1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Saints row 1 spelers gezocht voor online

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door stage6pro, 13 apr 2012.

  1. stage6pro

    stage6pro Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo allemaal,

    Ik zoek een paar mensen die met mij en een vriend van mij saints row 1 online willen spelen in een gang. Omdat het laden altijd zo lang duurt is het leuker in een gang want dan hoef je steeds amper te wachten. Vroeger speelde ik dit vaak met hem en anderen, uiteindelijk is iedereen van de gang gestopt. Inmiddels heb ik een andere xbox omdat mijn oude kapot was gegaan. Ik moet dus weer helemaal overnieuw beginnen maar het lijkt me hardstikke leuk om weer protect tha pimp te spelen O-) en blinged out ride en de rest. Bij interesse even een pb sturen met je gamertag er in of voeg mij toe TheDuchTurbo
     
    Laatst bewerkt: 13 apr 2012
  2. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Denk dat niet veel mensen hem nog spelen. Ik zou SR2 of SR3 halen en het daar proberen. Voor SR3 zijn genoeg mensen te vinden en de game is in co-op nagenoeg hetzelfde.
     
  3. stage6pro

    stage6pro Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb SR2 en SR3 al, maar online vind ik protect tha pimp online bij SR1 nog steeds het leukste... niet dat de nieuwe niet leuk is maar toch.
     

Deel Deze Pagina