1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Suggestie

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Nick V, 27 apr 2011.

  1. Nick V

    Nick V Active Member

    Berichten:
    213
    Leuk Bevonden:
    0
    Suggestie: video sectie?

    Hallo daar mensen,

    Voor de gein maak ik af en toe montages (ofwel "fragvids") van de Halo reeks en ik zat me af te vragen waar ik dat kon posten. Nu kan dat opzich wel in het Halo topic alleen heb ikzelf Halo 1 filmpjes. Daarnaast heb ik echt nog honderdtallen andere fragvids die ik kan posten, en ik zal vast niet de enige zijn. Van Halo tot Call of Duty, Counterstrike tot zelfs World of Warcraft. Mijn suggestie is om misschien een sectie te maken voor filmpjes die de users maken en vinden op het internet, natuurlijk games-related. Nogmaals, ik heb filmpjes die echt gezien moeten worden en dat gebeurt niet zomaar als er maar één topic is voor al deze montages.

    Voorbeelden:

    [yt]-5e2y214Tb0[/yt]

    [yt]Gr5Dnk4Rd3k[/yt]
     
    Laatst bewerkt: 27 apr 2011
  2. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Als je 90 dagen lid bent zal je toegang krijgen tot de greenmile. Daar is een plek om zelf gemaakte filmpjes te posten.

    Het is alleen niet speciaal voor games, maar ook voor bijvoorbeeld films of muziek clips.
     
  3. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Bedankt voor je suggestie, Nick V, maar ik denk niet dat we het gaan invoeren. Ik ben er niet van overtuigd dat er genoeg animo voor is om een eigen subforum te verantwoorden. De meeste montageliefhebbers posten simpelweg in de relevante gamethreads of het Zelf-Gemaakte-Filmpjes topic in the Green Mile. Dat gaat goed, maar het is niet zo populair dat het een eigen forum nodig heeft.
     
  4. Nick V

    Nick V Active Member

    Berichten:
    213
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is eigenlijk off-topic, dus juist niet games-related. In de games secties is er ook geen ruimte om montages te posten aangezien ik niet verwacht dat ik voor elk filmpje een topic zal mogen maken, zoals dat bijvoorbeeld wel zou kunnen in een video sectie. Zoals ik al eerder heb gezegt vind ik zelf dat een topic voor deze dingen ook niet genoeg aandacht zal geven aan ieder filmpje dat wel gewoon veel aandacht verdient.

    Ik weet verder ook niet of er veel mensen naar zullen kijken op dit forum, maar ik denk dat bijvoorbeeld diegenen die Halo: Reach spelen ook zeker wel zullen kijken naar de montages, wat dus in één topic niet genoeg zal zijn omdat er meer wordt gepost en mensen niet alle posts gaan lezen in een topic. Daarnaast heb ik ook filmpjes van Call of Duty 4, Halo 1, Counterstrike, enzovoorts. Vandaar mijn suggestie.

    Edit: Dat is jammer maar toch begrijpelijk, Matrix. Ik zal ze af en toe posten in de juiste topics dan.

    Edit 2: Zou ik misschien wel een topic kunnen aanmaken (geen idee welke sectie hier geschikt voor zou zijn) waarin ik elke dag of week een montage post en deze met Youtube tags in mijn sig mag zetten? Ik ben me bewust van de afmetingen regel, vandaar dat ik het vraag. Als dit niet mag dan kan ik natuurlijk ook simpelweg een hyperlink in mijn sig space zetten dus dat is geen probleem verder, het zou wel makkelijker zijn met de YT tags.
     
    Laatst bewerkt: 28 apr 2011
  5. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
  6. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    De afmetingenregels zijn er om te waarborgen dat signatures niet meer aandacht krijgen dan posts. Youtube-tags zijn dan juist heel aanwezig. :p Hyperlinks zijn natuurlijk prima!
     
  7. Nick V

    Nick V Active Member

    Berichten:
    213
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het er met Scarluuk over gehad en daar inderdaad in gekeken maar daar gaat het ook echt meer over het capturen dan game montages zelf. Daarom denk ik ook niet dat montages daar tot hun recht komen.
     
  8. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Je geeft zelf wel aan dat je denkt dat het niet genoeg aandacht zal krijgen, maar toch denk ik dat een algemeen montage topic in het Games gedeelte de beste oplossing is.

    Een apart subforum gaat dus blijkbaar niet gebeuren, en een topic voor ieder filmpje zal ook niet mogen. Het topic waar Lenny naar linkte is inderdaad meer voor de hardware dan de montages zelf. Dat topic in de Mile wat Flavourlicious aanhaalt is imo niet echt geschikt voor gaming gerelateerde dingen.

    Mij lijkt het wel leuk om een algemeen montage topic te hebben. Altijd leuk om te kijken. :) Ook leuk om ze dan op 1 centrale plek te hebben.
     
    Laatst bewerkt: 28 apr 2011
  9. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Anders maak je toch gewoon een thread aan over zelf-gemaakte-gamecaptures in het games forum :) dan zie vanzelf wie er post ;)

    Geeft Dulle NL dus gelijk (kan je ook direct een startpost maken Dulle NL O-) )
     
  10. Nick V

    Nick V Active Member

    Berichten:
    213
    Leuk Bevonden:
    0
    Zal ik doen, maar ik weer niet hoe ik zo'n XBW layoutje erin kan verwerken. :p copy+paste werkt nooit. :mad:
     
  11. Nerrion

    Nerrion yikes

    Berichten:
    1.402
    Leuk Bevonden:
    177
    Oooooh echt wel! :+

    Neem gewoon dit en verander de namen/teksten:

    [spoiler1]

    [​IMG]

    [gb]'Ik zoek wat' Topique [Deel 13][/gb]

    [gb]Oude deeltjes: [/gb]

    [gb]Laatste zoektocht: [/gb]




    [/spoiler1]
     
  12. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
  13. Remco

    Remco Guest

    En als je zo'n stoere met paint gemaakte titel wilt, roep je maar. :cool:
     
  14. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Hoort hier niet echt thuis, maar om nou een hele nieuwe thread te maken...

    Dat LA Noire thema op de FP zorgt ervoor dat het navigatiemenu bijna onleesbaar is. (Zwart op bijna zwart).
     
  15. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Het navigatiemenu heeft toch een grijze achtergrond zodat het juist leesbaar is?
     
  16. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Oh dan zal layout wel gewoon fucked zijn op m'n Aaipet :+

    /Edit: Op de Aaimek ziet het er wel normaal uit ja. Sorry! :)
     
    Laatst bewerkt: 18 mei 2011

Deel Deze Pagina