1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Spel op marketplace gekocht, werkt maar op 1 account

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Chansel, 27 okt 2010.

  1. Chansel

    Chansel Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Hee iedereen!

    Ik zit met een klein probleempje op mijn nieuwe xbox en hoop dat jullie mij misschien op weg kunnen helpen, aangezien ik al veel tips/antwoorden op dit forum heb gevonden :) Helaas kreeg ik hier echter niks over gevonden, dus vandaar dat ik het zelf maar vraag.

    Dus, bij deze mijn probleem:

    Heb op mijn oude xbox360 Fable 2 gekocht en gedownload. Deze heeft toen de geest gegeven (aw) en heb dus een nieuwe xbox360 slim aangeschaft. Toen heb ik mijn oude xbox via de handdoektruck tijdelijk tot leven gebracht om mijn gegevens (gamertags & savefiles) over te zetten. Helaas had ik maar een 1Gig usb-stickje, dus Fable 2 had ik niet overgezet.
    Gelukkig kwam ik erachter dat ik hem gewoon weer overnieuw kon downloaden, aangezien ik hem al eerder had gekocht. Dus ik helemaal blij. Maar, nu dus het probleem:

    Ik kan de game maar op 1 account spelen! Als ik inlog met een andere, dan staat er in het Marketplace lijstje dat ik hem voor $19 kan kopen.
    Verder krijg ik ook niet echt een error ofzo, hij zegt gewoon “Can’t launch Fable 2”.
    Maar op mijn andere account (degene waarmee ik de download aan had gezet) kan ik het wel gewoon spelen en staat hij wel als gekocht o_O

    Tja, daar snap ik dus niks van.
    Misschien weten jullie waar dit aan ligt en hoe ik het misschien kan oplossen?
    Want mijn broertje wil dus ook graag fable 2 spelen, en natuurlijk het liefst op zijn eigen account :p

    Xx
    Chansel
     
  2. koennn

    koennn Science Fiction Fan

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan moet je de download licensie overzetten. Even zoeken op xbox.com
     
  3. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
  4. FinalBob

    FinalBob Active Member

    Berichten:
    1.455
    Leuk Bevonden:
    858
    Ik weet niet zeker of dit voor Games on Demand ook werkt, iig wel bij een hoop Arcade games:

    Sign de acccount die hem gekocht heeft in op player 1.
    Sign de account die wil spelen in op player 2.
    Start de game met de tweede controller en dus player 2.
    Hopsa, spelen maar.

    Zo werken veel XBLA games iig wel :)

    Succes!
     
  5. Chansel

    Chansel Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Wow, thanks voor de supersnelle reacties!
    Ben net klaar met de licencie transfers en alles doet het nu goed.

    Dus heel erg bedankt allemaal! =D

    Xx
     
  6. gerowniko

    gerowniko ME3 Apologist

    Berichten:
    1.481
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook een vergelijkbare vraag. Blijkbaar hoor je Games on Demand op elk profiel op dezelfde xbox 360 te kunnen spelen, werkt dit ook zo bij Game Add-ons? Mass Effect DLC kan ik bijvoorbeeld alleen spelen op slechts 1 profiel.
    Andere DLC zoals de All Fronts Collection van Gears of War 2 werkt wel op elk profiel.
    Is dit normaal en zo nee, hoe kan ik dit veranderen? Alvast bedankt.:thumbs:
     
  7. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Als je ooit van 360 bent geruild (wegens ander model of reparatie) moet je altijd dit doen: http://www.xbox.com/en-US/Support/LicenseMigration/Home

    Kan maar 1x per jaar dus kijk wel een beetje uit
     
  8. gerowniko

    gerowniko ME3 Apologist

    Berichten:
    1.481
    Leuk Bevonden:
    0
    Heel erg bedankt, dit zal het inderdaad zijn. Fijn, nu kan ik gerust DLC downloaden. :)

    Enige nadeel is dat het nu denk ik niet gewerkt heeft, ik krijg namelijk een foutmelding:
    Maar goed, dit zal misschien aan het nieuwe design van xbox.com liggen, ik heb al heel veel meer fouten ontdekt.
     
  9. Chansel

    Chansel Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, dat zij hij bij mij ook. Maar uiteindelijk werkte alles wel gewoon :p Dus zal idd aan de site liggen, denk ik.
    Xx
     

Deel Deze Pagina