[Multi] Shadow of the Tomb Raider

Discussie in 'Games' gestart door Alexknl, 26 jun 2018.

1. Alexknl

Alexknl Active Member

Leuk Bevonden:
    1.845

Release
    14 september 2018

Zifnap vindt dit leuk.
  2. Tiberius

Tiberius Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.009
    Moet de vorige nog afmaken, maar als ik naar de gameplay van deze kijk kan ik dat nog wel een tijdlang uitstellen. Net als bij de nieuwe AC game heb ik echt het idee dat dit best veel op een 1 op 1 kopie lijkt van de vorige titel. Zelf zou ik dat niet zo heel erg vinden, titels zijn gewoon goed, maar vernieuwing bij sommige reeksen is soms ver te zoeken. =(

3. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    2.020
    Alleen zit hier drie jaar tussen in plaats van ieder jaar eentje. Dus de vergelijking met Assassin's Creed gaat niet helemaal op. Ook de vraag om vernieuwing vind ik tegenwoordig een beetje overdreven. Dit is pas de derde game in waarschijnlijk een trilogie. In de jaren 90 was vernieuwing bij reeksen ook ver te zoeken, Tomb Raider 1-5 als voorbeeld.

Ik kijk wel weer uit naar deze game. Lekker avontuur!

Alexknl vindt dit leuk.
  4. Tiberius

Tiberius Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.009
    O, maar ik kijk ook zeker uit naar meer hoor, maar van wat ik zie krijg ik het idee dat ik het uitspelen van de vorige game nog wel even kan uitstellen. Op moment ook met Kingdom Come bezig, best wel verslavende game ook.

Met de vorige TR ben ik net na dat gedeelte in Syriƫ, wat betekent dat ik nog maar aan het begin ben. Bovendien een backlog waar ik als een berg tegen op zie, dat houdt mij tegen, dus deze titel kan nog wel even duren.

Deel Deze Pagina