1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] Starcraft II

Discussie in 'Games' gestart door Orcrist, 19 mei 2007.

  1. vanDulken

    vanDulken Active Member

    Berichten:
    1.004
    Leuk Bevonden:
    225
    Finale van WCS is nu bezig. Voor het eerst twee foreigners in de finale en voor het eerst een foreigner champion. Mana is een Pool en het event is in Polen en speelt dus een thuiswedstrijd, Lilbow komt uit Frankrijk en als hij wint gaat hij als enige niet koreaan naar blizzcon, de finales van heel 2015.
    Protoss tegen Protoss is het.

    Hier kan je het kijken:
     
  2. vanDulken

    vanDulken Active Member

    Berichten:
    1.004
    Leuk Bevonden:
    225
    Morgen Legacy of the Void! Hier nog iemand die het gaat spelen ondanks alle andere grote releases?
     
  3. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ja heb 'm al betaald. Maar ik speel alleen de Campaign. Vind de missies en gameplay heerlijk en het sfeertje/verhaal vind ik ook best aardig.
     
  4. Jeruzame

    Jeruzame www.JeroenWesten.nl

    Berichten:
    482
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik ook alleen Campaign, maar volg vooral de SC2-pro-gamers als passieve beoefenaar... Deze periode enorm genieten, want de Global Finals zijn geweest, zie http://sc2casts.com/event805-2015-WCS-Global-Finals voor de VOD's...
     
  5. vanDulken

    vanDulken Active Member

    Berichten:
    1.004
    Leuk Bevonden:
    225
    Klopt ja, heb het ook zitten kijken, de laatste dag bij een barcraft, toffe matches.
    Mochten jullie wel de multiplayer willen proberen en ik kan helpen dan hoor ik het graag. Kan bijvoorbeeld wat advies geven of jullie in de goede richting sturen, maar ook eens wat potjes archon mode samen spelen.
     
  6. allstyles

    allstyles Active Member

    Berichten:
    1.270
    Leuk Bevonden:
    213
    toch grappig dat meer mensen alleen de campaign spelen,... heb hem ook gehaald, nog niet gespeeld :p
     
  7. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ja het is bekend als uber multiplayer game, maar speel ik eigenlijk niet. Veel te intensief ook... campaign vind ik relaxt.

    En die is echt heerlijk trouwens! _O_ Dat hele warp concept voor units en hoe je dat kan ontwikkelen is heer-lijk.
     

Deel Deze Pagina