1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

RiP Clan

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door SNiPzhots, 8 apr 2007.

  1. ShocKerR_

    ShocKerR_ Active Member

    Berichten:
    25
    Leuk Bevonden:
    0
    Revenge ik liet je niet mee doen omdat ik geen vertrouwen in jouw had. ik dacht dat je slecht zou gamen. mijn fout, maarja als jij mee deed dan hadden we toch verloren. eerst speelde jij ook mee tegen xhlhx en hadden we ook verloren. Maarja Suc6 in xAoDx:thumbs:, goeie clan. En ik ga denk in xHLHx of ik ga door met serrez en thorax. vanavond zullen jullie weten of dit RiP Page gesloten kan worden.
     
    Laatst bewerkt: 27 mei 2007
  2. Farmir

    Farmir VIP User

    Berichten:
    673
    Leuk Bevonden:
    0
    CarboN als je naar AoD gaat moet je xAoDx RUUB wel uitlachen want hij is de dorpsgek....

    Ja ik ken hem jammer genoeg.
     
  3. timbo-23

    timbo-23 Active Member

    Berichten:
    533
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha, ruub de dorpsgek, helemaal mee eens:9!!!
     
  4. NanoZ

    NanoZ Active Member

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    3
    Shockje Wanneer ga je het grote verhaal vertellen
     
  5. tjeerd4789

    tjeerd4789 Active Member

    Berichten:
    689
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja shock vertel het*)
     
  6. iT heatshot

    iT heatshot Guest

    LoL nano ic3 ben je blij ? Shocker soms ben je echt een nerd mij niet eens vertellen dat het slecht ging enzo ik lees hier dat clan uit elkaar is. Niet echt chill doe aldert groetjes latz
     
  7. NanoZ

    NanoZ Active Member

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    3
    heb ik een reden om blij te zijn:+
    oja Aldert en ik komen tijdens het WcG ook eff langs met de Gamecube!!
     
  8. Thorax Zero

    Thorax Zero ReSt in PeaCe

    Berichten:
    19
    Leuk Bevonden:
    0
    Niet zeuren buu je wist al lang dat het wat minder ging je wist immers ook alle wedstrijd uitslagen en we praten zo'n beetje iedere dag met je.
     
  9. iT heatshot

    iT heatshot Guest

    ik heb niets gehoord van het stoppen met de clan ik lees het hier en hoor het daarna van shocker lol, maar oki als het zo slecht ging doe je best maar die naam komt gewoon weer terug. p`z
     
  10. iT heatshot

    iT heatshot Guest

    Relaxt toch, jimmy neemt ze cube mee dus hoeft niet mee te tillen vanuit friesland man. Ik voorspel nu al Victory too BUU ( ben best wel bang dat aldert komt en mij ownd met ze vette vingertjes ) maar ik ga der nu toch wel ff vanuit dat ik own ar1d1ty had ook al groote mond totdat die werd dood gegraped en geraped en dus niets meer kon doen whahahhaha en je vraagt erom geowned te worden als je ganondorf neemt ( spacend)
     
  11. NanoZ

    NanoZ Active Member

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    3
  12. iT heatshot

    iT heatshot Guest

    zo anders werd fox ff geowned gek jezus..
     
  13. NanoZ

    NanoZ Active Member

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    3
    Best vet Eh
     
  14. iT heatshot

    iT heatshot Guest

    RiP had toch niet veel langer bestaan, clans met sponsers en dergelijke krijgen de goeie spelers, RiP was indeed de betere uit de andere clans, wij kwamen uit het niets en wisten nog (oud) qG-HLH-AoD en meerdere te verslaan. We speelden ook nog tegen nS, dit hebben we echt net aan verloren tweemal 4-5 gespeeld 5-0 gewonnen weliswaar maar die laatste map op mansion met de host pistol van qG I absyilnth was te groot en verloren door alleen zijn pistol, ik denk dat op qG na geen enkele andere clan deze scores bij hun konden halen

    4-5 Tyro Station On host
    4-5 Canals Off host
    5-0 Escalation On host
    (5-4) Mansion Off host deze map is overnieuw gedaan omdat een van de spelers eruit lagde in de 4de round)
    3-5 Mansion Off host ( deze map hadden wij eigelijk gewonnen maar microz zei dat we hun mening moesten accepteren en overnieuw moesten speelen omdat zei de beste clan waren en ons anders als noob gingen citiren )
    Rounds win RiP: 16
    Rounds win nS: 15

    Spelers:
    RiP AbysS
    RiP Shocker
    RiP Snipzhots
    RiP armada

    Als RiP verder zou oefenen zou dit denk ik met qG samen zeker opgaan maar helaas is het niet zo gegaan.

    Maarja ik heb eigelijk nooit verteld hoe het verder met RiP is gegaan,
    RiP SyZyGy is permanent met gamen gestopt,
    RiP ShockerR is naar xHLHx gegaan
    RiP AbysS is naar ic3 gegaan is daar verder gaan ownen
    RiP snipzhots (dat was ik) ben bij qG gebleven,

    RiP had 2 teams waaronder 1 team onder leiding van mij en 1 team onder leiding van Shocker,
    De 1ste team was bedoelt voor LAN party`s en toernooien de 2de team was ons xboxlive team.

    Wij hebben aan het ArGaming LAn meegedaan maar waren toen al team Bleu van qG I geworden en hebben dit op naam van qG gewonnen

    Spelers:
    qG locustgod a.k.a pG locustgod
    RiP armada a.k.a qG I armada
    qG ar1d1ty
    qG maj1n Buu a.k.a qG I evil b u u

    we hebben een gratis spel gekregen en 75 euro toen we dit hadden gewonnen, zijn allemaal me vrienden geworden eigelijk tot op de dag van vandaag, met Armada heb ik geen contact meer maar so be it.:)

    Mijn qG team waar ik leider over was, is op aanzoek van Smartiez uit de clan gegaan, dit omdat er maar 1 team van de clan naar het wcg kon, team Red had overgings ook nog problemen omdat zei maar 3 spelers hadden atm en een vaste 4de speler wouden hebben voor hun team, dat werd ik en liet zodoende eigelijk mij andere clan members in de steek, ik heb het wel goed met ze gemaakt maar had spijt van mijn keuze en wou eigelijk toen ook uit qG gaan.

    Ik ben ondertussen goed bevriend geraakt met experienz Ar1d1ty en maj1n goku en tja dits de weg die ik gekozen heb. Ben wel naar shocker en mircriz benieuwd heb die gasten nog nooit in het echt gezien, word chill jo.

    Het B team heeft niet lang bestaan nadat het A team eruit is gegaan is het niets meer geworden eigelijk:
    Infinty a k a RiP concept is en wou naar halo 3 overstappen ging ook nie zo goed meer met zijn gears
    RiP revengz is nu ook halo 3 aan het speelen.

    wens beide veel succes en halo is idd een goed spel en hoop ze eens op tv te zien als nummer 1.
    was wel vet RiP en weet zeker dat op een dag mijn oude clan wee terug komt.
    Laterz
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 18 jun 2007
  15. NanoZ

    NanoZ Active Member

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    3
    Ging jij niet nieuwe clan starten met aldert??
    Aldert is wel superSexy in het echt!!8)
     
  16. ShocKerR_

    ShocKerR_ Active Member

    Berichten:
    25
    Leuk Bevonden:
    0
    Danny, Bedankt voor ut uitleggen hoe de echte Team RiP A uitelkaar is gegaan.
    Deze RiP page kan Sluiten.

    Groetjes Ahmed.
     
  17. Inf1nity

    Inf1nity Guest

    In het begin is je verhaal tegenstrijdig danny. RiP ownde, maar tog had t geen succes kunnen worden, want we hadden geen sponsors, en dus kregen we geen goede spelers? RiP ownde tog? Dan heb je toch grote spelers? En als je ownt, krijg je sponsors...

    Verder mooi verhaal :)
     
  18. iT heatshot

    iT heatshot Guest

    idd man wij ownde cker wel man, maar we hadden niets kunnen doen 3.0 toernooi zorgt niet voor sponsers. Alleen het WCG, ik wist niets van het wcg af voordat ik in qG zat man.
     
  19. iT heatshot

    iT heatshot Guest

    ja
    dat komt allemaal wel goed jonge ;) eerst eens kijken wat WCG word en wat qG I mij te bieden heeft in de toekomst, zoals ik al zei mijn oude team komt weer terug
     

Deel Deze Pagina