1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Spotify

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door WinterBase, 7 jun 2010.

  1. Doelie

    Doelie Ballin'

    Berichten:
    1.788
    Leuk Bevonden:
    31
    Hoe komt het dat het nieuwe album van Jay Z op mijn MacBook en iPad wel gewoon in de playlist komt, maar op mijn iPhone staat hij onder "Niet af te spelen" nummers?

    Snap er helemaal niks van. Heb de app al meerdere malen opnieuw geïnstalleerd, maar het probleem blijft.

    Ik ben er nu achter dat Spotify sommige nummers vervangt als de licentie afloopt, maar er nog wel een andere licentie is. Klopt het dat deze service niet beschikbaar is op de iPhone, en dus wel op de iPad en Mac?
     
    Laatst bewerkt: 15 feb 2014
  2. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Jezus wat is die Spotify redesign kut.
    Als ik op een artiest klik, zie je niet meer de discography maar moet je de hele tijd heen en terug gaan in albums om rond te kijken. En er is zo veel loze ruimte tussen tekst waardoor er maar weinig tracks op je scherm zichtbaar zijn. Meh.
     
  3. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Stoor me niet zo aan die tussenruimte tussen tracks, het heeft ook wel wat dat groen met zwart.
    Toch moet ik je gelijk geven, ze hebben sommige dingen juist niet makkelijker gemaakt wat juist wel de bedoeling was :+
    Al met al vind ik het wel een vooruitgang op een paar dingen na. Van een windows 95 look naar een modernere :)
     
  4. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Ik vind het opzicht wel mooi, maar het is niet praktisch en heel erg traag op mijn iPhone 4S. Nummers bladeren vanaf je lock-screen is gewoon niet te doen.
     
  5. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107
    Waarom kan ik niet meer zoeken in een afspeellijst? :'-(
     

Deel Deze Pagina