1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Red Dead Redemption [Deel 6]

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 22 jun 2011.

  1. heuft

    heuft Active Member

    Berichten:
    1.510
    Leuk Bevonden:
    53
    ik moet nog steeds undead nightmare uitspelen. zie ook nu pas dat er weer extra xp te krijgen is voor multiplayer..
     
  2. Laconiek

    Laconiek Lock and Load !

    Berichten:
    1.083
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien keer met een paar luitjes online spelen.
     
  3. Conscience

    Conscience Mr. Fahrenheit

    Berichten:
    2.406
    Leuk Bevonden:
    54
    Triple XP

     
  4. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    Wat een debielen spelen er online, ik doe net die cooperative missies om wat punten te verzamelen word ik tot 2 keer toe neer geschoten door een teamgenoot. Elke keer op het begin zodat ik niet kan spawnen, idioot. |:-
     
  5. Woods

    Woods Why so serious?

    Berichten:
    900
    Leuk Bevonden:
    0
    moet zeggen dat ik dat 1 keertje gedaan heb, best lache 8) Maar heb deze game pas en had toevallig alle DLC in 1 kunnen downloaden voor de prijs van 1 maar volgens mij, dacht ik speelde ik in een open lobby opeens met 2 andere en deden we 1 of andere missie terwijl de andere ook nog in de world map zaten. Althans dat dacht ik. Maar als ik in de lijst kijk kan ik alleen maar die coopertive missies vinden waar je met 4 man kan spelen.
     
  6. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Zijn er nu nog veel mensen die online spelen?
    Ga de game toch nog eens opnieuw aanschaffen. Heb de game met release gekocht en toen moeizaam tot Blackwater gekomen. Nu heb ik toch weer heimwee :+
     
  7. StrikwerdaAjax

    StrikwerdaAjax Active Member

    Berichten:
    1.287
    Leuk Bevonden:
    23
    het begint bij mij ook weer te kriebelen om het te spelen, misschien vanwege het mooie weer buiten.
     
  8. heuft

    heuft Active Member

    Berichten:
    1.510
    Leuk Bevonden:
    53
    ha ha..dat heb ik ook steeds. vorig jaar zomer uitgespeeld, en met dit mooie weer krijg ik ook weer zin om het spel te spelen. toevallig vrijdagavond nog even online gespeeld. en er waren best wel wat spelers.
     
  9. Conscience

    Conscience Mr. Fahrenheit

    Berichten:
    2.406
    Leuk Bevonden:
    54
    :) RDR heeft nog een behoorlijk aantal actieve online spelers. Leuk om weer eens zo'n co-op missie te spelen.
     
  10. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    Ik vind het lekker om in de winter te spelen met dat warme sfeertje. :9

    Ik blijf dit trouwens een geweldig spel vinden. Vice City vond ik vroeger al ongelooflijk goed en kon ik jaren (nu ook nog) blijven spelen en met RDR heb ik exact hetzelfde.
     
  11. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    Ik wil binnenkort nog eens wat achievements unlocken dus ik was even op zoek naar wat tips en kwam dit tegen.






    te grappig

    :lol::lol::lol:
     
  12. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    Heb net rank 10 gehaald van de sharpshooter challenge, krijg het bericht met "Congratulations. You are now a Legendary Sharpshooter. Your Dead Eye will now build faster from shooting targets.". Survivalist en treasure challenge had ik al gedaan maar het "Legend of the west" outfit unlocked niet?! :confused: |:-


    Edit: Blijkbaar heb ik de "master hunter challenge" nog niet gestart. Vaag :confused:
     
    Laatst bewerkt: 15 jul 2012
  13. Exy

    Exy Member

    Berichten:
    32
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zal wel de enige zijn maar ik vind die multiplayer altijd zo kut, snap er niks van! Ben altijd binnen een seconde neergehaald door een medespeler, dan ga ik er altijd maar weer uit.
     
  14. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    Ik vind het ook best moeilijk maar veel mensen spelen dit spel ook niet meer online. Ik zie enkel de hardcore fans met ranks in de 40-50 of die het al voor de 3de x doen. Dus zie je ook minder noobs die je makkelijk kunt doden. :p
     
  15. Exy

    Exy Member

    Berichten:
    32
    Leuk Bevonden:
    0
    Ahhh ja. Dat heeft er natuurlijk ook mee te maken.. Ik heb wel is een gang-hangout? (heette dat zo? :eek:) gedaan, maar verder eigenlijk niks co-ops achtig. Is dat er wel? Hebben jullie nog tips? Misschien dat ik 'm er binnenkort toch weer eens in doe.
     
  16. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.755
    Leuk Bevonden:
    2.011
    Je hebt gewoon co-op missies in de MP, en die vind ik eerlijk gezegd ook wel het leukst om te doen, qua MP.
     
  17. Exy

    Exy Member

    Berichten:
    32
    Leuk Bevonden:
    0
    Tssk. Ik weet er gewoon te weinig van.
    Awesome, lijkt me leuk om te doen! :)
     
  18. Conscience

    Conscience Mr. Fahrenheit

    Berichten:
    2.406
    Leuk Bevonden:
    54
    Die wereld waar je in terecht komt als je Multiplayer gaat spelen kan je meer als een lobby zien waarin je kunt free-roamen. Er is gratis co-op DLC, Outlaws to the End, waarin je met 3 andere gasten tegen NPC's vecht. Hier krijg je veel xp van. Als je in die free-roam world op 'select' (volgens mij) drukt, krijg je een lijst te zien met allemaal modi zoals Co-Op missions die je kan doen, maar ook andere onderdelen zoals Gang Shootout, Capture the Flag, etc.
     
  19. Exy

    Exy Member

    Berichten:
    32
    Leuk Bevonden:
    0
    Awesome! Thanks! Ga het morgen direct checken.
     
  20. mussi

    mussi Guest

    Ik ben vandaag begonnen aan de game. Is het waard om uit tespelen of niet
     

Deel Deze Pagina