1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Red Dead Redemption [Deel 6]

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 22 jun 2011.

  1. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.007
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Mwah hoop wel dat de volgende PLaystation gewoon BC is, heb een aardige backlog nu.


    Red Dead Redemption bijvoorbeeld...
     
  2. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.901
    Leuk Bevonden:
    3.280
  3. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.007
    Leuk Bevonden:
    9.570
    [​IMG]

    Zo, uitgespeeld na 8 jaar!
    Ben nu klaar voor RDR2 :+
     
    WorkingTitle, Servantes, Saaslijer en 3 anderen vinden dit leuk.
  4. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.055
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Deze game is echt goed als enhanced, alleen in de verte vind ik het niet zo geweldig. Dat moment wanneer je uit de trein stapt en de game echt begint en je dat stadje inloopt. En uiteraard alles daarna. :eek:
     
  5. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.007
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Ik vind het maar tegenvallen. Ben sowieso geen Rockstar fan vrees ik, GTA4 echt 6 jaar over gedaan en GTA5 ook snel mee gestopt.

    En toch hyped voor RDR2. Maar die missiestructuur vind ik maar ouderwets.
     
  6. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.819
    Leuk Bevonden:
    843
    Ben wel echt een grote GTA fan, maar RDR ook een jaar over gedaan. Stuk in Mexico vond ik minder.
     
  7. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Ik moet eerlijk zijn. Ik doe altijd heel hyped mee als het om Rockstar games gaat. Ik spring op die trein alsof die vol met geile Zweedse tweelingzussen zit die al 3 jaar geen penis hebben gezien, maar in the end speel ik hun games (afgezien van GTA III) nooit heel lang.

    RDR heb ik uiteraard wel gespeeld, maar nog geen 10% denk ik. Ik was net in Mexico beland, daarna nooit meer aangeraakt. GTA V moest en zou ik ook hebben, maar ook die game heb ik afgezien van een paar uurtjes niet gespeeld.
    Het is heel gek, maar op een of andere manier verlies ik mijn aandacht snel bij GTA en RDR. Sowieso bij die grote open wereld games heb ik moeite om te blijven spelen.

    Behalve HZD, kan ik me niet herinneren een grote openwereld game te hebben uitgespeeld. Ook BotW heb ik niet uitgespeeld, terwijl ik alle Zelda games tot aan die game uit heb gespeeld.
    Ook over RDR2 ben ik hyped en ben ik ervan overtuigt dat ik hem ga uitspelen. Maar uiteindelijk zal het wel niets worden J
     
    Servantes en tim91 vinden dit leuk.
  8. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.007
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Nou bij Ubisoft open world games lukt t me altijd aardig. Maar daar heb ik t idee dat t meer loont om shit te doen. Of dat de RPG elementen het leuker maken te exploren omdat je er beter van wordt bijv.

    In Rockstar games heeft exploren eigenlijk weinig nut, alleen wat fun. Ja hallo voor fun ben ik te oud hoor, het is bij mij nu allemaal heel pragmatisch.

    Ik heb gisteren trouwens ook Skyrim uitgespeeld. Bleek echt dat ik halverwege de laatste missie zat van de main quest, wtf :+
     
    Jorrie vindt dit leuk.
  9. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.055
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Dat vond ik het ergste van de hele game. Van mij had dat wel met 75% ingekort mogen worden.

    Ik kan mijn aanschaf van RDR 2 sowieso beter uitstellen, want ik moet RDR 1 overnieuw doen. Hij laadde mijn savegame niet. Is niet erg, heb nog geen 12 euro betaald voor de GOTY. De game ziet er prima uit enhanced, dus nog een kans geven is niet erg. Moet o.a. die zombie dlc nog uitspelen.
     
  10. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Bij Ubi heb ik het nog erger :+ Ik vind games als AC, FC en ook Watchdogs echt verschrikkelijk. Ja, ziet er vaak mooi uit maar man man. Wat een eentonige shit wat mij betreft. Altijd dezelfde game mechanieken gebruiken. Nu hoorde ik dat Origins wel heel vet schijnt te zijn, maar iets weerhoudt me. Misschien omdat er 400 versies van AC worden uitgepoept, ik weet het niet. Ik vertrouw het gewoon niet.
     
    Jorrie en tim91 vinden dit leuk.
  11. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.007
    Leuk Bevonden:
    9.570
    AC is serieus leuke free roam game.
    Ik merk al lange tijd dat wij enorm veel overeenkomsten hebben man, dus misschien moet je t eens proberen.
     
  12. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Ja, Origins is echt anders. Gewoon doen.
     
  13. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Welke AC? Of in het algemeen? Want uiteraard heb ik weleens een AC game gespeeld hier en daar.

    You fur real? Ik weet niet of we echt matchen hoor. Ik weet niet, ik ben er ook gewoon nog niet helemaal aan toe enzo. Moet ik dan Origins doen, of een andere?
     
  14. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.284
    Leuk Bevonden:
    344
    Kaartjes zijn te bestellen via de NS of moet ik op de website van de ZS zijn :)
     
  15. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.007
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Origins ja.
     
  16. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Aight, als jij het zegt geloof ik het. Ik wacht ff op een mooie deal voor die game en dan schaf ik hem aan. Ik vraag me dan af, ik heb een PS4 Pro, is Origins een 4K game of kan ik hem gerust op de One halen (ik heb geen One X maar een One S)
     
  17. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.007
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Moet je hem ff lenen?
     
  18. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Zweedse Sussen zijn eenkennig yo!
     
    Nol vindt dit leuk.
  19. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.055
    Leuk Bevonden:
    4.705
    4K game en achterlijk mooi. Sta maar eens op de vuurtoren in Alexandrië bij daglicht en geniet. Fap view eerste klas!
     
  20. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Zo lief, heb je hem op de PS4 Pro? Maar ik moet ook eerlijk zijn, voorlopig heb ik geen tijd om hem te spelen, met GoW op komst.
     

Deel Deze Pagina