1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Spotify

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door WinterBase, 7 jun 2010.

  1. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Grooveshark is niet legaal toch ? Iemand hier ervaring met de gratis versie incl de nieuwe beperkingen?
     
  2. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Iemand tips voor een jaarabbo premium?

    Zie veel op eBay, maar heb niet echt zin in elke maand een nieuwe account te hebben, dan ben ik volgens mij iedere maand mijn opgebouwde playlists kwijt.

    (Heb unlimited via kpn glasvezel, maar de experiabox v8 komt me strot uit en binnenkort stap ik denk ik over naar een ander provider. Hierdoor verlies ik wel mijn premium account)
     
  3. Ethereal

    Ethereal Active Member

    Berichten:
    261
    Leuk Bevonden:
    97
    Overstappen naar XS4all! Ook Spotify premium gratis en een fatsoenlijk router/apparaat/ding :)
     
  4. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Hahaha, dank je :b:

    Echter zie ik niet 1,2,3 hoe je een tweede tv aansluit en vind ik voor wat je krijgt Xs4all duurder dan alle andere providers.

    Bij kpn krijg ik 2 tv ontvangers met opnemen, 100/100 en spotify voor 68 euro

    Bij xs4all krijg ik 1 ontvanger met opnemen 100/100 en spotify voor 71 euro...

    Waar is de optie voor een 2e ontvanger? En dat gaat zeker 10 euro meer kosten? Dan vind ik ze vrij duur....
     
    Laatst bewerkt: 23 dec 2013
  5. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Houdt dat in dat ik bijv voor dit projectje nu ook de gratis variant van Spotify kan gebruiken?

    http://www.woutervanwijk.nl/pimusicbox/
     
  6. Corona

    Corona Active Member

    Berichten:
    372
    Leuk Bevonden:
    82
    Zo, dat ziet er goed uit. Heb je toevallig een Raspberry Pi? Werkt Airplay nou in zijn geheel of alleen als je Google Music, Spotify of Soundcloud gebruikt?
     
  7. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Ik heb er twee :) Ik heb alleen 0 Apple producten. Ik kan echter al mijn media 'send to xbmc'-en :)
     
  8. Corona

    Corona Active Member

    Berichten:
    372
    Leuk Bevonden:
    82
    Oké, is het een beetje makkelijk op te zetten allemaal. Ging er altijd vanuit dat die Raspberry dingen voor die-hard tweakers waren. Maar kost allemaal geen drol.
     
  9. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    Spotify mobile mag dan wel gratis zijn, dat werkt natuurlijk voor geen kut. Je kunt niet aparte nummers streamen, enkel albums/artiesten. En dan mag je maar 6x per dag doorspoelen ofzo.

    Als je via je Pi streamt, neem nu het nog kan snel een Unlimited abonnement!!
     
  10. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Die doet het niet op een pi. Unlimited werkt alleen via de webbrowser van je pc.

    @Corona: ik vind het redelijk goed te doen. Een beetje it-kennis is wel handig though. Sowieso is de combi pi en xbmc super.

    Zijn er ook goedkope kaarten oid te koop voor Spotify Premium?
     
  11. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    Dan zou ik sowieso voor Premium gaan inderdaad.
     
  12. Ethereal

    Ethereal Active Member

    Berichten:
    261
    Leuk Bevonden:
    97
    Daar heb ik eerlijk gezegd niet naar gekeken.. Maar 1 TV in huis ;)
     
  13. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Ik wil weer eens aan de slag met mijn 2e raspberrry. Dit is de enige plek waarop ik spotify wil gebruiken. Is 10,- per maand nog steeds de enige optie? Of kan je ook met giftcards oid werken?
     
  14. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Tegenwoordig heb je geen tijdlimiet meer bij de gratis versie, wel nog reclame.
     
  15. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Je kan überhaupt niet zoeken etc bij de gratis versie toch?
     
  16. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Zoeken wel, maar er zitten wel wat beperkingen aan volgens mij.
     
  17. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Alleen maar shuffle per artiest.
     
  18. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Ik heb Spotify Premium voor €6,- bij mijn smartphone abonnement van Hi (zelfs incl +1GB data en onbeperkt sms zat erbij voor die prijs)..
    Misschien dat jou provider ook iets met Spotify aanbiedingen heeft?
     
  19. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Ja? Dat wist ik niet. Op de PC is dat niet volgens mij. M'n Premium is net afgelopen en ik heb het verder nog niet getest. Ik zag alleen een bericht dat er geen tijdslimiet meer op zat.
     
  20. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Op de PC heb je geen aanbiedingen nee, maar vaak stunten providers met de mobiele abonnementen en alles in één abbo's oid spotify voor een mooi prijsje bij het abonnement. En dan kun je natuurlijk ook op PC/tablet/smartphone overal spotify onbeperkt gebruiken.
    Bij Premium heb je ook een betere geluidskwaliteit zeggen ze, heb dit alleen niet getest, ben de Premium gewend en die is prima :)
     

Deel Deze Pagina