1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Sekiro: Shadows Die Twice

Discussie in 'Games' gestart door Lijpe Mocro, 10 jun 2018.

  1. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839


     
    Zifnap en Maddmonkey vinden dit leuk.
  2. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Day one! Ziet er echt tof uit, wel sneller dan BB maar directed bij Miyazaki. Fucking hype!
     
  3. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    De game voor mij ook tot dusverre.

    Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A6003 met Tapatalk
     
    Lijpe Mocro vindt dit leuk.
  4. Makkabeer

    Makkabeer PSN: Kerkho7en

    Berichten:
    1.128
    Leuk Bevonden:
    234
  5. Sasuke26

    Sasuke26 Active Member

    Berichten:
    1.085
    Leuk Bevonden:
    278
    Ok, day one voor mij.
     
  6. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.443
    Leuk Bevonden:
    3.415
    Interested!
     
  7. Cyndris

    Cyndris Member

    Berichten:
    800
    Leuk Bevonden:
    369
    Super vet
     
  8. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.443
    Leuk Bevonden:
    3.415
    Kijk, DAT zijn trailers. Gewoon gameplay die de nieuwsgierigheid prikkelt en waar je gelijk enthousiast van wordt.
     
  9. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.755
    Leuk Bevonden:
    2.011
    Paar persoonlijke kanttekeningen:
    - Lijkt erop dat je, itt Dark Souls en Bloodborne, geen eigen mannetje kunt maken. Zonde. Vind ik juist altijd een pluspunt.
    - Trailer had Engelse stemmen. Zoals jullie weten, hoop ik dat de game ook Japanse stemmen zal hebben. Want Japanse dev. En game vindt plaats in Japanse setting. Logisch.

    Verder een game met veel potentie of course.
     
  10. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.815
    Leuk Bevonden:
    837
    Doet mij niet zoveel deze setting :'-(. Beetje Nioh alleen dan minder tof.
    Combat ziet er wel weer sick uit, maar dat is te verwachten.
     
  11. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
     
    Servantes vindt dit leuk.
  12. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  13. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Game word in de unreal engine gemaakt.
    Weet niet of de soul games ook daarop liepen?
     
  14. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Phyre en Havok. DS remastered is wel in Unreal gebeurd geloof ik
     
  15. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435


    Flink wat verschillen al so far!
     
  16. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
     
    Lijpe Mocro vindt dit leuk.
  17. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
     
    Servantes vindt dit leuk.
  18. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Collector's Edition:
    [​IMG]


    New gameplay details about Sekiro: Shadows Die Twice reveal that the prosthetic tools belonging to the “one-armed wolf” protagonist can be reconstructed to unlock new actions such as powerful charge attacks. These attacks allow the player to broaden their approach to defeat their foes.

    At Gamescom 2018, fans will finally be able to experience the unique and varied features of Sekiro: Shadows Die Twice, and sample the game’s rich sense of tension for the first time including:

    • Sword Combat: The core combat in Sekiro: Shadows Die Twice is measured by an intense clash of steel. Players will take command of special Sword Arts to supplement their regular attacks, and tear down enemy defenses before sealing the final blow.
    • Shinobi Prosthetic: Players can equip and switch between a variety of unique Prosthetic Tools to find the weakness of a formidable enemy. Additionally, tools such as the Grappling Hook can be utilized to bring an extra dimension to exploration and traversal throughout the world of the game.
    • Resurrection: Used as an opportunity for a tactical retreat or to deceive an enemy and go on the counter-offensive, this new combat strategy allows players to resurrect on the spot, even after a hasty death.
    “We can’t wait for fans to finally get their hands on Sekiro: Shadows Die Twice,” said Steve Young, Chief Revenue Officer at Activision. “Fans will get a taste of the multiple tools available for the prosthetic shinobi arm this week at Gamescom, and will be able to fully dive into the brutal, dark world of 1500s Sengoku Japan when the game launches on March 22, 2019.”
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  19. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
  20. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.443
    Leuk Bevonden:
    3.415
    Veel leuke/interessante toekomstige releases op dit moment.
     

Deel Deze Pagina