1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Sport] Formule 1 2003

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Elitian, 4 mrt 2003.

  1. Elitian

    Elitian Active Member

    Berichten:
    819
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey mensen,

    Het is weer een nieuw jaar en dat betekend een nieuw seizoen voor de Formule1

    Agenda 2003

    1 09-03-2003 Australië Melbourne
    2 23-03-2003 Maleisië Sepang
    3 06-04-2003 Brazilië Interlagos
    4 20-04-2003 San Marino Imola
    5 04-05-2003 Spanje Barcelona
    6 18-05-2003 Oostenrijk Spielberg
    7 01-06-2003 Monaco Monaco
    8 15-06-2003 Canada Gilles Villeneuve
    9 29-06-2003 Duitsland Nürburgring
    10 06-07-2003 Frankrijk Magny-Cours
    11 20-07-2003 Engeland Silverstone
    12 03-08-2003 Duitsland Hockenheim
    13 24-08-2003 Hongarije Hungaroring
    14 14-09-2003 Italie Monza
    15 28-09-2003 Verenigde Staten Indianapolis
    16 12-10-2003 Japan Suzuka


    Jos 'The Boss' is terug
    Bijna niemand geloofde meer in een terugkeer van Jos Verstappen in de Formule 1. Toch rijdt Verstappen komend seizoen in de koningsklasse van de autosport. Bij Minardi. Een ambitieus team met een leuke sfeer. Hopelijk weet Verstappen een aantal keer in de punten te rijden.

    [​IMG]

    Het wordt een spannend seizoen voor onze Jos en voor de Formule 1. Het schijnt dat Ferrari het moeilijk gaat krijgen .. het werd tijd voor eens goeie concurrentie.

    Dus deze week de Grand Prix van Australie!
     
    Laatst bewerkt: 4 mrt 2003
  2. The Hammerman

    The Hammerman The Hammerman

    Berichten:
    1.342
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop dat het met Ferrari slecht gaat (qua racen dan) want vorig seizoen was er op een gegeven moment nix meer aan. Ben na 10 GP's stoppen met kijken
     
  3. T-box

    T-box XBW donkergroentje

    Berichten:
    761
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zie er naar uit:9 Nadat Jos 'eruit' ging en Ferrari domineerde keek ik nooit meer. Maar nu met Verstappen en met die nieuwe regels zal het een stuk spannender worden hoop ik.
     
  4. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Ferrari blijft aan de top staan. Williams blijft echter dichterbij door het nieuwe punten-systeem. Verstappe, tsja, Melbourne ligt hem wel geloof ik. Laten we hopen dat die meteen een boel puntjes mee kan sprokkelen en het liefst Jaguar er meteen uit rijd :)

    Overigens wil ik wel weer eens echte concurrentie zien in de F1; Laatste jaren was er altijd maar 1 team dat domineerde met 1 a 2 teams die er achteraan hobbelde maar niet heel veel druk konden uitoefenen op Ferrari (mede door betrouwbaarheid)

    Wie gaat er btw bikkelen zaterdag op zondag?
     
  5. Mr.blond

    Mr.blond Active Member

    Berichten:
    911
    Leuk Bevonden:
    1
    Jos Verstappen heeft wel moeten betalen voor zijn zitje.
    Die nieuwe regels ( kwalificatie regel oa) vind ik een goeie zaak, te hoepn dat er terug wat spanning komt, hoewel ik Schumacher fan ben heb ik vorig seizoen niet echt kunnen genieten van de F1 weekends
     
  6. Elitian

    Elitian Active Member

    Berichten:
    819
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zeker. :+
    Effe kort uitgaan en dan lekker wa Tell Sell programmaatjes kijken.
    Dan Formule 1. RTL 5 ownt haha.

    07 maart 2003 22:20 RTL GP Weekend: Vrijdagkwalificatie
    08 maart 2003 03:55 RTL GP Weekend: Kwalificatie
    08 maart 2003 13:00 RTL GP Weekend: Kwalificatie (H)
    08 maart 2003 19:00 RTL GP Weekend: Samenvatting kwalificatie
    09 maart 2003 02:40 RTL GP Weekend: Voorbeschouwing
    09 maart 2003 04:00 RTL GP Weekend: Race
    09 maart 2003 05:45 RTL GP Weekend: Nabeschouwing
    09 maart 2003 12:40 RTL GP Weekend: Voorbeschouwing (H)
    09 maart 2003 14:00 RTL GP Weekend: Race (H)
    09 maart 2003 15:45 RTL GP Weekend: Nabeschouwing (H)


    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 4 mrt 2003
  7. Mr.blond

    Mr.blond Active Member

    Berichten:
    911
    Leuk Bevonden:
    1
    zoals vorig jaar ga ik de openingsrace weer vanuit het café bekijken, moet ik niet vroeg opstaan ( ik ga niet slapen:+ )
     
  8. Elitian

    Elitian Active Member

    Berichten:
    819
    Leuk Bevonden:
    0
    Jij kan gewoon in het cafe kijken!
    Godver het zijn altijd dezelfde die geluk hebben |:-

    Hier in de cafe's is dat nooit behalve met voetbal.
    Lekker aan de toog pintjes drinken en noten vreten en Formule 1 kijken ... heerlijk.
     
  9. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Vorig jaar helemaal strak van de red bull :eek: 50 uur wakker geweest oid

    Ok, nu weer even serieus; Veel, heel veel nieuwelingen die er imho alleen zijn om de kas te spekken van de betreffende renstal; Hoe gaan ze functioneren? Rijden ze elkaar eruit in de 1e bocht of zijn er een aantal die serieus mee kunnen doen met de best of the rest?
     
  10. Elitian

    Elitian Active Member

    Berichten:
    819
    Leuk Bevonden:
    0
    Jah daar zat ik ook aan te denken.
    Daarom ben ik echt benieuwd hoe de 1ste GP gaat uitlopen.
    Hopelijk kunnen ze allemaal serieus meedoen met de rest. Het belooft een mooi seizoen te worden lijkt me.
    Nieuwe coureurs etc.

    Gaan er toevallig mensen hierow naar een GP?
     
  11. Mr.blond

    Mr.blond Active Member

    Berichten:
    911
    Leuk Bevonden:
    1
    Het is niet omdat het een Nederlander is, maar sorry, zo denk ik over de heer J. Verstappen, hij betaalt voor zijn zitje en heeft in mijn ogen nog niets/te weinig bewezen met de middelen die hij had.
    Verstappen heeft laatst met wat vrienden iemand in elkaar gemept omdat die hem had verslagen met het karten, dan denk ik niet dat die jongen veel kan doen in de F1
    goed hij heeft nu een minardi, daar kan je niet veel mee, maar hij heeft de tijd en de mogelijkheden al gehad
    voor mij heeft Jos afgedaan
    hoewel ik blij zal zijn als hij het tegendeel kan bewijzen
     
  12. boomer

    boomer Active Member

    Berichten:
    773
    Leuk Bevonden:
    7
    HAHA........ je moet niet teveel roddelbladen lezen.

    Jos verstappen heeft nog helemaal geen goede middelen gehad en hij is zeer zeker wel een goed F1 rijder. Maar jij weet het natuurlijk heel goed, dus zeg maar een jaar waar hij de goede middelen etc had.
     
  13. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Hij zal waarschijnlijk refereren naar Benetton, toen hij nog jong en onervaren was en niet de aandacht kreeg die Schumacher toen wel kreeg (qua technische mogelijkheden etc)
     
  14. boomer

    boomer Active Member

    Berichten:
    773
    Leuk Bevonden:
    7
    Toen is jos ook een keer 3e geworden en toen begon hij net :+.
     
  15. Pejannl

    Pejannl Lan Guru

    Berichten:
    2.535
    Leuk Bevonden:
    14
    Ik ben van mening dat Jos momenteel na Michael de beste coureur is op een natte baan. Bovendien heeft ie het juiste instinct. Zelfs als ie in een kinderwagen met buitenboordmotor rijdt pakt ie op de eerste km altijd nog drie of vier wagens.

    Inderdaad jammer dat ie geen beter materiaal heeft. Toen hij Benetton reed was ie onbesuisd en verzamelde hij regelmatig grind voor in z'n vissenkom. Inderdaad liet hij toen al zien dat ie zeer wel in staat was om punten te pakken.

    Neem dan meneer Hakkinen. Zodra ie onder druk komt te staan haakt ie af. En zet je Montoya onder druk dan houdt ie op met denken en gaat ie met z'n ziel rijden. Dan is het een kwestie van tijd voor ie een fatale fout maakt. Ik geef Kimmi de beste kaarten om opvolger van Michael te worden, maar dan zal ie wel in een Toyota moeten gaan rijden, want dat is het team van de toekomst! (Kijk maar eens hoe veel de mannen van Toyota zich al verbeterd hebben!)
     
  16. TheOne2000

    TheOne2000 Oldschool Xboxer

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    0
    Schumacher wint toch :+
     
  17. Elitian

    Elitian Active Member

    Berichten:
    819
    Leuk Bevonden:
    0
    Het lijkt me wel lollig om hierow ook een F1 Game te hebben.
    Maybe sommige van jullie kennen het wel:

    Je moet je eigen top 6 samenstellen voor de komende GP.

    Bijvoorbeeld:

    1. Michael Schumacher
    2. Rubens Barrichello
    3. Jos Verstappen
    4. David Coulthard
    5. Jacques Villeneuve
    6. Jenson Button


    Heb je de eerste goed krijg je 6 punten, heb je de tweede goed 5 punten, heb je de derde 4 punten etc. etc. Dus na 1 GP kan je al op 21 punten staan.

    De wedstrijd duurt natuurlijk tot het einde van het seizoen.
    en de winnaar .. die heeft gewonnen.
    Na elke GP moet je voor de volgende GP je lijstje al gepost hebben voor deelnamen.
     
    Laatst bewerkt: 4 mrt 2003
  18. ProXi

    ProXi Watch Out!! Vroemmmm

    Berichten:
    650
    Leuk Bevonden:
    0
    aaaah ik heb er echt zin in jonge
    ik werd echt helemaal gek van die afkickverschijnselen de laatste tijd maar nu krijg ik weer voldoening zaterdag en zondag
    Lekker vroeg kijken hehe. Ik ben der zekerz live bij. Net als alle andere races de afgelopen 8 jaar ofzo
    Whooooot ik kan nie wachten:)
    Ik hoop Schumi 1 Jos 2 ennuh Barrichello 3 :)
    i
     
  19. Mr.blond

    Mr.blond Active Member

    Berichten:
    911
    Leuk Bevonden:
    1
    waar ik heen refereerde: idd naar beneton
    toen Verstappen de zelfde wagen had als de man die toen wereldkampioen was geworden, het enige dat hij heeft behaald is een derde plaats, beetje povertjes vind ik dat, later heeft hij nooit echt goeie wagens gehad, maar zijn teamgenoten konder precies toch altijd iets meer met die wagen
    Als ik aan Verstappen denk, zie ik gelijk grind en veel gras
    01-02 reed hij gewoon Montoya van de baan,...

    Sorry voor mij is en blijft het Jos de grindbakkenkoning
    wel leuk voor Nederland dat er terug een Nederlander in de F1 zit, maar ik ben er van overtuigd dat Nederland betere, jongere, talentvollere coureurs heeft

    van dat gevecht van Jos zijn videobeelden, daar is hij ook ooit eens voor berecht geweest ( een eerder akefietje)
     
  20. Elitian

    Elitian Active Member

    Berichten:
    819
    Leuk Bevonden:
    0
    Jah maar het lag veel aan de auto waarin hij rijdt.
    Volgens mij zijn er wel betere coureurs dan Verstappen in Nederland maar je moet wel bedenken dat Jos diegene is met de ervaring.
    Een "rookie" heeft echt tijd nodig om prof te worden.

    Hopelijk heeft Jos zijn auto onder controle en geen problemen.
    Rijdt tie dan nog slecht .. tjah .. dan ist tijd voor z'n pensioen.
     

Deel Deze Pagina