1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[3DS] Registratie pincode

Discussie in 'Gezocht' gestart door Ethereal, 13 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ethereal

    Ethereal Active Member

    Berichten:
    261
    Leuk Bevonden:
    97
    Mods, ik weet niet of dit geoorloofd is, zo niet mag mijn threadje rustig verwijderd worden, met mijn bijbehorende excuses :)

    Gaat om mijn neefje van 10. Heeft van ons een 3DS gekregen een tijdje terug, en heeft zelf voor Pokémon X gespaard. Nu zag ik die actie dat als je nu je 3DS registreert, i.c.m. een game, dat je dan gratis Super Mario Land 3DS World of zoiets kunt downloaden. 3x raden... Zijn moeder heeft de doos met alle bijbehorende papieren óf weggekieperd, óf deze zijn tijdens hun verhuizing verloren gegaan. Mijn neefje wil niets liever dan die Mario game, dus vandaar mijn verzoek..

    Heeft er wellicht iemand nog zo'n code liggen die hij/zij niet gebruikt/gaat gebruiken? Wellicht een defecte console, een console die al weg is maar waarvan je die code nog hebt liggen, of waarvan je zelf nooit de behoefte krijgt om een Nintendo ID voor aan te maken.. Nogmaals, hij is 10 dus heeft geen cent te makken, maar wellicht zitten er hier mensen die die ongebruikte code overhebben.

    Probleem is ook nog eens dat die actie tot vannacht loopt, dus het zou ook nog eens vandaag moeten.. Wellicht een wanhoops-thread, haha, maar wellicht is er nog iets mogelijk. Ben ik ineens de super-oom, is ook wat waard ;)

    Alvast dank voor de hulp!
     
  2. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
  3. Ethereal

    Ethereal Active Member

    Berichten:
    261
    Leuk Bevonden:
    97
    Nee helaas, heb de Nintendo helpdesk gebeld en die geven aan dat het écht die pincode moet zijn.. Geloof dat je met het serienummer op de achterkant wel extra garantie kunt krijgen, maar voor deze actie is dat niet genoeg :mad:

    Heb Nintendo wel gemaild met een foto van het serienummer en de vraag of ze wellicht alsnog iets kunnen, maar ik ben er bang voor. Ik registreer zelf zelden zoiets, dus wellicht is er hier nog zo iemand die nog zo'n code overheeft :)
     
  4. FreakinDell

    FreakinDell Reflex Prime

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    1
    Volgens mij op Ebay wel te krijgen niet te duur.
     
  5. Ethereal

    Ethereal Active Member

    Berichten:
    261
    Leuk Bevonden:
    97
    Kan niet direct een ad vinden van een 3ds console.. En voor een jochie van 10 dat net alle spaarcentjes heeft uitgegeven aan een Pokémon spelletje is alles te duur ;)
     
  6. Fergie

    Fergie FR vak W1

    Berichten:
    938
    Leuk Bevonden:
    0
    Staat er één op marktplaats voor 4 euro.
     
  7. Ethereal

    Ethereal Active Member

    Berichten:
    261
    Leuk Bevonden:
    97
    Thanks! Heb ik inmiddels al op gereageerd.. 4 euro is nog wel eens te behapstukken :)
     
  8. FreakinDell

    FreakinDell Reflex Prime

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    1
    Dat moet natuurlijk die geweldige oom regelen;)
     
  9. Ethereal

    Ethereal Active Member

    Berichten:
    261
    Leuk Bevonden:
    97

    Heb je ook wel weer een punt ;)

    Maarrrrrrrrrr het is gelukt inmiddels! Heb via een bekende van me een code gekregen en heb zojuist de downloadcode voor SM3D ontvangen. Nu even naar hem toe om dat te installeren. Zal ie blij mee zijn :)

    Bedankt voor de hulp! Deze mag op slot.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina