1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FM6 [Running] Forza Motorsport 6 Rivals Challenge

Discussie in 'XBW Racing' gestart door Surreallistic, 7 okt 2015.

  1. lawaai

    lawaai Active Member

    Berichten:
    451
    Leuk Bevonden:
    23
    Assists uit zou al sneller moeten zijn... zeker bij langzame auto's maakt dat niet zo veel verschil, bij de wat snellere zijn tcs of stm wel erg handig en dan heb je nog de stuurtjes vs de controllers... al met al vind ik het wel prima zoals het nu is.. anders teveel meningen etc.
     
  2. lawaai

    lawaai Active Member

    Berichten:
    451
    Leuk Bevonden:
    23
    @majong, je filmpje via de link werkte bij mij niet. Via Win10 en dan xbox app kan ik m wel zien, je kan nog veel sneller zo te zien aan je ghost :) enige wat me opviel (behalve iets strakkere lijnen dan ik rij dus dat gaat ik eens proberen) dat je redelijk snel schakelt naar de 5, 2x doe je dat m.i. te vroeg waardoor je tijd verliest, maar mooi rondje.
     
  3. majong

    majong Active Member

    Berichten:
    49
    Leuk Bevonden:
    79
    Als ik de link aan klik werkt het. Ik weet niet wat er hier mis gaat.
    De Ghost in het clipje is de 1.03.0xx tijd, in eerdere pogingen zat ik duidelijk voor die ghost en verpruts ik het soms vlak voor de finish omdat je denkt kat in het bakkie concentratie te vroeg weg en je gaat weer net te weit. Op die manier had ik al 1.02.7xx maar net voor de streep dirty.
    He moet denk ik naar 2.02.500 of beter om deze TT te winnen.

    Op het lange stuk omhoog schakel ik soms te vroeg omdat ik naar links aan het glijden ben.
    Dan komt het verlies door het schakelen in plaats van iets gas terug nemen.

    De ghost laat het snelste rondje zien, ik rij ook heel wat minder strakke rondjes.
    Ook de schakel momenten zijn de ene keer beter als de andere keer.

    Je kunt soms veel winnen door op het juiste moment te schakelen, dat is niet altijd doortrekken tot in het rood.
    Je moet eigenlijk naar de prestatie grafiek kijken om het juiste moment te bepalen.
    Dat doe ik ook te weinig, meestal kies ik het moment op gevoel.

    Het kan goed dat ik dat hier stelselmatig te vroeg doe.
    We gaan bij de volgende poging weer van alles proberen om weer wat van de tijd af te schaven.:)
     
  4. frankx

    frankx The Old Guy

    Berichten:
    850
    Leuk Bevonden:
    21
    Is er web manier om die ghost uit te zetten? Ik dreig knettergek te worden van de Gosht van xx76demonxx ik zit continu nét ervoor of erachter dan zit ik als het ware in zijn auto en dan gaat het screen "blurren" en dus mis ik soms rempunten. Verder laat ik me opjagen :) en maak daardoor fouten. Waardoor ik er maar niet aan voorbij kom (met m'n eigen tune :) )

    Voor de rest allemaal goede input hierboven. Wat we doen is de beslissing van de wedstrijdleiding en ik leg me er bij neer (waar de beslissing ook is).

    @Surreallistic : wanneer krijgen we een sneakpeak voor de volgende auto en klasse :)
     
  5. HRT WietHoK NL

    HRT WietHoK NL Puff The Green Stuff.. GT WeedFlaminRacer

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    608
    Tijdens de race druk je start en dan scherminfo. Daar kan je het dan uitzetten

    Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
     
  6. Surreallistic

    Surreallistic Forza!

    Berichten:
    2.096
    Leuk Bevonden:
    378
    Ik ga denk ik strax een tussenstandje opmaken en alvast kijken voor volgende week. Ik zal dan een "raad het plaatje" maken ofzo. :-D
     
  7. Surreallistic

    Surreallistic Forza!

    Berichten:
    2.096
    Leuk Bevonden:
    378
    Hierbij het eind-standpunt van de wel/niet verplicht tunen open discussie die laatst is ingezet.

    De leiding zal, indien het in de aankondiging van de Rivals staat, bekend maken welke tune er verplicht is om te gebruiken. Dit om het lekker laagdrempelig te houden om mee te doen. Verder houd ik deze challenge een "schaduw-klassementje" bij om te kijken of er geen (te) grote scheefgroei ontstaat in puntenklassement bij het toekennen van extra punten wegens het uitzetten van assists. Ligt er ook een beetje aan of dat erg veel tijd kost om dat bij te houden/verwerken. Mijn tijd is relatief beperkt ivm avondstudie en 40-urige werkweek.

    Als er tuners zijn die graag een tune willen maken voor toekomstige challenges, graag via PB even naar mij reageren.
     
  8. Surreallistic

    Surreallistic Forza!

    Berichten:
    2.096
    Leuk Bevonden:
    378
    /Luie zondagmode aan

    Hierbij een professorische tussenstand:

    [​IMG]

    Ik zie dus ook een aantal racers op de LB staan die niet hun tijd melden. Niet erg, maar let er wel op dat je tijd dan voor het puntenklassement zondermeer NIET wordt meegenomen. Zie spelregels. Pas ná melding dat je meedoet met de betreffende challenge wordt je opgenomen voor het tijdklassement. Als je je dus meldt voordat de challenge afgelopen is, wordt je ook meegenomen in het puntenklassement.

    /luie zondagmode uit
     
  9. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    neem aan dat je provisorisch bedoeld en er niet universitair op afgestudeerd bent? ;) Of bedoel je dat met avondstudie?
     
  10. Surreallistic

    Surreallistic Forza!

    Berichten:
    2.096
    Leuk Bevonden:
    378
    Komt door de luie zondagmode denk ik Cold :-D
     
  11. HRT WietHoK NL

    HRT WietHoK NL Puff The Green Stuff.. GT WeedFlaminRacer

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    608
    Ik zal graag willen uploaden maar ben gister verhuisd.. en zoals verwacht kan ziggo weer eens geen verbinding overzetten.. 3 week geleden al aangemeld dat gister alles zal werken maar niet dus.. donderdag komt er een monteur

    Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
     
  12. Surreallistic

    Surreallistic Forza!

    Berichten:
    2.096
    Leuk Bevonden:
    378
    En voor de nieuwsgierigen onder ons die alvast rijkhalzend uitkijken naar de Challenge die hierna komt, alvast een sneakpeak.

    [​IMG]
     
  13. Surreallistic

    Surreallistic Forza!

    Berichten:
    2.096
    Leuk Bevonden:
    378
    Dan heb je bij deze dus gemeld dat je meedoet ;-)
     
    HRT WietHoK NL vindt dit leuk.
  14. x76xdemonx76x

    x76xdemonx76x straightedge est1992

    Berichten:
    1.245
    Leuk Bevonden:
    41
    mmm ik vind een ghost altijd wel fijn, tot t moment dat je idd in de car van je rival zit.

    Ik zit nu als rival tegen lawaai maar ik krijg helemaal geen ghost.

    [​IMG]
     
  15. HRT WietHoK NL

    HRT WietHoK NL Puff The Green Stuff.. GT WeedFlaminRacer

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    608
    Volgende Spa in het donker??? Met lambo GT??

    Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
     
  16. x76xdemonx76x

    x76xdemonx76x straightedge est1992

    Berichten:
    1.245
    Leuk Bevonden:
    41
    dodge motorsport viper gtr-s? of een ford focus rs?
     
  17. Surreallistic

    Surreallistic Forza!

    Berichten:
    2.096
    Leuk Bevonden:
    378
    Nog een weekje geduld heren. Ghehehehehe.
     
  18. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Zou het een corvette-racer zijn?

    De tribune heeft uit,m'n hoofd wel wat weg van de tribune bij de haarspedbocht op Spa :)
     
  19. HRT WietHoK NL

    HRT WietHoK NL Puff The Green Stuff.. GT WeedFlaminRacer

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    608
    Nissan 240SX Racer??

    Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
     
  20. lawaai

    lawaai Active Member

    Berichten:
    451
    Leuk Bevonden:
    23
    Ik krijg soms ook geen ghost... geen idee waarom precies :confused:
     

Deel Deze Pagina