1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Star Wars

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Willem, 9 sep 2009.

  1. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.436
    Leuk Bevonden:
    17.528
    Bweehh. Moet het nog maar zien.
    Op zich wel tof hoor dat er eig een nieuwe komt, daar niet van. :+ Maar dan moet ie wel goed zijn.
     
  2. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Gast, WTF.

    De storylines die jij noemt zijn een aantal van de beste uit de comics en boeken.

    Als ze dat verfilmen, vind ik het prima.
     
  3. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.436
    Leuk Bevonden:
    17.528
    Ja, zijn die zo goed dan?
    Nou oke, dan heb ik niks gezegd. :+
     
  4. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Beetje lopen oordelen terwijl je het niet gelezen hebt? 8)
     
  5. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.436
    Leuk Bevonden:
    17.528
    Ik heb vrij weinig gelezen erover, klopt.
    Maar wilde je nog een stokoude Han Solo, e.d. (mochten ze er uberhaubt nog inzitten) erin verwerken?
     
  6. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Lucas heeft van deel 7 altijd gezegd dat het een "passing of the torch" word. Dus het doorgeven van de kennis aan de nieuwe personages. Een oude Han Solo, Luke Skywalker zou ik niet eens zo erg vinden. Ik bedoel, we hadden in deel 4 een 80-jarige Obi-Wan. Dan kan dit toch ook zomaar?

    Willem heeft gelijk. De storylines die jij opnoemt zijn één van de betere die er gekomen zijn. Dat klonen hoeft voor mij niet. Laat de keizer maar lekker dood blijven.

    Old Republic films ... crap. Dat gaat toch nooit gebeuren :+
     
  7. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Op de vraag of ik een oude Han Solo in die nieuwe films wil kan ik alleen maar JA! antwoorden

    Of in ieder geval een personage met een beetje flair a la Han Solo. Dat was 1 van de dingen die mankeerde aan de prequels. Alle personages waren of onsympathieke stijve harken of gingen meteen full retard (jar jar et al)

    Meer Han Solo's en Boba Fett's pls en minder personages die zich gedragen als een kruising tussen een registeraccountant en een figurant in GTST
     
  8. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Als het verhaal gaat over de tweeling van hem en Leia, ja.
    Er zijn veel goede SW boeken uitgekomen en zeker een paar die ik wel graag op het witte doek zou willen zien.
    En zoals ik ook al zei in het film topic. Lucas had imo ook allang niet meer het beste voor met de serie en was de boel ook flink aan het uitmelken.
    Avengers komt ook via Disney. Het kan dus zeker wel goed uitpakken. Afwachten
     
  9. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Klinkt allemaal super tof! :D

    Daarnaast heb ik alle vertrouwen in Disney dat ze kwaliteit leveren.
     
  10. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Volgens Disney zelf gaat het verhaal dus ECHT verder na Return of the Jedi en zal het wederom de Skywalker / Solo familie gaan volgen. We kunnen dus eigenlijk al BIJNA met zekerheid gaan zeggen dat Mark Hammil, Harisson Ford en Carrie Fisher ( god ... ) hun rollen weer uit de kast mogen halen.

    Heb er wel zin in!

    Ging in 2005 ( Revenge of the Sith ) met gemende gevoelens de bios uit ... "Fuck! Nu geen Star Wars meer!". Nu zijn we 7 jaar verder en lees je dit op het net.
     
  11. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.436
    Leuk Bevonden:
    17.528
    Wat is nou eig t echte echte officiele na ep6? Die shit van de reborn emeror of de thrawn trilogie? Of is dat tzelfde?
     
  12. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Volgens mij heeft Lucas ooit gezegd dat alles wat er na deel 6 komt ( kwa comics ) niet officieel is. Dus het is aan Disney de taak om daar een geschikte Sequel Trilogy van te maken ... op het moment dat het op film staat en het sluit aan bij deel 6 dan is't "canon".

    Alhoewel ik me nu wel zorgen maak na dat artikel van E! Online. Schijnt dat deel 7 geen hol te maken gaat krijgen met de voorgaande 6 delen.

    Reboot de franchise dan ... of begin met iets fris.
     
  13. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Lees ik dat nieuwsbericht nou verkeerd of is er nog helemaal niets verkocht?
    Er staat dat Disney het ervoor over heeft. Niet dat het daadwerkelijk verkocht is.

    Anyhow, beetje gemengde gevoelens over het nieuws, mocht het allemaal doorgaan.
    Aan de ene kant tof, meer Star Wars films, dieper het universum in!
    Kom maar op met films uit de hoogdagen v/d Sith zoals in THE old republic, en de verhalen over die tijd uit de KOTOR games.
    Ook een film over een bountyhunter op tantooine etc zie ik ook wel zitten!

    Anderzijds, gaan ze het niet rushen als ze perse om de 2 jaar een film willen uitbrengen. Weten ze de sfeer rondom SW te behouden. Gaat Disney het niet te lief maken etc etc
     
  14. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    Ze hebben het een beetje (tele)vaag neer gezet.

    http://www.nu.nl/film/2946567/disney-koopt-star-wars-studio.html

    hier staat het duidelijker.
     
  15. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Zelfde zin.
    Hebben het voor over om...

    Nu.nl is sowieso heel erg van de misleidende titels
     
  16. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Je hebt eigenlijk verschillende levels van canon.

    Ik weet niet meer uit m'n hoofd hoe en wat, maar het zit min of meer zo:

    A-level: de films, de tv-serie Clone Wars
    B-level: de 100% endorsed en door Lucas goedgekeurde boeken/comics, zoals Thrawn Trilogy en Dark Empire.
    C-level: alles wat daarna komt
    D-level: dingen die wel gepubliceerd zijn maar meer voor de lol, of dingen die later weggeschreven zijn

    Ja, in principe wel.

    Ik zou niet tegen een reboot zijn btw. Lijkt me best gaaf om het verhaal opnieuw te beleven, en dan een stuk logischer

    Op het verhaal van de klassieke trilogie heb ik niets aan te merken, maar dat van de nieuwe snijdt geen hout (binnen het universum). De hele motivatie van mensen ontbreekt zo hard, dat vind ik echt slecht.

    Ook zijn de Jedi regelmatig een stel idioten en onbekwamen, wat ik toch gek vindt voor zo'n legendarisch orde. Ik vind dat niet erg in zichzelf, maar verwerk dan een verhaal dat de Jedi niet meer is wat het geweest is ofzo.
     
  17. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    [​IMG]

    en vond deze ook wel leuk (al ben ik lang niet zo pessimistisch)
    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 1 nov 2012
  18. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Wie volgt de Clone Wars (nog)?

    De aflevering van gisteren was echt _O_ .
     
  19. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.058
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Dit blijft ook een heerlijke trailer, vooral dat stukje met: ''Lord Vader1'' ''Yes, Master!?'' RISE!!! 8)_O_

     
  20. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Ik zag net deze afbeelding op internet. Nooit eerder tegengekomen, maar tof!

    [​IMG]
     

Deel Deze Pagina