1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Serieuze/Leuke Clan gezocht

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Scorpio911, 27 aug 2012.

  1. Scorpio911

    Scorpio911 Active Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo,

    Nou zoals de titel al zegt ben ik opzoek naar een Serieuze maar ook gezellige/leuke clan.
    Eerst even wat achtergrond informatie van mijzelf:

    Mijn naam is Berdin, 18 jaartjes oud en ik game al sinds mijn 13de. Voorheen altijd pc gaming, voornamelijk Battlefield 2 en COD4. Met deze twee spellen ook veel in clans gezeten en clans gemaakt/geleid.

    Na mijn 16de heb ik de keuze gemaakt om met pc gaming te stoppen, reden: veel te veel geld, servers, sites etc. Dus toen de keuze gemaakt om gewoon een console te kopen. Eerst was het een PS3 en toen ook in een hele goede clan gezeten, maar toen hield mijn PS3 er opeens mee op.

    Had voor de PS3 een Xbox360 en die heb ik dus toen ook weer gekocht. En deze heb ik nu alweer ongeveer een jaartje. En nu zijn we hier, omdat het me toch weer begint te kriebelen om in een clan te zitten.

    Om een lang verhaal kort te houden, ik ben nu opzoek naar een gezellige/serieuze clan. Die voornamelijk de Call of duty series speelt en Battlefield 3.
    Ik ben bereid om nieuwe games bij te kopen voor uitbereidingen etc.

    hoe schat ik mezelf in kwa prestaties, goed kan natuurlijk veel beter.

    BF3: K/D : 2.100 als ik het goed heb
    Call of duty black ops. 395.00 zoiets.

    Naja ik hoop dat dit genoeg informatie is, nog meer weten dat mag natuurlijk dan reageer ik.

    Groeten Berdin
    Xbox360: Scorpio991
     
  2. Versus DeadLock

    Versus DeadLock Versus Gaming

    Berichten:
    88
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo Berdin,

    misschien heb je interesse in Versus Gaming, een community clan die er alles aan doet om plezier te hebben in het gamen. Je kan bij ons deelnemen aan evenementen, challenges voltooien en nog veel meer!

    Neem anders even een kijkje op onze website! :)
     

Deel Deze Pagina