1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Star Wars Battlefront II

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 15 apr 2017.

  1. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Ziet er strak uit zeg....
     
  2. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Heb de single player limiet bereikt in de trial. Om verder te gaan met de campaign moet ik straks de volledige game kopen.

    Prachtige game! Echt genieten, zelfs voor iemand die normaliter niets om Star Wars geeft.
     
  3. hotymoty14

    hotymoty14 Member

    Berichten:
    85
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik twijfel nog heel erg tussen deze game en WW2. Ik vind t erg moeilijk om te kiezne.
     
  4. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Daar zou ik geen seconde over na hoeven denken.
    Cod :lol:
     
  5. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.758
    Leuk Bevonden:
    2.015
    Ehm, Battlefront 2 zit vol met content en heeft straks gratis post-launch DLC, waardoor de commuinity bij elkaar en actief blijft. Alle previews zijn reuze enthousiast.

    Call of Duty zal ook vast prima zijn als je fan van CoD bent, maar wat betreft value-for-money is BF2 denk ik de beste keus...

    Enige nadeel van BF2 kan zijn dat er loot-boxes inzitten, maar dat moeten we even afwachten. Weet ook niet wat CoD daarmee wel of niet doet.
     
  6. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
  7. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Was toch deels al bekend? Tsja, hadden we echt verwacht dat alles beter zou worden nadat EA alle DLC gratis maakt? Ga lekker grinden om alles vrij te spelen of tsja koop lootcrates, welkom in de toekomst. Al blijft het uiteraard lelijk dat het hier niet alleen maar om cosmetische shit gaat maar ook gewoon gameplay veranderende items, wat het in theorie p2w maakt... (of je moet heel veel tijd over hebben)
     
  8. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Klopt, had er al over gehoord maar vond wel fijn dat hier een voorbeeldje werd geschetst. Erg jammer :mad:
     
  9. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Boycotten die handel! Deze ideeën komen imo echt voort uit de achterlijke dingen die EA met FIFA kan doen. Daar worden elk jaar weer voor miljoenen spelers gekocht in dat ultimate team. EA probeert nu gewoon aan te voelen hoever ze kunnen gaan in andere games.

    Verstuurd vanaf mijn ONE A2003 met Tapatalk
     
    bulletproof010, Peter Bijl en WinterBase vinden dit leuk.
  10. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Alsof EA de enige is die dit doet, tegenwoordig zit in elke game een vorm van betaalde progressie. Het is tegenwoordig gewoon wat meer aanwezig (niet dat dit goed is) Blizzard heeft aangetoond dat je met lootboxes miljoenen aan cash binnen harkt zonder dat mensen hier boos om worden. Dus wat krijgen we dan? Andere bedrijven springen er ook massaal op en doen het net weer wat anders en vaak ook nog wat kutter waardoor je dit soort praktijken krijgt.

    Goh kijk ons even goed bezig zijn met alle DLC gratis te maken, uiteraard staat daar wat tegenover en dat is dus bv dat lootbox gebeuren wat je nu ziet. De bijkomstigheden (voor de bedrijven dan) je splitst de userbase niet door de DLC betaald te maken en mensen blijven langer de game spelen en zijn ook eerder geneigd geld te spenderen aan lootboxes want tsja je speelt het toch en het is leuk en je gunt de makers ook wel wat...

    Uiteindelijk is de crux voor mij dan, je koopt een game voor € 60,- nou prima, "normaal" gesproken betaal je dan nog een kleine € 25,- voor een seasonpass zodat je de ''hele'' ervaring krijgt. Dan ben je klaar en kun je vrolijk verder spelen. Was de game gratis dan snap ik dat je progressie kunt kopen, omdat tsja het is toch gratis en die mensen moet ook geld verdienen. Nu krijg je wel de volledige ervaring maar wordt het een grind waardoor je niet snel genoeg content unlockt en je ''genoodzaakt'' (niet echt, ma'ja het duurt al zo lang, waarom zou je het dan niet kopen?) bent om toch maar even iets voor € 5,- te kopen... en KUT je krijgt niet echt een fijne lootbox (zijn net Pokémon boosters, die charizard zit er toch nooit in) dus dan toch nog maar 1 en nog maar 1.

    TDLR; Kap met gameplay veranderden DLC, hou het lekker cosmetisch (zoals in Overwatch)
     
    Maddmonkey vindt dit leuk.
  11. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Zeg ik dat EA de enige is die lootboxes in een game heeft dan?

    Ik zeg dat ze met gameplay elementen in lootboxes komen in Star Wars nu, omdat ze precies dat in Fifa ook hebben zitten. Daar koop je letterlijk een team bij elkaar voor echt geld. Ik heb verder ook niks an sich tegen loot boxes of betaalbare skins in games (alhoewel ik het onacceptabel vind in singleplayer games, ik kijk naar jou AC en Shadow of War), maar het gaat mij wel echt een brug te ver om een multiplayer game een grind game te maken zodat je geneigd raakt om lootboxes te kopen. Enige dat ook telt, is de game niet kopen in dat geval :) Erover zeuren heeft weinig nut als men de game alsnog gaat halen en ik heb zo'n vermoeden dat de helft van de klagers op reddit de game alsnog dag 1 gaan spelen.
     
    Peter Bijl vindt dit leuk.
  12. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.284
    Leuk Bevonden:
    344
    Ik boycot het wel door geen lootbox te kopen, maar Battlefront moet ik gewoon hebben.
     
  13. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.901
    Leuk Bevonden:
    3.280
  14. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Nope, zei het voornamelijk omdat dit het Battlefront 2 topic is ;) en deed dus de aanname dat je het had over een BF 2 boycot.
     
  15. CrazY

    CrazY Nimma City

    Berichten:
    852
    Leuk Bevonden:
    852
    Dinsdag maar eens aanslingeren.

    Ben erg benieuwd!
     
  16. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.901
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Hij komt vrijdag uit toch?
     
  17. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Eh ja. Ik ben van mening dat een gamer in hart in nieren er goed aan doet om rotzooi als dit volledig te boycotten, want het gaat alleen maar erger worden als je elke keer weer voorover gaat bukken of de andere kant opkijkt :) Zodra EA/DICE de target haalt, wordt alle negativiteit enkel opgevat als "player feedback" voor het volgende deel en proberen ze de verkrachting de volgende keer een tikkeltje subtieler.

    Ik weet nog genoeg discussies hier op het forum dat ik mij "te druk maakte" om microtransacties jaren geleden. Kijk op welk punt we inmiddels beland zijn met die kutpraktijken =(

    Crazy is een fifa speler, dus die heeft waarschijnlijk ook al gelijk een pre-order geplaatst voor een glimmend vestje voor Luke of een star card zodat hij op dag 1 een granaat kan gooien :+
     
    Peter Bijl vindt dit leuk.
  18. CrazY

    CrazY Nimma City

    Berichten:
    852
    Leuk Bevonden:
    852
    De elite trooper edition heeft eerder toegang.


    En @Maddmonkey.. Ik heb nog nooit een team gekocht met echt geld in Fut.
    Alleen maar handelen met in game currency en spelen van matches.

    Daarnaast heb ik Battlefront niet gekocht.. Maar eerlijk gewonnen en het was de elite trooper edition. Veel keus had ik dus niet.

    Krijg nooit wat. :+
     
  19. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435

    [​IMG]

    "Gotta get that money out of you somehow" - EA, always
     
    Alexknl vindt dit leuk.
  20. CrazY

    CrazY Nimma City

    Berichten:
    852
    Leuk Bevonden:
    852
    De rest leest hij voor het gemak ook gewoon niet.

    :+
     

Deel Deze Pagina