1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Resultaten RDK league

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door x-factor, 12 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. x-factor

    x-factor Xbox Guru

    Berichten:
    433
    Leuk Bevonden:
    0
    De RDK league 2v2 competitie is gisteren gespeeld.

    Dit was een Halo 2 toernooi op Xbox Live voor Europese spelers. 64 teams streden mee naar het behalen van de eerste plaats.

    De uitslag is als volgt:

    1e. (iGK) I Triton I & I ForReal 90 I
    2e. (mTw gaming) I Ang3l I & II NesS II
    3e. (F3rF3r is Sick) I or I Nargaon I & I or I Arcanis
    4e. (team BRK pro) Blink1 & xf4ct0r

    Drie Nederlanders in deze lijst dus! (Waaronder ik :) )

    De winnaars van dit toernooi hebben een xbox1 game naar keuze gewonnen en een T-shirt.

    Over het algemeen vond ik het een goed toernooi met goede competitie. Er was geen sprake van cheaten tijdens het toernooi.


    (check www.rdkleague.com voor meer toernooien. Dit is geen reclame oid want ik ben zelf geen admin van die site oid ;) )
     
  2. L2k DeSiGnA

    L2k DeSiGnA Guest

    gefeliciteerd x-factor, forreal90, triton. :thumbs:

    forreal en triton zijn pro gamers, ze hebben prijzen gewonnen! :D

    x-factor alles goed? kheb geen live maar binnenkort waarschijnlijk wel, ik spreek je nog en natuurlijk mooi resultaat :thumbs: :b:
     
  3. x-factor

    x-factor Xbox Guru

    Berichten:
    433
    Leuk Bevonden:
    0
    Dank U :)

    Met mij is alles goed.
    kijk maar: :b: \o/ O-) :thumbs:

    :)

    Maareh, het was wel een gaaf toernooi.


    Ik en Blink1 moesten dus spelen voor de nummer 3 en 4 tegen de nummer 3 (die I or I gasten)

    En die waren serieus erg goed op elkaar ingespeeld.

    Angel en Ness uit Engeland hebben die I or I gasten verslagen, wat ik dus erg knap vind.

    Echter, ik vind het nog knapper van triton en forreal om Ness en Angel weer te verslaan!
     
  4. niels123

    niels123 Active Member

    Berichten:
    847
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind het wel grappig dat towel keihard nemo en psycho aan het uit lachen was omdat ze met 1 punt hadden verloren van hun, terwijl ze dus wel kampioen werden.
    dus eigenlijk moeten nemo en psycho op 2\o/
    maargoed. gefeliciteerd allemaal, ik en masterspy wisten niet dat het de hele dag was, wij dachten aan 1 potje en dan volgende over paar dagen.. helaas niet, masterspy kon dus daarom ook niet, en heb toen host wijsgemaakt dat masterspy naast me zat om toch door te kunnen spelen..helaas zat er een halo2noob naast me:+
     
  5. KaleDop

    KaleDop eW

    Berichten:
    319
    Leuk Bevonden:
    0
    Lol, heeft die `halo2noob` ook nog een gamertag :lol: :9
     
  6. x-factor

    x-factor Xbox Guru

    Berichten:
    433
    Leuk Bevonden:
    0

    haha..ben ik ook benieuwd wie dat was..
     
  7. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    wij bewijzen maar weer, dat nederlanders gwoon de beste zijn :)
    gefeliciteerd Xfactor, ForReal en triton \o/
     
  8. x-factor

    x-factor Xbox Guru

    Berichten:
    433
    Leuk Bevonden:
    0

    dat bedoel ik!

    :b:
     
  9. Sh1n4t0

    Sh1n4t0 King of the jungle!

    Berichten:
    462
    Leuk Bevonden:
    0
    ik denk dat toch hun eerder in de 2de plaats moeten staan ---> http://www.bungie.net/Stats/GameStats.aspx?gameID=504152322&player=R 2DA IZZLE
    Champ en ik werden in de 2de ronde uitgeschakeld door (F3rF3r is Sick) I or I Nargaon I & I or I Arcanis , met maar 13 minuten speeltijd (gekloot door host) en gingen ze in de laatste minuut campen in het suicide hokje:'-( ----> http://www.bungie.net/Stats/GameStats.aspx?gameID=504147217&player=II Sh1n4t0 II
    ow en et was een laggy kut host:9
    Gefeliciteerd triton en me broertje:b: :thumbs: (zit in de familie he:emo: )
     
  10. KaleDop

    KaleDop eW

    Berichten:
    319
    Leuk Bevonden:
    0
    Shinaat, heb je ook nog tegen Petie en Killerspeed gespeeld?
     
  11. Sir IcE2k6

    Sir IcE2k6 Konjo die mama!

    Berichten:
    521
    Leuk Bevonden:
    0
    LoL, vandaar dat je niet wint met onze Nederlandse Champion van het WCG NL!
     
  12. Sh1n4t0

    Sh1n4t0 King of the jungle!

    Berichten:
    462
    Leuk Bevonden:
    0
    :x
     
  13. I TriTon I

    I TriTon I Guest

  14. x-factor

    x-factor Xbox Guru

    Berichten:
    433
    Leuk Bevonden:
    0
  15. Champion

    Champion Guest

    shinato is niet mee te teamen :9

    maar nee, voetbal begon. dus moesten hun evne laten winnen op t eind :thumbs:
     
  16. Sh1n4t0

    Sh1n4t0 King of the jungle!

    Berichten:
    462
    Leuk Bevonden:
    0
    we moesten et potje binnen 10 minuten proberen af te maken voordat voetbal begon:9
     
  17. niels123

    niels123 Active Member

    Berichten:
    847
    Leuk Bevonden:
    0
    lol ja hij heeft maand onder de naam sven kjeld NL gespeeld:p
    maar hij kent de maps enzo niet, geen taktieken enzo. want op singelplayer legendary kan hij het weer wel:D
     
  18. NemoMeMeliorEst

    NemoMeMeliorEst !!NopeIsDope!!

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    0
    ehm triton of forreal, tegen ons werd d8 ik gezegd, dat het de halve finale was tegen jullie. maar als we die dan niet winnen,(net niet :thumbs: ) dan moet je tog spelen om de 3de of 4de plaats?, want ik d8 dat ik en psycho 3de of 4de zouden staan, en nu blijkt xfactor er te staan, terwijl we niet tegen hen hebben gespeeld :confused:

    http://www.bungie.net/Stats/GameStats.aspx?panel=kills&gameid=504192140&player=NemoMeMeliorEst
    twas wel un leuk potje. en trouwens, dit is dezelfde laggy host als shinato had :) , niet om kut te doen hoor jongens, want jullie speelde wel goed, maar ik en psycho moesten serieus af en toe onze hele clip leegschieten, en we vonden dat jullie ons af entoe egt TE snel doodkrege, en dat was niet omdat we werde gedoubled. en ook niet omdat we scheelshoten ofzo(niels wilde dit vast gaan zeggen)daarom d8 psycho ook dat je un nadejump maakte. Congrats nog :b:
     
    Laatst bewerkt: 12 jun 2006
  19. niels123

    niels123 Active Member

    Berichten:
    847
    Leuk Bevonden:
    0
    maar kijk hier verloren ze met veel meer http://www.bungie.net/Stats/GameStats.aspx?gameID=504155372&player=PPG Buttercup

    ach soms klopt er ook niks van.. waar waren lethal enzo dan?8)
     
  20. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    De heren van het Xbox L!ve Experience Halo 2 topic hebben dat topic al vervuilt met onzin en geblaat, laten we dit topic even schoonhouden.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina