1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Section VIII Clan

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door KaiserZoze, 9 mrt 2006.

  1. KaiserZoze

    KaiserZoze Section VIII

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    Beste mensen,

    Sinds kort hebben wij besloten de mogelijkheden van Xbox Live meer te benutten en ons steeds harder groeiende (jonge) clan uit te breiden met een EU divisie. Momenteel hebben we iets meer dan 70 members (waarvan +/- 10 EU) en ong. 150 forum leden.

    Clannaam: Section VIII
    Site: www.sectionviiiclan.com

    Zoals je van de site kan afleiden is het voornamelijk begonnen als een Amerikaanse clan maar komen er ook steeds meer mensen uit Canada en Europa (zelf kom ik uit Nederland) zich bij ons voegen. Met de release van G.R.A.W. hopen wij nu toch echt de naam "Section VIII" neer te zetten, echter blijven we een 360 clan en zijn matches/divisies voor CoD2, Halo 2, PDZ en vele andere toekomstige titels ook van de partij!

    Voor de mensen die het zich afvragen... "Section VIII" (ofwel section 8) komt van de militaire term voor soldaten die mentaal ongeschikt zijn bevonden om in dienst te treden. Gekte is hierdoor natuurlijk ook een essentie van onze community, wel houden we dit een btje op peil omdat er ook een aantal dames zich onder ons bevinden ( yes, girls wanna have fun as well ;) )

    Wat betreft eisen van onze kant... dat zijn er niet veel, het enige waar ik zo aan kan denken is dat je toch wel een btje de engelse taal beheerst (al begrijpen mensen je snel daar en zal je toch voornamelijk met peeps van je eigen afkomst spelen) en houd van spelen. (we houden geen trials, na een succesvolle "30 days" als recruit behoor je tot Section VIII)

    Bij Section VIII hebben we November (New Recruits), Sierra (Section VIII/Members) en Echo (Elite) teams (in elk divisie) zodat mensen toch kunnen spelen zoals dit het beste voor hun uitkomt. In andere woorden, ben je een vader die alleen in het weekend achter z'n 360 kan, dan ben je welkom in onze "Sierra" eenheid (Na een trial periode in "November") en ben je zowat "elite" dan klim je op tot "Echo" en eventueel "Squad Leader" (trainer). Zoals je ziet is er voor ieder wat en proberen wij er gewoon een redelijk groot, maar tegelijker tijd "close" community van te maken! Ik kan eindeloos doorgaan over onze visie en de geplande (prijs) tournooien, echter raad ik geïnteresseerden aan om gewoon even een kijkje te nemen en voor de "join us" optie te kiezen als dit hun wat lijkt! Hierop volgend word je een mail gestuurd met instructies en zit je als het goed is binnen no time in onze "recruit" roster...


    Ik hoop jullie snel te mogen begroeten als recruits van Section VIII! _0/



    KaiserZoze

    -EU divisie leider-

    *Bericht aan de Mods, ik zag dat jullie de andere thread waarin ik gepost had op een slotje hebben gedaan, volgens de FaQ mag dit hier toch gepost worden? graag zie ik een bevestiging tegemoet, ik wil niet iets tegen de regels in doen, dus laat me het even weten!*

    Uit de FaQ:

     
    Laatst bewerkt: 20 mrt 2006
  2. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Forum is sinds gister aangemaakt, daarvoor was het inderdaad niet toegestaan. Maar nu wel. :)
     
  3. Burnfout

    Burnfout Active Member

    Berichten:
    2.085
    Leuk Bevonden:
    0
    Nice ik wil misschien wel meedoen.. ben alleen nog niet echt erg goed aangezien ik pas sinds gister Live! heb... Maar lijkt me wel leuk om ervaring op te doen en mijn live ervaring op gang te brengen!
     
  4. KaiserZoze

    KaiserZoze Section VIII

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok, thanx!

    Als het je echt wat lijkt, moet je je gewoon even opgeven en dan gaan we vandaar verder, zoals ik al eerder zei... richten wij ons zowel op casual gamers als elite, jij bepaalt zelf waar je uiteindelijk toebehoort! :)

    Je bent welkom!
     
  5. KaiserZoze

    KaiserZoze Section VIII

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    Even een update:

    Het recruiten gaat inmiddels de goede kant op en ik wil jullie nog even mededelen dat, mocht je geïnteresseerd zijn, kom dan snel langs en join up voor een recruit periode!!

    We staan nu ook op de GameBattles.com ladders en hebben nog een aantal plaatsen vrij voor komende matches en tournamenten, dus geef je snel op! :)
     
  6. m_telkamp

    m_telkamp = ViPeR NL360

    Berichten:
    197
    Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad, we zoeken een aantal goeie, redelijk veel spelende GRAW spelers, die hun online gamen naar een ander niveau willen brengen. Zoals Kaiser al zei spelen we mee op gamebattles en hierop strijd je toch tegen de beste clans van de wereld.
    Lijkt het je wat of wil je gewoon ff een keer meetrainen en kijken of het wat is voor jou surf dan snel naar http://www.sectionviiiclan.com .
    Je kan natuurlijk een PM naar Kaiser of mij sturen.
     
  7. Cybeln

    Cybeln jeej

    Berichten:
    2.960
    Leuk Bevonden:
    0

Deel Deze Pagina