1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Review: Sniper Elite 4

Discussie in 'Algemeen' gestart door Artilectus, 13 feb 2017.

  1. Artilectus

    Artilectus Insert random title XBW.nl VIP

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    22
    AntraXxX vindt dit leuk.
  2. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Nice review :). Ik zit er over na te denken om deze game te halen als afwisseling voor BF1 en ik heb nog twee vragen: hoelang doe je ongeveer over het uitspelen (op de hoogste moeilijkheidsgraad) en hoe is de AI op de hoogste moeilijkheidsgraad?
     
    Daz vindt dit leuk.
  3. lwn

    lwn My mind is glowing XBW.nl ICT

    Berichten:
    1.459
    Leuk Bevonden:
    1.085
    @Tits Hier kun jij vast antwoord op geven :D
     
  4. Tits

    Tits Active Member Redacteur

    Berichten:
    365
    Leuk Bevonden:
    36
    Zelf heb ik, om rond te geraken voor de review, alleen in de eerste missie de zijmissies gedaan. Hiervoor heb ik toen ongeveer 2 uur moeten uittrekken op één van de lagere moeilijkheidsgraden. Daarna heb ik, om te proberen, ook eens liggen rushen in een missie en enkel de hoofddoelen gedaan. Deze kon ik laten afklokken op 40 minuten. De andere missies, waarbij je enkel de hoofdmissie doet, zullen op een normaal tempo ongeveer een uurtje tot anderhalf uurtje op een lagere moeilijkheidsgraad. Ik denk dus toch wel dat je op de hogere moeilijkheidsgraden een uur of 3-4 zal nodig hebben, zeker als je de zijmissies ook gaan doen. Dan heb ik het nog niet eens over het verzamelen gehad.
    Het AI van de soldaten wordt hoger op de hoogste moeilijkheidsgraad. Ze gaan veel oplettender en voorzichtiger te werk. Daarnaast is er ook nog de custom moeilijkheidsgraad. Hierbij kan je de AI van de vijanden aanpassen naar de smaak hoe jij het wilt. Wel leuk.

    Ik heb ondertussen wel nog een puntje van kritiek omdat ik zie dat je van BF1 houdt. Ik heb gisteren eindelijk even online kunnen spelen. Het spel was toen nog niet uit, maar ik vond wel altijd een lobby met een bezetting van ongeveer 40/50 procent van alle beschikbare plaatsen. Ik vond de multiplayer echt wel (te) passief. Ik speelde TD en iedereen lag daar te campen. Misschien dat dit zo was omdat iedereen nog nieuw is in de game of omdat de lobby maar half vol was. Vanavond nog eens proberen.

    Ik kijk voornamelijk er naar uit om het spel te spelen in co-op. Ik hoop ergens dat ik hierbij een beetje een The Division-gevoel ga krijgen. Een wat meer tactische co-opgame waarbij je kan doen wat je wilt:).
     
    McSparkle en AntraXxX vinden dit leuk.
  5. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Bedankt voor je uitgebreide antwoord, qua singleplayer (speelduur en AI) zit het gelukkig goed dus. De multiplayer is bij dit spel bijzaak voor mij, dus wellicht dat ik dit maar een paar potjes zal doen. Maar inderdaad lekker co-op'en of rustig in je eentje de hele singleplayer uitpluizen doet het 'm. :thumbs:
     
  6. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Hij komt vandaag binnen. Ben benieuwd!
     
  7. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Ik ben in mission 5 en mij bevalt de game tot nu toe prima. Het is wat minder sneaken dan in het vorige deel, maar dat vind ik wel lekker zo kan je gewoon de speelstijl hanteren die het best bij jezelf past.
     
    McSparkle vindt dit leuk.
  8. Tits

    Tits Active Member Redacteur

    Berichten:
    365
    Leuk Bevonden:
    36
    Inderdaad, beetje meer mainstream dan de allereerste delen. Toen moest je verliefd zijn op snipen om ervan te kunnen houden.
     
  9. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Net de eerste missie gedaan bijna 2 uur overgedaan.:+
     
    McSparkle en Daz vinden dit leuk.
  10. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Ja hier ook. Totaal niet nodig maar het laat je wel compleet vrij in wat je doet en hoe je de missie pland. Heerlijk.

    /Edit: Erg toffe game, maar ik ga het toch op een hogere moeilijkheidsgraad proberen. Als je eenmaal gespot bent is het best pittig om weg te komen, zelfs op lager niveau.

    Wanneer je op afstand onzichtbaar blijft is het gewoon prijsschieten en doet de AI echt totaal geen moeite om je te zoeken. Maar dit hoeft niet perse beter te zijn op een hogere moeilijkheidsgraad.
     
    Laatst bewerkt: 16 feb 2017
    Servantes vindt dit leuk.
  11. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Hoe laat je TNT afgaan, of kan dat alleen door erop te schieten?
     

Deel Deze Pagina