PCARS [Running] Project Cars - TIME ATTACK

Discussie in 'XBW Racing' gestart door B Tender, 16 mei 2015.

1. loyallronin

loyallronin Active Member

Leuk Bevonden:
    606
    Ik merk dat ik amper nog tijd heb voor mijn sociale (gezins)bezigheden en sociale verplichtingen nu de Wacky woensdag cup start en ik vermoedelijk ook een zondag PCars ga organiseren.
    De Time attack finale met drie auto's gaat ook veel tijd opslokken. Ik kan amper tijd vinden om de formula A time attack tussendoor te doen.
    En voor de Ariel Atom en de Nascar auto heb ik eigelijk eerlijk gezegd geen tijd voor om daar serieus een poging te wagen.

Ik kan de tijd die ik nu kwijt ga zijn met pCars niet meer verantwoorden thuis. Ik wil zowieso voorkomen dat ik in de valkuil trap van gamen voorrang verlenen voor gezinsleven.
    Ik denk dat ik noodgedwongen de time attack laat schieten om genoeg tijd over te houden voor de woensdag en zondag pCars cups. Zodat ik een happy family-man blijf.

2. loyallronin

Leuk Bevonden:
    606
    S1 is nu ook een 02:07.xxx en daar laat ik het bij.
    @ Btender: sorry ik had de tijd onderschat die ik in de Time attack kon steken.
    Ik merk dat de time attack een mijzelf opgelegde verplichting aan het worden is.
    Ik heb de motivatie om deel te nemen overschat in mij en ook wilde ik geen spelbreker zijn toen het werd gevraagd.

3. majong

majong Active Member

Leuk Bevonden:
    76
    Gamen is een tijdverdrijf hoe leuk het ook kan zijn het mag niet zo zijn dat je gezinsleven daardoor onder druk komt te staan.
    Een goede balans vinden dat is het beste.
    Die balans is hier ook wel eens zoek moet ik bekennen.
    Zo'n 2.07.xxx komt niet aanwaaien.
    Nog iets sneller al helemaal niet.

4. loyallronin

Leuk Bevonden:
    606
    Ik merk gewoon dat ik de balans aan het verliezen ben en te veel tijd wil besteden aan pCars.
    Ik moet gewoon een keuze maken en niet alles willen.
    Zondag- en woensdagavond XBWr-Cups en af en toe oefenen voor de cups gaat het maximale zijn wat ik aan tijd ga besteden.
    En dan nog is dat best wel relatief veel tijd en ben ik al blij dat mij dit thuis wordt gegund.

5. Olijke Poffer

Olijke Poffer VR fan.

Leuk Bevonden:
    2.389
    :'-( ja we missen allemaal de tijd. Ik heb al voorgesteld om twee dagen werken en vijf dagen weekend in te voeren. Maar tot op heden nog geen geluk. Ik houd vol. Maar mijn werkgever houdt zijn poot stijf, de schavuit..

6. majong

majong Active Member

Leuk Bevonden:
    76
    Mijn baas werkt ook al niet mee.
    Wel nog iets van s1 afgekregen.
    2.07.473
    Met clipje de voor de liefhebbers
    https://account.xbox.com/nl-nl/game...g57&scid=73940100-ce28-4018-8964-96c471b05334

De Formule A op dit parkoers gaat mij echt wat boven mijn pet.

Over een paar dagen 10 dagen naar Bali.
    Wiethok zonder Internet en Loyall die zijn balans aan het zoeken is
    De hoop op nog wat vuurwerk is gericht op Tender. :)

Deel Deze Pagina