1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Saints Row: The Third

Discussie in 'Games' gestart door PePzi NL, 19 feb 2011.

  1. Dedemsvaart

    Dedemsvaart redonkulous

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    24
    De stad in Saints Row 1 had meer feel dan in deel 2 vond ik.
    Deel 1 had sowieso meer sfeer, hoop ook dat ze het wat terug brengen naar die stijl. Echter, ghetto feel, niet zo overdreven.

    Ik heb wel een band met Stilwater, maar van mij mogen ze ook wel eens een hele andere stad maken.
     
  2. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Stilwater in deel 2 was zwaar kut, sfeer was inderdaad helemaal weg in deel 2 vergeleken met deel 1. Mag toch echt hopen dat er een nieuwe stad is, sowieso verwacht ik een veel betere game. Deel 2 viel echt zwaar tegen vond ik.
     
  3. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Is het echt zo erg? Ik heb alleen deel 2 gespeeld, maar ik hoor zelfs dat deel 1 mooier is dan deel 2. 8)
     
  4. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij was daar ook een filmpje van. Moment, even zoeken

    Gevonden:

     
  5. Dedemsvaart

    Dedemsvaart redonkulous

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    24
    Word.

    Helaas zijn er veel mensen die alleen overdreven fun dingen willen doen en niet echt kijken naar het verhaal en het gevoel erbij.

    Saints Row 1 had echt supervette gangs. Gewoon echt.
    -Vice Kings: Negergang, hiphoppers.
    -Los Carnales: Drugsgang, latin american
    -Rollerz: Autotuners

    Saints Row 2 kwam met de meeste kutte gangs, die gewoon zo niet cool waren.
    - Brotherhood: Deze vond ik nog wel vet, maar het werd iets overdreven.
    - Sons of Samedi: Voodoo gang? Really? niet cool.
    - Samurai gang: Katana's op een motorfiets...yeah right.

    Edit:
    Ja de grafische stijl van Deel 1 was vele malen beter. Deel 2 voelde plastic achtig aan, veel te veel bloom effect ook.
     
    Laatst bewerkt: 21 feb 2011
  6. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Persoonlijke smaak, maar de stukken met sfeer in deel 1 (begin stuk van Saint's bijvoorbeeld + kerk) zijn weggehaald voor sfeerloze lelijke wolkenkrabbers. Ze probeerde er een echte grote stad van te maken, alleen was de sfeer ver te zoeken. En zo zijn er nog veel meer dingen aan SR2 dat me ergerde vergeleken met deel 1.

    Er komt nog geen nieuwe GTA dus ze kunnen hun rustig focussen op hun eigen ding, altijd het gevoel gehad dat SR2 moest strijden met GTA IV in die tijd en qua alles precies het tegenovergestelde moest zijn van IV.

    En sowieso Modder, alleen al voor de soundtrack moet je deel 1 spelen inplaats van deel 2! _O_
     
    Laatst bewerkt: 21 feb 2011
  7. Dedemsvaart

    Dedemsvaart redonkulous

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    24
    Wij hebben echt precies dezelfde mening over Saints Row. Nice man.

    Rumor die ik heb gelezen ergens:
    Saints Row 3 zal dezelfde engine hebben als GTA IV.... Euphoria (zo heet ie toch?).
    Dit vind ik trouwens jammer, als het zo is. Ragdoll is vet.
     
  8. gaming4life

    gaming4life yordi

    Berichten:
    1.004
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vond sr1 juist zuigen , ik heb sr2 wel 4 x uitgespeeld en in co-op en alle activiteiten gedaan enz. Het spel was gwn super leuk omdat het erg zo erg veel fouten in zaten met glitches enzo en hoe mensen in dat spel reageren dat ik er gwn om kon lachen,geniaal.
     
  9. Tyspolir

    Tyspolir Active Member

    Berichten:
    2.118
    Leuk Bevonden:
    0
    Als ik dit zo lees moet ik deel 1 alsnog maar gaan halen?
     
  10. Daniël

    Daniël Staatsfeind Nr. 1

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    18
    Zou ik wel doen, is zeker een aanrader. Deel 2 vond ik persoonlijk niet heel slecht, verhaal was inderdaad wat minder maar ik vond het echt een hele leuke game. :p
     
  11. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Toen ik SR1 spelde, was het nog best mooi. Het verhaal was echt vet en ik bleef het maar spelen. Inderdaad was het gangster sfeertje ook tof. In deel 2 was het probleem dat je zelf een gang moest oprichten en een beetje de stijl kon veranderen enzo. Bergrijp me niet verkeerd hoor maar je kon een man borsten geven en als een vrouw laten lopen. That aint no gangster. Plus dat ze van urban naar wolken krabbers zijn gegaan zorgde ervoor dat de hele sfeer weg was.

    Echt zonde, want 1 was echt top.
     
    Laatst bewerkt: 21 feb 2011
  12. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556


    Nou ik heb me wel kapot gelachten toen ik een dikzak maakte en de 'sexy' walk gaf aan het poppetje. Dat zag er zooooooo vreselijk fout uit, hilarisch gewoon.
     
  13. gaming4life

    gaming4life yordi

    Berichten:
    1.004
    Leuk Bevonden:
    0
    het verschil zit em in dat sr1 likers serieuze gang spel willen hebben.
    Deel 2 is echt alleen maar leuk omdat het zo fout en raar in elkaar zit hoor, daar gaat mij het om xd ik lach me ook stuk als je in co-op speelt met een roze schaatspakje aan en donkeroze bij de penis en dan rondloopt in het spel , gwn te grappig
     
  14. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Met name het gedeelte over de urban slaat de spijker op de kop. Ik zou het tof vinden als ze stillwater weg doen en het stijltje overnemen van San Andreas. Sterker nog, dat zou ik echt zwaar gruwelijk vinden. 8)
     
  15. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Dit alleen al is een reden om deze game ooit nog eens te kopen. :+
     
  16. Dedemsvaart

    Dedemsvaart redonkulous

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    24
    ff over die poster die in de startpost staat: op de achtergrond zie je de stad, Stilwater I assume, want je ziet het grote ultor gebouw.
    Ook zien we een vliegtuig, wat misschien betekend dat ze wegvliegen naar een nieuwe stad?

    Hier ook mijn 2 cents over de gangs die ik graag zou willen zien:

    - Bikers. Hell's Angels, Banditos whatever. Riding around on their Harley's, fat belly's, big dudes with beards. Rocking the leather jackets etc.
    Listening to rockmusic. Active drugdealers, might work along side or for the maffia.

    - Mexican/Latin American gang, like Los Carnales in Saints Row 1. Drugcartel is another name for this gang, walking around with bandana's, white t-shirts while carrying Uzi's. Mostly active in drugdeals and robberies.

    - Hiphop gang. Something like the Vice Kings in Saints Row 1. Bloods/Crips style. Robbing shops and pedestrians. Barbershops as hideouts.

    - Maffia styled gang. This would be kind of an off-radar gang. They don't like to come out and walk the streets like the hiphop gang and the mexican gang but the operated more secretely. Dressed in your typical maffia clothes. Family names, lots of money.

    Another possible gang I came up with are the Guidos.New Yersey style, partying, fighting and just being stupid. I think that would be really funny.


    Sorry dat het in het engels is, maar dit is een crosspost van het officiele Saints Row forum waar ik lid van ben.
     
  17. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
    Jaa een Bikergang lijkt me echt geweldig _O_ Vooral hun muzieksmaak ben ik dan benieuwd naar.

    Sowieso hoop ik weer op net zo'n geweldige soundtrack als in de vorige twee delen. Zo'n verschrikkelijk foute 80's zender met nummers als Karma Charmeleon enzo, heerlijk :lol:
     
  18. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Wat ik belangrijk vind is dat ze meer de knoop durven doorhakken in welke richting de game opgaat. Ben je nou een actieheld of een leider? Dit is iets wat ik nooit begrepen heb in deel 2. Saints Row 1 klopte tenminste nog. Daar was je in feite een loser dat hogerop aan het klimmen was. In het 2de deel was je zowel de leider en de knuppel dat alles moet oplossen.

    Om de rol van leider waar te maken, zou een bepaald percentage van de missies gerelateerd moeten zijn aan het behouden van je machtspositie. Bijvoorbeeld opstandige gangleden een kopje kleiner maken of jezelf moeten bewijzen. Ik snap niet dat de schrijvers geen rekening hebben gehouden hiermee. Dit was ook een van de redenen waarom ik in Saints Row 2 meer moeite had om de game serieus te nemen.
     
  19. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
    Saints 2 wás ook niet serieus te nemen, dat was het verkooppunt van de game. Je kon als mannelijke hoer met borsten en een clownsneus missies oplossen, en een serieus verhaal en bijpassende missies past daar natuurlijk niet bij. Saints Row 2 was gewoon púre fun, ik kreeg bijna het gevoel dat ze er alleen missies ingedaan hadden omdat het toch nog een beetje op een "normale" game moest lijken.

    SR3 mag van mij wel weer de wat serieuzere kant van deel 1 op, met gewoon een nobody die zich steeds hoger op de ladder werkt.
     
    Laatst bewerkt: 22 feb 2011
  20. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Ja maar dat is juist de heerlijke vrijheid. Omdat je je eigen char kan maken leef je meer mee met de character en zit je beter in het verhaal. Helaas is de storyline zelf belachelijk slecht.

    Misschien een verhaal zoals Red Dead Redemption zou wel tof zijn. Met het einde van deel 1 in je achterhoofd zou een wraakgame geniaal zijn geweest.
     

Deel Deze Pagina