1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Splinter Cell 4: Double Agent

Discussie in 'Algemeen' gestart door apox, 2 nov 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. apox

    apox Active Member

    Berichten:
    169
    Leuk Bevonden:
    0
    Splinter Cell 4

    Ubisoft

    19 oktober 2006

    Wie kent deze serie nou niet? Met de vierde na 3 parels van games belooft deze er nog een schepje bovenop te doen. De hype van puzzelmarketing heeft ook SC4 aangetast en vertelt ons over Sam Fisher's dochter die overleden is na een botsing, veroorzaakt door een schijnbare dronken student die er zelf zonder veel schade vanaf kwam. Allemaal zeer mysterieus en spannend. En dan blijkt Sam ook nog eens in de gevangenis te zitten? Wordt dit een soort The Fugitive? Wie weet

    Links:

    http://www.splintercell.com
    http://www.bewaresamfisher.com

    Link Trailer

    Splinter Cell Xbox versie thread

    Splinter Cell 4 Multiplayerthread

    Nieuwste trailer 26.01



    [​IMG]
    http://www.bewaresamfisher.com/
    http://archief.xboxworld.nl/game/1085
    Trailer http://pwp.netcabo.pt/joaomgcd/Splinter_Cell_4.wmv
    E3 gameplaytrailer


    Telegram samenvatting:
    Z'n dochter dood door een ongeluk.
    Slaat mentaal door.
    Kreeg ontslag bij Echelon.
    Overvalt bank met vol automatisch geweer.
    20 jaar in de nor.
    Bilmaatje erbij
    Is voort vluchtig.
    Moet oppassen.
    De speler moet Sam weer braaf jongetje maken.

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 27 jan 2006
  2. fllix313

    fllix313 Active Member

    Berichten:
    783
    Leuk Bevonden:
    16
    ik dacht dat de serie was opgehouden :eek: vette shit heb alle 3 de delen dus ga deze ook halen :D
     
  3. apox

    apox Active Member

    Berichten:
    169
    Leuk Bevonden:
    0
    Er zijn zelfs al geruchten van SC 5!
     
  4. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    waar?
     
  5. Occisor

    Occisor Active Member

    Berichten:
    1.000
    Leuk Bevonden:
    0
    yeah right :confused:
     
  6. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Ubisoft melkt iedere franchise uit, dus we kunnen al beginnen speculeren over SC 6.
     
  7. smarty_peanuts

    smarty_peanuts Active Member

    Berichten:
    356
    Leuk Bevonden:
    1
    Geruchten heb je altijd.
    Maar dat er een spinter cell 5 ooit zal komen dat geloof ik wel.
    Maar even terug naar het topic //> Het lijkt me wel een interrresante titel sluipen als een crimineel die (eerst) goed was met wraak gevoelens.
    Lijkt me zeker een wel een goed spel aangezien die vorige ook allemaal erg goed waren
     
  8. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Ubisoft is duidelijk slecht bezig. Kijk maar naar hoe slecht Lockdown was tegenover Rainbow Six 3 en Chaos Theory tegenover Pandora Tommorow. Developers maken hun franchises veel te toegangkelijk voor nieuwelingen.
     
  9. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Na het verhaaltje op de FP gelezen te hebben, is m'n interesse wel gewekt.
    De SC games hebben me nooit echt kunnen boeien, maar deze klinkt wel leuk. :)
     
  10. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Chaos Theory was zeker niet slechter dan Pandora Tomorrow, hij sloeg alleen een andere weg in.
     
  11. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij was jammergenoeg veel gemakkelijker online. Goeie spelers gingen al snel terug naar PT, wat de competitie niet ten goede komt...
     
  12. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Ik vind ze allemaal erug gaaf!
    En kijk ook nu SUPER uit naar deze game.

    Verwacht wel wat van deze game, aangezien ze ook wat vernieuwing hebben aangekondigd.
    Ook heb ik in het Splinter Cell 4 topic bij Xbox games, nog een reactie staan. Vraag mij namelijk af of deze Splinter Cell de laatste is van de Serie, aangezien hij nu niet meer geheim is. En dus opgepakt is.

    Post vanaaf nog wel even die post.
     
  13. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Het goede van Ubisoft is vind ik: dat ze van elke console zoveel mogelijk kracht willen gebruiken, zo gebruiken de splintercell games op de xbox zowel als op de ps2 heel veel kracht(totaal anders ontwikkeld waarschijnlijk). Ook met games die er gaan aankomen als kingkong lijken ze heeel hard te werken voor elke console, waar veel andere ontwikkelaars gewoon poorten naar een andere console, terwijl ubisoft dit nooit doet, dat vind ik wel top!:)
     
  14. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Juist niet. Een exclusieve game gebruikt de console optimaal. Bv. Halo/Halo 2.
    Als je spellen port van een PS2 versie, zoals Ubisoft, EA en andere dat doen, dan haal je de volle kracht nog niet uit de PS2 (gebrek aan tijd), laat staan de volle kracht uit de andere consoles. Waarom denk je dat de Gamecube half geflopt is. Omdat enkel de first party titles kwalitatief hoogstaand waren.
     
  15. Bonafide Hustler

    Bonafide Hustler Hustler

    Berichten:
    347
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vond deel 1 erg vet. deel 2 minder en 3 nog minder. 1 vind ik nog steeds het beste deel en het is leuk dat deze game er komt maar of ik um ga kopen is nog maar de vraag;)
     
  16. plazz

    plazz Active Member

    Berichten:
    1.325
    Leuk Bevonden:
    8
    Gister nog een potje mario sunshine gedaan.... Stofwolk effecten, weerspiegelingen op het water, die spiegels in zon strand level.. fakking mooi gewoon. en in 3rd person titels hebben we dat helaas nooit terug gezien:mad:
     
  17. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Allé, komaan nu, splintercell wordt voor de ps2 optimaal mogelijk benut, terwijl voor de xbox ook, en daar ziet het er natuurlijk een stuk mooier uit, als je dan kijkt naar games van EA, bijvoorbeeld need for speed underground 2, is op de ps2 even mooi als op de xbox... Maar ik vind het wel heel ellendig van EA, maar ook bij Ubisoft, dat ze nog zooo lang voor deze generatie blijven ontwikkelen, ghost recon 3 mocht van mij alleen naar de 360 komen(en ps:cool:, splintercell 4 ook,...
     
  18. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Ze ontwikkelen hem op de PS2 en porten de game naar andere platformen.
     
  19. Tha)Sven

    Tha)Sven Pillz-E

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind de SC serie egt heel tof. Kheb alle games en vind ze allemaal relaxt. Alleen Ct had ik nogal snel uitgespeeld, dunno why. Ik vind het egt cool dat ze eindelijk een ander 'thema' hebben, nu dat Sam ontslagen is. Ben benieuwd hoe ut gaat worden.
     
  20. Shcaap

    Shcaap Liev Gastje

    Berichten:
    2.443
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik ben benieuwd hoeveel verschil tussen de 360 en de xbox versie zit ( behalve de gfx)
    qua AI is de 360 tot meer instaat dan de xbox. maar als ze op de gfx na identiek zijn
    vind ik het wel een beetje een kut streek.
    dan gooi ubi dus een rem op de 360 versie :mad:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina