1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Red Dead Redemption [Deel 6]

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 22 jun 2011.

  1. svenn15

    svenn15 Active Member

    Berichten:
    3.154
    Leuk Bevonden:
    0
    Vrees dat we geen nieuwe sp dlc mogen verwachten.
    Wel leuk voor de fans die het online spelen dat er wat dlc komt nu maar ik zelf speel het zelden online.
     
  2. heuft

    heuft Active Member

    Berichten:
    1.510
    Leuk Bevonden:
    53
    aaah...ik heb er pas 13, en die van gister zit er nog niet bij. hoop niet dat je soms de zelfde krijgt.
     
  3. Chorus

    Chorus youtube.com/CH0RUS

    Berichten:
    2.313
    Leuk Bevonden:
    2
    Volgens mij kun je sommige wel dubbel doen. Moet je in je stats kijken hoeveel je per gebied hebt gedaan.

    New Austin: 8
    Nuevo Paraiso: 8
    West Elizabeth: 4

    Anders moet je naar hier naar toe gaan, staat het was preciezer.
     
  4. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Bovendien is dat maar 0,1 procent per locatie. ;) Ik zou even op socialclub.rockstargames.com kijken en dan bij de 100% checklist van RDR.
     
  5. heuft

    heuft Active Member

    Berichten:
    1.510
    Leuk Bevonden:
    53
    ja volgens die rockstar 100% checklist is dat het enige wat ik nog moet doen..gister weer een gedaan..was het weer de zelfde..:lol: vandaag maar even in mechico kijken, volgens mij mis ik er daar een hoop.
    maar moet wel toegeven dat dit spel me blijft boeien, zowel offline als online.
     
  6. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.647
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Eindelijk serieus met deze game begonnen. Zit ziek thuis en leren werkt voor geen meter dus RDR maar onder het stof vandaag gehaald. Bevalt tot nu toe echt heel goed. Sfeer is fenomenaal, gameplay is top en de karakters en het verhaal komen erg goed uit de verf. Schrok me trouwens echt de tering met mijn surround set aan en onweer in de game :eek: Echt heel toffe sound :)
     
  7. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Onweer is zo vet gemaakt in deze game. Ik ging zelfs helemaal naar binnen in de game om dekking te zoeken. :+
     
  8. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Ik hoop ook écht op nieuwe SP DLC. Bij GTA IV zat er ook steeds een jaar tussen, dus het zou nog kunnen. 26 oktober 2010 kwam Undead Nightmare uit dus...
     
  9. heuft

    heuft Active Member

    Berichten:
    1.510
    Leuk Bevonden:
    53
    zo hou je het spel wel 'warm' kijk maar een hoeveel mensen het spel nog spelen, ook online zijn er dagenlijks redelijk wat mensen online.
    misschien een combi van sp en mp? of coop!!
    wat het ook is..ik ga hem wel halen.:9
     
  10. Coentjuh

    Coentjuh Active Member

    Berichten:
    2.235
    Leuk Bevonden:
    29
    Net de Undead Nightmare Collection gekocht voor 1000 punten. Tot nu toe erg leuk :)
     
  11. Pasquale NL

    Pasquale NL Guest

    Gister RDR eindelijk 100% uitgespeeld na Undead Nightmare gekocht en 100% gehaald te hebben. Deze game blfijt awesome, na ongeveer 25/30 missies vond ik de game tegenvallen om de een of andere manier. Had ik ook met GTA, wss gewoon te veel achter elkaar gespeeld. Maar ik kan niet wachten op de DLC :)
     
  12. Coentjuh

    Coentjuh Active Member

    Berichten:
    2.235
    Leuk Bevonden:
    29
    Upcoming free DLC:

     
  13. planckie

    planckie Morcion

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    Moet echt dringend weer die game aanschaffen. Weet nog altijd niet wat me bezielde om hem weg te doen. Dan ook dadelijk Undead Nightmare maar eens bijdoen.
     
  14. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107
    is hier iemand die RDR op 110% achievement heeft?
    want ik vind die achievements toch wel zo kut bij dit spel..
     
  15. Coentjuh

    Coentjuh Active Member

    Berichten:
    2.235
    Leuk Bevonden:
    29
    Bedoel je niet 100%? Ik zit nu rond de 90%. Kan er de kracht niet voor vinden om 'm op 100% te krijgen :x
     
  16. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107
    ja bedoel 100 sorry ;) maar die achievements zijn echt hard vind ik en ook best lang.. pff
    90 vind ik al veel
     
  17. Coentjuh

    Coentjuh Active Member

    Berichten:
    2.235
    Leuk Bevonden:
    29
    Op hoeveel % zit je? En heb je alle story missions al gehad?
     
  18. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    [​IMG]

    Dammit, geen singleplayer DLC.
     
  19. Chorus

    Chorus youtube.com/CH0RUS

    Berichten:
    2.313
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik, enige die moeilijk was, was de Kingpin achievement, omdat er altijd een paar zijn die iedereen proberen te naaien.
     
  20. R4Z3R

    R4Z3R Active Member

    Berichten:
    241
    Leuk Bevonden:
    0
    Even een vraagje, als je online gaat free-roamen is er dan wel wat te beleven? Of zijn er verschillende modes zoals bij GTA? (Cops N Crooks, GTA race, etc.)
     

Deel Deze Pagina