1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sony kan voorsprong xbox 360 niet inhalen.

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door harry potter, 22 nov 2006.

  1. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap wat je bedoeld, het zijn games die zich op een andere doelgroep richten. Maar het zijn niet de games waar het gros van het X360 publiek een X360 voor zou kopen. Zie ook een Guitar Hero II game, immens populair op het PS2 platform....maar X360 gamers lijken er toch niet echt warm voor te lopen.
     
  2. plazz

    plazz Active Member

    Berichten:
    1.325
    Leuk Bevonden:
    8
    Dat komt doordat de meeste 360 eigenaren hardcore gamers zijn.

    Er zijn weinig mensen die als ze een console kopen voor de fun en af en toe eens een spelletje, dat ze dan voor de 360 kiezen.
    Dat gaat wel vooruit maar voorheen kochten dat soort mensen zeker een ps2.
    Daarom is het zeker slim als Microsoft zorgt voor wat meer van die pure fungames en spellen die ook geschikt zijn voor een wat jonger publiek zoals bijv. een banjo Kazooie.
    Plezier voor de hele familie;)
    Want met titels als Graw 2 gears of war en Rainbow six vegas houdt je de xbox eigenaren tevreden en scoor je misschien wel wat kopers van een 360 maar ze bereiken niet echt een andere doelgroep.
     
  3. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Tuurlijk, variatie is nooit verkeerd....heb je helemaal gelijk in :)
     
  4. plazz

    plazz Active Member

    Berichten:
    1.325
    Leuk Bevonden:
    8
    Tegenwoordig kies ik mijn spellen uit op de rankings van bijv. gamerankings en reviews.Vroegah met de snes kocht ik steeds gewoon games van een ander genre want ik las toen geen reviews. En zo zijn er vast nog steeds mensen die zo hun games uitkiezen.

    Maar goed, ik denk dat de 360 niet meer in te halen valt door de PS3 :)
     
  5. Menace

    Menace Active Member

    Berichten:
    31
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het idee dat mensen af en toe de zogenaamde 'fanboys' onderschatten :)

    Begrijp met niet verkeerd, maar zelfs als Sony een complete bagger-console op de markt had gezet hadden ze er zeer waarschijnlijk meer van kunnen verkopen dan dat wij nuchtere hollanders voor mogelijk houden.

    Voor zover ik op dit moment kan inschatten zijn de X360 en PS3 technologisch zeer zeker aan elkaar gewaagd, Sony heeft echter een gigantische 'hardcore playerbase' die er waarschijnlijk voor gaat zorgen dat de PS3 de X360 uiteindelijk wel in gaat halen qua verkopen.
     
  6. BaRT BeST

    BaRT BeST Goedendag

    Berichten:
    124
    Leuk Bevonden:
    0
    Denk idd dat voor een lange tijd de PS 3 een achterstand gaat hebben, maar uiteindelijk zullen ze de 360 wel inhalen..
     

Deel Deze Pagina