1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] Starcraft II

Discussie in 'Games' gestart door Orcrist, 19 mei 2007.

  1. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.820
    Leuk Bevonden:
    843
    Tussen kerst en oud/nieuw was die 19,99 op Battlenet.
     
  2. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Ja, maar dat is voor mij te lang op de te hoge prijs van 39 euro blijven hangen. Ik heb inmiddels alle cutscenes maar gezien op YT. Het heeft gewoon veel te lang geduurd voordat de ketens echt met kortingen begonnen te komen.
     
  3. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga echt geen 40 euro betalen of 30 euro, dat deed ik vroeger wel met The Frozen THrone maar ik was dan ook Warcraft 3 verslaafd. Starcraft 2 speel ik gewoon voor het leuke. Die expansion campaign doe ik één keer en dan gaat de expansion ook weer stoffen.
     
  4. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Ik had hem een tijdje terug ergens gekocht voor EUR 20.00. ik vind meer dan dat ook belachelijk voor een expansion. Als ik later ook nog die Protoss expansion koop voor die prijs dan heb ik EUR 90.00 uitgegeven aan die game. Meer dan genoeg, hoe tof Starcraft ook is.
     
  5. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit dus, ze verkopen het wel als "volwaardig nieuwe games met heel veel content en blblablablabalba" maar het zijn gewoon expansions, wat extra maps, wat extra units en dat is 't.

    Mja misschien koop ik alleen de Protoss expansie, de Zerg vind ik sowieso het minst leuke ras.
     
  6. vanDulken

    vanDulken Active Member

    Berichten:
    1.004
    Leuk Bevonden:
    225
    Als je alleen de singleplayer speelt wellicht, alhoewel ik de uren die je met alleen single player er voor terug krijgt wel 30 euro waard vind. Als je zo regelmatig multiplayer speelt als ik dan is het het dubbel en dwars waard.
    Zelfs mijn 4 hots accounts en gesealde HotS CE :+

    Ik denk dat je dan alsnog eerst Hots zal moeten kopen, werkt volgens mij altijd zo.
     
  7. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Mwah, ik ben het met je eens dat die singleplayer van HotS erg goed is. Enorm mee vermaakt, ondanks dat ik Zerg ook het minst interessante ras vind. Maar het blijft een expansion en in mijn achterhoofd denk ik altijd nog aan Strafcraft (deeltje 1 dus). Daar kregen we gewoon een heel verhaal per ras from the get go en nu is het twee keer expansions kopen. Volgens mij biedt Starcraft 2 dan uiteindelijk zeker wel meer gameplay uren, maar daar is de prijs dan ook naar (EUR 90.00 in mijn geval). De multiplayer ervaring kreeg je ookal zonder HotS, buiten wat extra units om. Of zijn er nu allemaal extra modes en maps? Hoe dan ook, zo'n expansion uitpoepen gaat gepaard met een stuk minder werk dan een game opbouwen vanaf de start, dus ik vind EUR 20.00 dan een mooie prijs. Je bent EUR 130.00 kwijt aan Starcraft 2 met expansions voor full price. Voor mij persoonlijk een brug te ver. En nee, ik heb niet alleen single player gespeeld (maar ongetwijfeld wel een stuk minder vaak multiplayer dan jij).
     
  8. vanDulken

    vanDulken Active Member

    Berichten:
    1.004
    Leuk Bevonden:
    225
    Ach, het punt is dat er continu nieuwe maps uitgebracht worden en er erg goed met de balans omgegaan wordt. Het is geen gevalletje expansion uitpoepen en achterover leunen zoals een Age of Empires expansion bijvoorbeeld wel was. De nieuwe units in de expansion hebben bepaalde multiplayer problemen aangepakt (en nieuwe gemaakt :+) in plaats van dat het er enkel om ging dat ze nieuw waren. Vergelijk het met een andere multiplayer game: kleine veranderingen, maar nieuwe content, iedereen stapt over en de voorganger is uitgestorven. En in dit geval dan ook daadwerkelijk verbeteringen ipv dat CoD gedoe elke keer.

    Overigens begrijp ik je sentiment volkomen. Het geval wilt alleen dat het hier voor mij gaat om mijn favoriete game en de single player maar een heel klein deel uitmaakt van het volledige pakket.
     
    Laatst bewerkt: 7 apr 2014
  9. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Heeft er iemand anders last van lange laadtijden in de HOTS campaign? Tot wel 2 minuten! Wat nergens op slaat waar ik een i7 3770 K heb icm 7970 ghz gpu
     
  10. vanDulken

    vanDulken Active Member

    Berichten:
    1.004
    Leuk Bevonden:
    225
    Het staat me niet bij dat de laadtijden zo lang waren en ik speel op een 2011 MBP.
     
  11. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik las op op 't forum van Blizzard dat meerdere mensen met game pc's last hebben dus 't zal wel. Net Heart of the Swarm uitgespeeld en het deed me toch wel wat. Het was echt weer een meeslepende campaign. Knap ook hoe veel missies "fris" aanvoelde, leuke afwisseling tussen hero based missies en "massive armie" battles. ..

    De laatste missie is een mooie maar ook lekkere pittige afsluiter, dwingt je echt om na te denken over een strategie en meerdere dingen te proberen!
     
  12. vanDulken

    vanDulken Active Member

    Berichten:
    1.004
    Leuk Bevonden:
    225
    Yesss, Legacy of the Void op Blizzcon is CONFIRMED. Kom maar op met die info.
     
  13. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Nice. Kan ik eindelijk de campaign uitspelen! Vind die zo gaaf.

    In de MP suck ik mega hard.
     
  14. vanDulken

    vanDulken Active Member

    Berichten:
    1.004
    Leuk Bevonden:
    225
    Je hebt nu archon mode in de MP: met z'n tweeën als een spelen. LotV is standalone trouwens.
     
  15. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ja las het net dat ie standalone wordt... raar. Hoopte eigenlijk op weer een expansion in dezelfde stijl. Maar ach we'll see. Wordt vast super.
     
  16. vanDulken

    vanDulken Active Member

    Berichten:
    1.004
    Leuk Bevonden:
    225
    Het is in principe gewoon hetzelfde als HotS hoor. Standalone is voor als je alleen de MP wilt spelen. Dan heb je de andere twee games niet nodig. De SP gaat gewoon verder waar heart of the swarm gebleven is.
     
  17. vanDulken

    vanDulken Active Member

    Berichten:
    1.004
    Leuk Bevonden:
    225
    Legacy of the Void beta is begonnen. Op geen van m'n drie accounts access gekregen :'-(
     
  18. Jeruzame

    Jeruzame www.JeroenWesten.nl

    Berichten:
    482
    Leuk Bevonden:
    4
    Lang leve Twitch () en SC2Casts.com. Ik speel SC2 al de nodige jaren niet meer, maar blijf het erg leuk vinden om te kijken...
     
  19. vanDulken

    vanDulken Active Member

    Berichten:
    1.004
    Leuk Bevonden:
    225
    Legacy of the Void komt 10 november uit. Beetje ongelukkige timing met Fallout (en Tomb Raider), maar de Collectors Edition komt er voor mij sowieso day 1, desnoods voor Fallout en Tomb Raider.
    Hier de cinematic:
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  20. Jeruzame

    Jeruzame www.JeroenWesten.nl

    Berichten:
    482
    Leuk Bevonden:
    4
    Yep, zag de release date ook net op Twitter langskomen. Iedereen wil begin november z'n games uitbrengen, zodat ze optimaal van het feestseizoen (internationaal met Kerst als hoogtepunt) kunnen profiteren. Zo kijk ik erg uit naar Anno 2205 dat 3 november uitkomt...

    Coole Opening Cinematic, bedankt voor het plaatsen!
     

Deel Deze Pagina