.
     
    Arno S. vindt dit leuk.
  6. Korkss

    Korkss Active Member

    Berichten:
    725
    Leuk Bevonden:
    166
    Kan best wel geinig zijn. Moet toch ergens denken aan de ratchet and clank reeks! Die was ook super :D
     
  7. Arno S.

    Arno S. I never asked 4 this

    Berichten:
    897
    Leuk Bevonden:
    74
    MS probeert het wel. Maar deze zal nog minder verkopen dan Sunset Overdrive. En die game was bijna perfect.
     
  8. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    ja het is lastig te beoordelen maar zal zeker geen verkoop wonder worden. Overigens in live streams hoor je zo nu en dan wel door spelers dat de game wel heel erg kritisch is en wordt bekeken met reviews en dergelijke. Maar ja review is ook maar een persoonlijke mening van de reviewer.
     
  9. xerofox

    xerofox were given today

    Berichten:
    1.263
    Leuk Bevonden:
    63
    Ik heb het spel een dag gespeeld en kan me op momenten helemaal vinden in de reviews. Veel framerate drops die erg storend zijn tijdens het springen naar platforms, heel veel bugs waar ik gewoon door de grond val en een redelijk lege spelwereld. Daarnaast heb je veel audio skips wanneer er gesproken wordt.

    Maar als ik die momenten niet heb dan speelt het spel lekker weg, gameplay is leuk, soms redelijk lastig/pittig en de rpg elementen zijn een leuke toevoeging. Voor die 40 euro is het een leuke game, zeker als ze de boel kunnen patchen. Snap ook niet dat de bugs niet eerder gezien zijn maar dat is helaas ook een terugkomend feit van deze generatie.
     
  10. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Heb nu nog maar 2 en half uur gespeeld, maar vind de game op zich best wel leuk. Gameplay, controls zijn gewoon goed daar heb ik tot nu toe niks op aan te merken. RPG elementen zijn inderdaad zoals hier boven aangegeven best een leuke toevoeging.

    Door de grond vallen heb ik tot nu toe nog geen last van gehad gelukkig, maar dan ben ik ook nog niet zover als Xerofox waarschijnlijk. Spelwereld qua opzet vind ik best leuk, maar inderdaad voelt het wat leeg aan. Mijn eerste indruk is dat ik het zelf best een leuke game vind, maar dat het zeker geen A titel is en gaat worden.

    Gelukkig kunnen ze bugs en dergelijke redelijk makkelijk verhelpen met patches, maar wat ik al zei ben ik amper nog wat tegen gekomen buiten framedrops. Ik heb er overigens 30 voor betaald Media Markt online kan je de game voor 30 kopen.

    Als ik het met de reviews eens ben is nog veel te vroeg om te vertellen maar van wat ik tot nu toe gezien en gespeeld hebt zou het een eerste indruk cijfer een kleine 7 wezen.
     
    Arno S. vindt dit leuk.
  11. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Ondanks de wat mindere reviews de game toch zojuist gekocht.
    Straks maar eens even kijken. :)
     
    Insane/Erret en CrazY vinden dit leuk.
  12. Arno S.

    Arno S. I never asked 4 this

    Berichten:
    897
    Leuk Bevonden:
    74
    Het is gewoon een leuke game die technisch niet zo sterk is. Heb de intro nu gehad. Kun je btw geen parts, mindere gear voor bots, scrappen?
     
  13. Insane/Erret

    Insane/Erret If in doubt.. Flat out

    Berichten:
    1.575
    Leuk Bevonden:
    108
    Ik vind het een zeer vermakelijke game, grafisch niet sterk maar gameplay vind ik erg leuk. Game gaat een patch krijgen, vandaag nog eens gevraagd en bevestiging gekregen
     
    Arno S. vindt dit leuk.
  14. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Een patch is wel nodig ja, damn zeg.
    Behoorlijke wat grafische glitches gezien en gehad al.
    Laadtijden zijn ook bizar.
     
  15. Arno S.

    Arno S. I never asked 4 this

    Berichten:
    897
    Leuk Bevonden:
    74
    Nog geen last van glitches gehad, wel wat audio skips idd en de framerate is soms echt benedenmaats. Laadtijden vind ik meevallen maar ben nog niet dood gegaan lol.
     
  16. xerofox

    xerofox were given today

    Berichten:
    1.263
    Leuk Bevonden:
    63
    Hoewel ik het een erg leuk spel vind stort het spel aan het einde erg in, heel veel keuzes die gemaakt zijn kan ik moeizaam begrijpen. Naast de laadtijden die erg lang zijn, levels met een tijdslimiet die je niet halverwege het level kan herstarten, 2 bot limiet terwijl je voor sommige plekken 3 van de 4 nodig heb om verder te komen, de tank bot die niet in het spel zit maar je wel nodig heb voor een bepaald gebied, beperkte inventory ruimte, geen mini map en zo kan ik nog wel doorgaan.

    Ik speel het spel met plezier maar heb het gevoel dat er veel meer in had kunnen zitten, het voelt alsof het spel nog niet klaar is. Er is zelfs een level tegen het einde van het spel die geen uitgang heeft, alsof ze zijn vergeten om een terminal daar te plaatsen. Ik hoop dat er snel een patch uitkomt maar eigenlijk mag dit gewoon niet voor een exclusieve tripple A titel.

    Overigens ben ik geswitched van de X1 naar de PC om laadtijden te verminderen, wel fantastisch dat het "play anywhere" prima werkt.
     
    Arno S. vindt dit leuk.
  17. Arno S.

    Arno S. I never asked 4 this

    Berichten:
    897
    Leuk Bevonden:
    74
    Maar de game is niet triple A. Ze hebben dit met een summier budget en tijdsbestek in elkaar weten te flansen.
     
  18. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Wat is dat voor een raar argument?
     
  19. Arno S.

    Arno S. I never asked 4 this

    Berichten:
    897
    Leuk Bevonden:
    74
    Raar? Budget en studio bepalen of een game triple A is. Microsoft is hier enkel de uitgever. De game zat ten tijde van de E3 onthulling vorig jaar nog in concept fase.
     
  20. xerofox

    xerofox were given today

    Berichten:
    1.263
    Leuk Bevonden:
    63
    Klopt, ik ging er tot enkele momenten geleden van uit dat Microsoft dit spel als tripple A naar voren schoven. Verklaard meteen waarom er zo weinig media hype is rondom de game, het is eigenlijk een soort van indy game maar dan nog vind ik het slecht dat een exclusieve xbox game zo uitgebracht is.

    Ik blijf het spel leuk vinden en ik hoop dat er veel nog te patchen is.
     
    Arno S. vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina