1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

RGT Online 3: FIFA 11 1v1 toernooi (50 EUR prize money)

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Xorta, 27 jul 2011.

  1. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Ach, misschien hadden ze beter bij de 64e registratie de topic meteen dicht kunnen gooien. Dan weet je iig dat je niet meer mee doet.

    Volgende keer beter =(
     
  2. mk katti

    mk katti Active Member

    Berichten:
    2.583
    Leuk Bevonden:
    0
    Tja maar Daz had zich een week eerder aangemeld dan Chicha en hij staat er wel bij. Kijk mij maakt het niet uit wie er mee doet, ik gun het jou en Daz net zo veel als Chicha, maar toch vreemd dat Chicha er wel bij staat en Daz en jij niet
     
  3. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Klopt, in mijn situatie snap ik het nog wel, omdat ik pas op het laatst mezelf aanmeldde (ik was op vakantie, fuuuuuuuuuuuuu :'-().
     
  4. Chicharito

    Chicharito Member

    Berichten:
    60
    Leuk Bevonden:
    0
    Verschil is dat ik me op die site heb aangemeld en zij later pas. Ik kwam eerder voor op die lijst dus vandaar dat ik er wel bij zit. Ik sta op pagina 8 en Daz/Siemen op pagina 10 dus zo raar is het niet
     
    Laatst bewerkt: 2 aug 2011
  5. mk katti

    mk katti Active Member

    Berichten:
    2.583
    Leuk Bevonden:
    0
    Oh ok, ik ging uit van de qoutes van XBW. Dan is het idd niet zo raar ;)
     
  6. Xorta

    Xorta Reflex GT

    Berichten:
    187
    Leuk Bevonden:
    0
    Sorry jongens, ik had geen constante view op het aantal inschrijvingen @ ReflexGT.com dus helaas waren aanmeldingen mogelijk die uiteindelijk niet meededen. Voor degene die wel tussen de 64 zitten: check het laatste nieuwsartikel op http://www.ReflexGT.com/ voor wat updates/info, handig om te weten. Succes!

    Thanks! Yep, RSV2 LAN eind sept of vroeg okt. Be there! :D
     
  7. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Wanneer komt het volgende online toernooi? Zo jammer dit, want komt precies uit in de vakantie :mad:.
     
  8. mk katti

    mk katti Active Member

    Berichten:
    2.583
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarom kom je niet op Fifat man, superleuke sfeer super niveau en super spannend
     
  9. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Wat is fifat? :)
     
  10. Xorta

    Xorta Reflex GT

    Berichten:
    187
    Leuk Bevonden:
    0
    RGT5 LAN in september/oktober (FIFA 12 included), dus de volgende RGT Online zal pas okt/nov zijn, iets grootser dan deze keer.
     
  11. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Zo laat pas :mad:.
     
  12. Chicharito

    Chicharito Member

    Berichten:
    60
    Leuk Bevonden:
    0
    Het niveau ligt wel hoog zeg. Eerste ronde al meteen tegen Madrid en die gozer had 7.000+ punten.

    Maar wel twee keer met 2-1 gewonnen :9
     
  13. Vato G

    Vato G Ben Howard

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    0
    Gast, organiseer zelf een online toernooitje waar jijzelf 50 euro weggeeft. September is nog vrij :):
     
  14. mk katti

    mk katti Active Member

    Berichten:
    2.583
    Leuk Bevonden:
    0
    Kom op zeg, hij is alleen enthousiast. Beter dan dat ze zeggen dat ze nooit meer mee doen toch ? ;)
     
  15. Chicharito

    Chicharito Member

    Berichten:
    60
    Leuk Bevonden:
    0
    Nu moet ik tegen iemand met 8.000 punten, lekkere loting zeg xD
     
  16. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Die punten zeggen niet veel hoor, ik speel vaak tegen mensen met 9.000 - 11.000, die vallen echt flink tegen. Zijn vaak niet eens zo goed, maar alleen efficiƫnt. Toch verbaasd om dan na de wedstrijd te zien dat je met 1-0 of 2-1 hebt verloren van een 12.000-speler.
     
  17. Chicharito

    Chicharito Member

    Berichten:
    60
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat komt waarschijnlijk omdat dat cheaters zijn. Echt waar, je moet zoveeeeeel games spelen wil je tot 11.000/12.000 komen. Meeste doen die flag glitch en zetten het dan weer uit zodat het nog een beetje geloofwaardig te maken. Het is in mijn ogen gewoon onmogelijk. Heel veel van die mensen hebben ook levels die helemaal niet kloppen of echt slechte stats. Wil je 11.000/12.000 hebben moet je echt 3/4.000 wedstrijden hebben gespeeld

    Met zo'n 8/9.000 ben je echt heel erg goed is dan ben je echt 1 van de beste met Fifa. Dat is echt een ziek aantal punten. De gozer waar ik tegen moet spelen heeft ook 1.500 wedstrijden gespeeld en ik 220. :emo:
     
    Laatst bewerkt: 3 aug 2011
  18. Chicharito

    Chicharito Member

    Berichten:
    60
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou zoals verwacht ben ik uitgeschakeld maar mag mezelf daar wel voor me kop slaan. 1e wedstrijd stond ik gewoon 3-2 voor in de 90e minuut en verlies ik uiteindelijk 3-4 door twee doelpunten achter elkaar. 2e wedstrijd gewonnen en 3e wedstrijd weer verloren.

    Maar goed, die gozer heeft ook bijna 10x zoveel gespeeld dus helemaal ontevreden ben ik niet. Gewoon een kut loting
     
  19. Xorta

    Xorta Reflex GT

    Berichten:
    187
    Leuk Bevonden:
    0
  20. Xorta

    Xorta Reflex GT

    Berichten:
    187
    Leuk Bevonden:
    0

Deel Deze Pagina