1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Red Dead Redemption [Deel 6]

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 22 jun 2011.

  1. R4Z3R

    R4Z3R Active Member

    Berichten:
    241
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is helemaal mooi! ;)
    Ik weet niet precies wat ik kan verwachten.
    Ik denk steeds dat het een map is, waar niet veel te beleven is.
    Want bij GTA is het gewoon een bruisende stad.
     
  2. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    De wereld van RDR is één van de meest levendige en dynamische spelwerelden waar ik ooit door heb kunnen spelen. Maak je daar maar echt geen zorgen over. ;)
     
  3. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Oja kut, ik was een tijdje geleden van plan deze uit te spelen. 2 missies gedaan en weer een maand weggelegd8).
     
  4. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Uitgespeeld!

    Mooi einde. Toen de soldaten kwamen had ik al het gevoel dat John een moeilijk einde zou krijgen. Wel fijn dat ik Archer nog even door zijn hoofd mocht schieten. Dat ik daarna met Jack nog revenge mocht nemen op familie Ross was ook wel fijn. De vrouw heb ik laten leven, vond ik zielig :+. Edgar Ross is in ieder geval dood. Echt genoten van de sfeer in deze game.

    Kijken of ik nog wat verder ga spelen met side quests.
     
  5. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.758
    Leuk Bevonden:
    2.015
    Op zich is het natuurlijk een toffe levendige wereld, maar goed, als je eenmaal klaar bent met het verhaal dan is het ook weer niet zo dat je dan oneindige lol gaat hebben in die wildernis...

    ... maar daar hebben de meeste sandbox-games wel een beetje last van natuurlijk. AC2 is nog wel boeiend maar dat komt meer omdat er nog wat assassination-missies enzo zijn, en dingen die je moet opsporen enzo...
     
  6. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.811
    Toch netjes, al had ik gehoopt op iets in de SP.
     
  7. gerowniko

    gerowniko ME3 Apologist

    Berichten:
    1.481
    Leuk Bevonden:
    0
    Thanks voor de info! :)

    SP was wel leuk geweest, MP speel ik eigenlijk nooit (meer) en heb daar ook niet veel behoefte aan.
     
  8. heuft

    heuft Active Member

    Berichten:
    1.510
    Leuk Bevonden:
    53
    speel mp ook niet meer. maar misschien is dit een reden om het weer eens te gaan spelen. en anders toch maar een keer verder met undead nightmare.
     
  9. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Ik heb deze game tot nu toe compleet links laten liggen, maar zag laatst een klein stukje en hij lijkt me best wel leuk. Ik ben alleen niet echt een fan van oude Western films ofzo, dus is het dan wel een game voor mij? En zitten er een beetje rpg-elementen in en een vrije wereld of is het gewoon snelle actie?
     
  10. Seh

    Seh Guest

    Het is eigenlijk GTA IV maar dan in Western style, redelijk snelle actie. Wel veel meer een leven wereld dan in GTA IV.
     
  11. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Keej, jammer dat er geen demo van is, maar mss kan ik hem ergens goedkoop op de kop tikken ;)
     
  12. Edjuuuuuh

    Edjuuuuuh -

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    61
  13. oeloeimanu

    oeloeimanu Ah yes, "Reapers"

    Berichten:
    508
    Leuk Bevonden:
    2
    En de GOTY-editie komt er binnenkort aan:

    [​IMG]
    Doet me er aan denken om Undead Nightmare nog eens te kopen, lijkt me nog steeds een prima uitbreiding op een zeer goede game. Misschien om de tijd tot Skyrim te doden?
     
  14. Chrizzle

    Chrizzle Active Member

    Berichten:
    1.150
    Leuk Bevonden:
    756
    Paar mensen zin om vanavond Multiplayer te doen? :) Heb het nooit gedaan en het is redelijk leeg maar wil het toch eens gedaan hebben.
     
  15. heuft

    heuft Active Member

    Berichten:
    1.510
    Leuk Bevonden:
    53
    ik zie nu pas je bericht. maar van de week in de avond (vanaf woensdag zeker) heb ik wel tijd.
     
  16. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    Spelen mensen dit nog online, heb sinds gisteren xbox live en had verwacht dat ik redelijk wat mensen ging tegenkomen in free roam of potjes maar dat valt wat tegen? :)


    Oh ja heeft iemand zin om zo'n co-op missie te doen, want dat zijn toch nieuwe missies (outlaws to the end)?
     
    Laatst bewerkt: 19 nov 2011
  17. svenn15

    svenn15 Active Member

    Berichten:
    3.154
    Leuk Bevonden:
    0
    Voeg mij maar toe,moet die co op missies ook nog eens gaan doen.
     
  18. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    Net undead nightmare uitgespeeld, ongelooflijk goed... en dat voor een DLC.

    Ik moet enkel nog 3 speciale paarden tegenkomen en nog wat dingen. Mexico was wel wat saai, amper missies... en het einde is ook maar abrupt en snel snel gemaakt.

    10/10 :)
     
  19. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Mexico was wel de mooiste omgeving. :)

    Ik had deze game een jaar geleden geruild, maar ik heb eigenlijk wel weer zin om dit te spelen. Als ik er goed over nadenk besef ik weer hoe gaaf deze game was. :) Dus binnenkort ga ik misschien maar de GOTY op de kop tikken. Ik heb alle DLC ook nog niet gespeeld en geen multiplayer. En ik moet nog wat singeplayer dingetjes doen. Dus daar ben ik wel een flinke tijd zoet mee.
     
  20. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    Ja Mexico vind ik ook erg mooi maar ik had liever wat meer missies gehad. Ik blijf dit een geweldig spel vinden, echt zo goed.
     

Deel Deze Pagina