1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Reflex GT 3 - FIFA 11 1v1 LAN

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Xorta, 23 mrt 2011.

  1. GillesD12

    GillesD12 Active Member

    Berichten:
    818
    Leuk Bevonden:
    50
    Op mij als CoD speler die meedeed aan een fifa toernooitje kwam het een beetje over alsof bijna iedereen kans maakte :p Bijna elke match was close.


    Ja sorry, vandaar de edit daarna nog :) Nogmaals dank voor de feedback. Maar nogmaals, waarom is dat zo'n groot probleem dan om je Controller en disc mee te nemen. Je xbox meenemen snap ik nog.
     
    Laatst bewerkt: 17 apr 2011
  2. Vandal

    Vandal Active Member

    Berichten:
    87
    Leuk Bevonden:
    0
    Het was een zeker een toffe dag :)

    Gefeliciteerd naar GunWize! Mooi ook dat iedereen enthousiast is en laat weten er volgende keer weer bij te zijn!
     
  3. Alpine

    Alpine Active Member

    Berichten:
    2.450
    Leuk Bevonden:
    5
    Daar heb je inderdaad gelijk in 3 matches heb ik met 1 doelpunt verschil gewonnen en 2 met 3-0.
    Jammer genoeg heb ik er ook een verloren met 3-0 :mad:
     
  4. GillesD12

    GillesD12 Active Member

    Berichten:
    818
    Leuk Bevonden:
    50
    Ye same, verloor eigenlijk elke match in de laatste minuten :mad:
     
  5. Alpine

    Alpine Active Member

    Berichten:
    2.450
    Leuk Bevonden:
    5
    Meer spelen en je komt er waarschijnlijk wel !
    Volgens mij was je niet laatste geworden ?
     
  6. GillesD12

    GillesD12 Active Member

    Berichten:
    818
    Leuk Bevonden:
    50
    CoD: BO is mijn main game. Deed meer mee om het evenement te steunen :) Speel Fifa normaal in de saaie uurtjes manager mode of met vrienden :9 en klopt ja ik won op een ongelovelijke manier van reflex Boozy met 1-0 na een uitmuntend optreden van mijn keeper :x
     
  7. Alpine

    Alpine Active Member

    Berichten:
    2.450
    Leuk Bevonden:
    5
    Haha in iedergeval was je niet laatste geworden.
    Ik weet wel dat Spawn tegen een paar harde nederlagen was aangelopen.
    Speel zelf FIFA heel erg vaak alleen de laatste tijd speel ik meer Clubs dan 1 vs 1 aangezien ik Clubs leuker vind.
     
  8. Successively

    Successively Guest

    Andere fora, gamebattles, mond tot mond (iemand vragen om het te vertellen aan zijn vrienden en dan zo weer door).
     
  9. Alpine

    Alpine Active Member

    Berichten:
    2.450
    Leuk Bevonden:
    5
    Wel toevallig dat er tijdens het aanmaken van deze topic tot het toernooi hier maar ongeveer 15 posts zijn gemaakt.
    Nu het toernooi een paar dagen is afgelopen zie je mensen reageren die waarschijnlijk wel mee zouden doen en is de topic veel actiever geworden.
     
  10. Vandal

    Vandal Active Member

    Berichten:
    87
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja ook denk ik dat het komt omdat we als (LAN) organisatie nieuw zijn in de FIFA scène. Dit zag je ook bij RGT1 waar we een CoD toernooi organiseerde. Hier kwamen toen acht teams op af. Voor Reflex GT 2 was zoveel interesse dat we bij 16 teams een limiet moesten stellen en nog 4 teams hebben moeten weigeren.

    Voor het FIFA toernooi van Reflex GT 4 is ook al interesse vanaf Engeland, mensen die zeiden sowieso al te komen.

    Het heeft ook wat tijd nodig :)
     
  11. Alpha Gsus

    Alpha Gsus Fifa11

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    0
    Tja social media goed gebruiken als toernooiorganisatie is ook een optie. Het is ook nog eens gratis en het zorgt voor (mits juist gebruikt) goede communicatie naar je achterban ;).

    Daarnaast de meer conventionele reclame zoals banners, topics, persberichtje, etc. kunnen ook al wat aandacht trekken.

    Misschien is het slim om een onderzoekje op te zetten naar de beweegredenen van gamers om wel of niet naar een LAN te gaan en te bekijken wat de subjectieve prijs is voor de meeste (oftewel wat men bereid is om te betalen). Hierbij zijn de reiskosten natuurlijk inbegrepen.

    Natuurlijk zijn er wel vermoedens omtrent de redenen van wel of niet komen... Het enige toernooi waar echter structureel veel mensen komen zijn MLG en ECL volgens mij. In Nederland hebben we (nog) niets structureels gezien, behoudens de faal van DG-events.
     
  12. Successively

    Successively Guest

    FIFALive is ook iets structureels, ongeveer elke twee maanden wel iets, met goede prijzen en ze zijn ook gesponsord, maar dat is altijd op de ps3.
     
  13. Jackson NL

    Jackson NL Member

    Berichten:
    48
    Leuk Bevonden:
    0
    fifalive heeft ook niet zo lang geleden een bericht geplaatst of er animo is voor een xbox360 fifa toernooi en daar hebben volgens mij ook al 10+ mensen positief op gereageerd.. Heb daar zelf ook een keer meegedaan op de ps3 en waren toch redelijk veel mensen die alleen op de xbox speelde..
     
  14. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Ah jammer, lijkt me echt tof!
     
  15. Xorta

    Xorta Reflex GT

    Berichten:
    187
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond het een geslaagde LAN, ondanks het aantal deelnemers. De voornaamste purpose van dit toernooi was voor ons om bekend te raken met het organiseren van een FIFA LAN en dat is prima gelukt. Voor zover ik weet was ook elke deelnemer tevreden.

    Promo stats:
    - Op 4 NL FIFA forums een promotopic
    - Op 2 FIFA websites op de frontpage (o.a. FIFABenelux)
    - Zo'n 80 nederlandse actieve FIFA spelers een XBL bericht gestuurd
    - 1000+ ReflexGT.com leden gemailt (waarvan zeker 30-40% nederlands is en een groot deel daarvan deel nam aan onze online toernooien)

    Het was moeilijk om te promo'en omdat de FIFA community best wel all over the place zit. Daarnaast bestonden de meeste communities die ik tegenkwam voornamelijk uit recreatieve spelers die het niet zo hadden op competitief FIFA op LAN niveau. Dat beeld heb ik nu ook deels gekregen van de XBW community sinds het wel erg stil was na mijn promo topic hier, ondanks alle teams die hier zitten. Of zie ik iets verkeerds?

    Ik kwam tijdens het promo'en een PS3 FIFA community tegen die veel beter op z'n poten stond qua LAN toernooien. Dit moet met de Xbox vast ook lukken.

    RGT4 gaat gewoon FIFA hebben (waarschijnlijk zaterdag 4 juni), en zoals eerder is gepost hier: de Engelse komen eraan. Ik ga voor minimaal 32 spelers.

    Geen inschrijfkosten? Een no go. Voldoende prijzengeld trek je niet zomaar los bij een sponsor en er is ook nog zoiets als locatiehuur. Controller + FIFA disc meenemen? Kan me niet voorstellen dat iemand daarom zou dodgen.

    @ Gsus, we bouwen rustig op. RGT2 had al meer deelnemers dan elke andere Halo en CoD LAN in NL.
     
    Laatst bewerkt: 19 apr 2011
  16. Jackson NL

    Jackson NL Member

    Berichten:
    48
    Leuk Bevonden:
    0
    Hm ik was niet gekomen, omdat ik ten eerste alleen moest gaan. Ten tweede werd er verwacht dat er maar 16 deelnemers zouden zijn, wat ik te laag vind. En ten derde, omdat ik al zo'n €50 zou moeten betalen om mee te kunnen doen.

    Dat derde weegt niet eens zo zwaar mee, maar meer de eerste twee redenen. Ik dacht ook dat het toernooitje binnen no-time was afgelopen, maar viel op zich wel mee..
     
  17. Try I Spawn

    Try I Spawn Active Member

    Berichten:
    48
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat viel behoorlijk mee ik heb 2 van de 4 poule matches gewoon gewonnen

    4-2 verloren van ravier
    3-1 gewonnen van Striker
    3-1 verloren van Granier?
    4-1 gewonnen van unikz

    Ik eindigde gewoon met een positief doelsaldo in de poule.

    Uiteindelijk eindig ik laatste terwijl ik van de nummer 5 had gewonnen, het systeem was gewoon niet optimaal.
    Ik speel overigens ook vrijwel alleen maar clubs, alleen 1v1 als ik geen drol te doen heb. Verder was het een geslaagd dagje, de uitslag boeide me niet zoveel vandaar de PSV - Ajax als laatste Match die in penalties eindigde :p

    Hopelijk is er volgende keer een grotere opkomst nu mensen weten dat het een groot succes kan worden.
     
    Laatst bewerkt: 19 apr 2011
  18. Alpine

    Alpine Active Member

    Berichten:
    2.450
    Leuk Bevonden:
    5
    Tja ik had ook maar 1x verloren en eindig als 3e.
    Alles in de poule gewonnen en natuurlijk weer eens verliezen in de Knockout Fase.
    Lijkt wel traditie om 1e te staan in de poule en daarna in de knockout fases gelijk te verliezen.
     
  19. Try I Spawn

    Try I Spawn Active Member

    Berichten:
    48
    Leuk Bevonden:
    0
    volgende keer word het waarschijnlijk ook gehouden aan de hand van een strakker schema in combinatie met een double-elimination knockout toernooi na de poule
     
  20. mk katti

    mk katti Active Member

    Berichten:
    2.583
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat is ongeveer de gemiddelde leeftijd van de LAN spelers ? Oftewel zijn er ook 25+ gamers ?
     

Deel Deze Pagina