1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

site (vernieuwd)

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door ubisoft, 26 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ubisoft

    ubisoft Team D.I.F

    Berichten:
    27
    Leuk Bevonden:
    0
    De site is verandert en er wordt nu veel aan gedaan meer dan 1 keer per week wordt de site geubdate das ik zie jullie we op de forum.
    later,
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 29 mei 2006
  2. N3mesis NL

    N3mesis NL AK47pro | Replay

    Berichten:
    128
    Leuk Bevonden:
    0
    Leer eerst maar is typen...
     
  3. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    NEEEEEEEEEJJ! Commic Sans MS op de mainpage :emo:
     
  4. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je dat gedaan hebt, maak dan de menubuttons groter.
    Voor de rest is de site wel OK.
     
  5. ubisoft

    ubisoft Team D.I.F

    Berichten:
    27
    Leuk Bevonden:
    0
    Hy durven jullie niet meer een matchs te doen kom maar bij GRAW of halo 2 wij zijn er klaar voor

    , later
     
  6. SunriZe

    SunriZe Active Member

    Berichten:
    586
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat je niet kan typen, ok. Maar er is echt iets aan de hand als je ook al niet kan lezen. Wij doen daar nog niet eens wars mee. We doen nu alleen wars met PDZ en CoD2. Jij durft toch geen PDZ meer tegen ons of wel dan? Ow nee kom je weer met je smoesje van dat jullie alle PDZ's hebben verkocht. Echt grappig. Mischien moet je weer terug naar groep 3 op de basisschool. Je moet toch een keer leren schrijven, typen en lezen?

    Zorg nou eerst maar dat je PDZ weer krijgt. Zo duur is het toch niet? Na de war daarvan zien we wel verder met wars die jij wil met Halo 2 ofzo.. Maar ja dan speel ik eerst een paar dagen in en dan ga ik is kijken hoe goed jij daar wel in ben :p

    Ow ja. Wat is ubdaten? Is het niet updaten? En soms neem ik in je zinnen op dat je Nederlands en Engels tegelijk praat. Niet op de Nederlandse normale manier maar je maakt er een hele nieuwe taal van.
     
    Laatst bewerkt: 28 mei 2006
  7. ubisoft

    ubisoft Team D.I.F

    Berichten:
    27
    Leuk Bevonden:
    0
    ?????????? het is hier maar een forum ik type hier wel snel dus geen gelul,
    en zeg nu gewoon eerlijk dat jullie geen war durven en btw. ik heb gehoort dat jullie hebben verloren van de DLA clan en nog paar andere dus jullie board klopt niet
     
  8. SunriZe

    SunriZe Active Member

    Berichten:
    586
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat lul jij nou weer :p We hebben niet eens een war tegen DLA nog gedaan. Die moet nog geregeld worden man. Je krijgt het vanzelf te horen wie er wint. We zullen vanzelf zien :cool: En van wie hebben we nog meer verloren dan he? Noem op dan. En van wie heb je dat gehoord. Ik kan me namelijk geen war herrineren die we verloren hebben. Met CoD2 hebben we namelijk nog nooit verloren omdat er geen een Nederlandse clan beter is. Of de beste moet ff komen opdagen en ons inmaken maar dan moet ie dat wel doen. En met PDZ hebben we nog maar 3 wars gedaan die we ook allemaal gewonnen hebben. En er zullen er heel erg veel komen. Ach, niemand geloofd ons he. Zielig. Na de war tegen DLA mag je zelf aan hun gaan vragen hoe het is afgelopen zonder zielig te gaan doen over dat we verloren hebben. Jij zet je results niet eens neer dus ja. Mischien verlies jij wel alles.

    En ons board klopt niet? Jouw hoofd klopt niet kereltje. Binnekort als er goeie clans komen opdagen komen er pas loses tussen. Van een paar noob clans kunnen we toch niet verliezen. Daar bedoel ik niet jullie en DLA en zo mee maar van die clans waar wij tegen geweest zijn winnen wel meerdere van dus wie lult hier nou?

    En nou lees je nog steeds niet goed he. Wij doen nog geen wars met alle andere zooi. Alleen nog maar met PDZ en CoD2. Wij gaan toch ook niet zeiken om een war met CoD2. Want die hebben jullie niet of jullie doen er geen wars mee ofzo. Dus dan zeg ik toch ook niet dat jullie daarmee niet durven. Echt jij lult.
     
    Laatst bewerkt: 28 mei 2006
  9. N3mesis NL

    N3mesis NL AK47pro | Replay

    Berichten:
    128
    Leuk Bevonden:
    0
    Precies..

    Wij hebben nog geen 1 keer verloren, omdat er blijkbaar (Of hij moet nog komen) geen enkele Nederlandse clan beter is. Zoiezo jullie niet. Dus ik weet niet wat je lult over DLA, maar vraag maar aan hun zelf. We hebben nog geen war met hun gedaan. Wij zijn wel eerlijk, als wij een keer verloren zouden hebben, zou hij er echt wel bij staan bij de clan results hoor, maak je daar maar niet druk om. We gaan binnenkort ook meedoen aan GameBattles en EpicLadders en dan zullen we vast wel wat losses krijgen hoor.

    De enige Nederlandse clans die denk ik wel waardige tegenstanders zijn, zjn EtA en DLA (Mischien). Daar spreken we binnenkort ook denk ik wel een clanwar mee af. (Met DLA moet nog steeds geregeld worden)

    En over je typen, ook al is het een forum, je kan toch wel een beetje normaal, duidelijk en beschaafd Nederlands typen?
     
  10. Conquistador

    Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.869
    Leuk Bevonden:
    5
    Spam is verboden.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina