Volgens mij is dit een bug in Splintercell ofzo.... Heb het spel nu 2x uitgespeeld olp Noraml en nu speel ik het op HARD. Ben in level 5 Kalanitak en moet Ivan en zijn vriend redden van die wallmines in het kamertje waarin veel vuur is en zij zitten in het hoekje met 2 wallmines om zich heen. Het maakt niet uit hoe rustig ik die Wallmines weghaal want altijd gaat 1 van die 2 harder piepen nadat ik op 'Disable Wallmines' heb gedrukt en na 2 seconden ontploft ie. Doe ik iets fout omdat het hard is of is dit een bug? Want ik doe in feite niks anderds dan op Normal... Help!!!
Heb ik inderdaad ook een tijdje gedacht, maar je hebt er dan gewoon te veel bij je. Als je eerst de ene disabled en dan ergens anders tegen de mur plakt, dan kun je ook die tweede doen.
Als het lampje groen is moet je snel op a drukken. Dan gaat de mijn niet af. Staat ook in een van die datasticks
em, dat van dat je teveel mijnen hebt klopt niet, want dan disabled Sam de mijn nog wel, maar neemt 'ie em nie mee
Okee ben verder....aantal mijnen maakt niet uit: je moet gewoon zorgen dat wanneer je op 'Disable Wallmine' klikt het lampje groen is en niet rood. Dan gaat hij niet af...is anderds dan op normal volgens mij. Oke, Bedankt voor jullie hulp. Slotje?
slaat trouwens nog nergens op je moet drukken als ie groen is DAN gaat sam pas bewegen (automatisch) dan springt het lampje allang weer over wel meer foutjes in het spel
Yep als hij groen is Ik ook veel op geproberd maar het is zo. Ik weet niet op hard maar kdenk het wel. Kheb hem op easy uitgespeeld maar geen zin om er opnieuw aan te beginnen. Is wel tof spel maarja...