1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Show je setup voor next-gen!

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Fiasco, 9 nov 2013.

  1. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Nieuwe tv :+

    Nee joh, met een tierip op bepaalde plekken gebruiken. Alle kabels naar het midden sturen, vervolgens alle kabels bij elkaar doen met een tierib aan de onderkant (midden)

    Dikke kabelgoot kopen bij bouwmarkt incl dubbelzijdig tape. Stukje afzagen van de goot, goot plakken met dubbelzijdige tape onderin je tv in het midden. Kabels erin en klaar.
     
  2. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Die moeten weer naar het midden en dan onder bij de tv er uit laten komen, daar breng je dan een kabelgootje aan.

    Ziet er goed uit Anubisfever. Ik heb zelf ook zo'n ambilight, levert altijd mooie plaatjes op.
     
  3. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    heh. klinkt logisch. Waarom dacht ik daar niet gelijk aan. :+ Links zal ik wat lelijkheid houden, maar daar kan ik niks aan doen. Dat is de plek waar ik de kabels moet inpluggen.
     
  4. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Gebruik je nog component?

    Oh wacht even, dat zijn de kabels van die hd ready wii u of niet?

    Hahahahha
     
  5. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Nee, dat is de coax kabel, en de smartcard voor digitale tv. (en een utp kabel voor mijn Youtube behoeftes :+) HDMI (/component) plug ik wel gewoon achterin, maar die dingen kan ik alleen aan de linker zijkant doen.
     
  6. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.033
    Ik ben al deels next-gen :cool:.

    [​IMG]
     
  7. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.090
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Normaal aan mijn bureautje

    [​IMG]


    Maar dankzij een aardige mevrouw die mij heeft aangereden, de komende 6 maanden:

    [​IMG]

    [​IMG]

    Kinect gaat het m niet worden voor mij :+

    * Monitor: 27" LG IPS277L
    * Speakers: Logitech z623
    * Overig: iPad Air (smartglass etc.) Asus N56VZ
    * Comfortabel bedje :)
     
  8. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Gaar, maar die bedden liggen wel lekker chill zeker als je hem kunt verstellen :D. (je moet het toch wat positief bekijken)
     
  9. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.090
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Haha ja zo kun je het ook bekijken. Gelukkig kan ik sinds kort weer wel kleine stukjes lopen dus ben er niet aan vast geplakt ;)
     
  10. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Heftig. Wat heb je nu precies? En ga je weer volledig herstellen?
     
  11. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.090
    Leuk Bevonden:
    2.599
    23sept ongeluk gehad, geen voorrang gekregen met mijn scootertje.
    Rug ernstig gebroken, ze hebben 10 wervels vastgezet met pennen en schroeven.
    Voor de rest nog pols en hand op verschillende plekken gebroken.
    Schouderblad en 5 ribben gebroken, en vocht in de longen..

    Rug hebben ze trouwens pas een 3 dagen later ontdekt, op de EHBO werd alleen geconstateerd dat ik de pols had gebroken, spierpijn had en was aan het hyperventileren :+
    Thuis hartstikke veel pijn in de rug gehad, paar dagen later dus terug naar ZH voor de pols, ik nog eens aangeven datk veel pijn heb in rug.
    Dokter gaat kijken, zijn er helemaal geen foto's gemaakt van de rug :+
    Foto's maken, en toen kwam het slechte nieuws, ik mocht nog niet eens meer met de tenen bewegen en moest met spoed geopereerd worden..

    Datk thuis met een gebroken rug met veel ondersteuning van m'n pa heb gelopen.. Khad zomaar verlamd kunnen raken..
    Daar moet je nu gewoon niet meer aan terug denken wat allemaal had kunnen misgaan..
    Dus was geen pretje, gelukkig merk ik nu wel weer elke week wat vooruitgang ;)
    Draag nu een korset voor extra ondersteuning en moet met alles rustig aan doen. Ik ga weer herstellen, maar zal nooit meer geweest zijn wat het eerst was natuurlijk. Misschien dat het na 5 jaar ofso eruit kan (pennen etc.)

    Trouwens, zal Kinect mijn gezicht herkennen als ik zou schuin ertegenaan kijk? Ben benieuwd :) is kleine meter afstand..
     
    Laatst bewerkt: 10 nov 2013
  12. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Holy crap o_O
    Sterkte man!!
     
  13. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Zo dan! :eek:

    Sterkte met opknappen.
     
  14. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.090
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Thnx !

    Nu maar gewoon verder met setups showen, ben ik hier het topic aant molle
     
  15. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Fii, waar heb je die/dat poster/schilderij vandaan? :eek:
     
  16. Egozu

    Egozu Member

    Berichten:
    240
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat een verhaal Alex, sterkte ermee.
     
  17. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Mag ik hier even advies/mening vragen over hoe ik iets zou aanpakken met mijn set-up? :+ Of is dat te veel offtopic.

    @Alex: Sterkte! Alleen al het verhaal lezen deed pijn 8)
     
  18. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.033
    Sure :D.
     
  19. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ok. Het is geen technisch vraagje, maar meer een mening over looks en wat het beste is.
    Ik heb wat apparaten aangesloten. Ziet er nu zo uit (negeer de kabels en de Wii U)
    [​IMG]

    Maar ik ben er nog helemaal niet uit of ik dit eigenlijk... te druk vind. Het zijn die domme speakertjes wat het lelijker maken.
    Ik dacht er eerst over om maar 1 console onder de tv te zetten, maar dat is niet symmetrisch wat me irriteert, haha. Dus geen optie.
    Betere overview van het meubel
    [​IMG]

    Een optie wat kan is de achterwand van het gedeelte waar de consoles nu op staan eruit slopen
    [​IMG]
    En dan de consoles daar zetten. Alleen geen idee of dat genoeg ventilatie biedt of dat het op een gegeven moment gaat irriteren dat ik iedere keer een deurtje open moet doen als ik wil spelen.

    Iedere manier heeft zijn voor en nadelen. Want vind jij/vinden jullie het beste/mooiste? help :+ Ik ben hier slecht in.
     
  20. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.090
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Thnx!

    Hmmm, zelf zou ik de TV in het midden van het open gedeelte van de kast aan de muur hebben gehangen, dan die speakers zo veel mogelijk naar de hoeken in zetten voor een wat meer surround geluid ;)
    Hier of daar een plantje is misschien ook niet verkeerd.
    Je kunt de consoles ook idd in de kast zetten, maar zelf zou ik dit niet doen omdat ze dan snel warm worden.

    Hier snelle photoshop:
    [​IMG]

    Nog een optie:

    Middelste deurtje eruit halen en daar de consoles in tenstoonstellen, dan kunnen ze al wat meer ventileren..

    [​IMG]

    Ik zag dat je pas de TV hebt opgehangen, en neem ik aan daarbij ook gaten in de muur hebt geboord, dus het bevestigen op een andere plek op de muur is wellicht geen optie.
    Voor de rest zou ik het ook niet weten.

    Succes ;)
     
    Laatst bewerkt: 10 nov 2013

Deel Deze Pagina