1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Team KwH

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Chasin, 9 mei 2008.

  1. Lightnezz

    Lightnezz NsG Manager

    Berichten:
    855
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik moet wat zeggen om meer berichten dan jou te krijgen. No Life Posting, no skills |:-
     
  2. A i D a N

    A i D a N Mr Shitty

    Berichten:
    116
    Leuk Bevonden:
    0
    dat is dus de reden waarom jij zoveel posts wil hebben
     
  3. Lightnezz

    Lightnezz NsG Manager

    Berichten:
    855
    Leuk Bevonden:
    0
    But its hard to get a no life just like Nanoz...
     
  4. iSteefie

    iSteefie EnVy Our Skills

    Berichten:
    302
    Leuk Bevonden:
    0
    FocuSs waarom ga je nu opeens weer stoer praten? Eerst toen we dom zat te posten had je nog een paar mensen van EnVy achter je en zat je in EnVy #2 van toen NL.
    Nu ben je hier alleen, en je zit niet eens in een goede clan.
    Vergelijk het VVV (jou) die dat zegt tegen Heracles (KwH). m.a.r. voor KwH ik beeld nu alleen FocuSs beeld uit om hem op z'n plek te zetten.
     
  5. iSteefie

    iSteefie EnVy Our Skills

    Berichten:
    302
    Leuk Bevonden:
    0
    m.a.r. is met alle respect.
     
  6. E-lite Victoria

    E-lite Victoria Active Member

    Berichten:
    983
    Leuk Bevonden:
    0
    FocuSs echt slim ben je niet he :+ 685 jonge, that's the real shit...
     
  7. NanoZ

    NanoZ Active Member

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    3
    No-Life? Ik heb er wel degelijk 1 :):
    Je kan mijn posts bekijken als je wilt. de helft is van GoW toernooi 2.0.
    Dus ik zit bijna elke dag een half uurtje achter mn laptop op deze site so what?
    No-Skill? Op GoW kon ik je met gemak aan. Dat weet je zelf ook. Dat was van 3kwart jaar geleden. verder heb ik nooit tegen je gegamed.. Plz beter oordeel je over iemand waar je dan ook echt mee speelt.O-)
     
  8. E-lite Victoria

    E-lite Victoria Active Member

    Berichten:
    983
    Leuk Bevonden:
    0
    En Nano is goed, kweet er alles van... :+ Nee maar ff Serieus, waarom Mr. Focuss altijd mensen afzeiken/afkraken en dan nog eens op een forum. Mss een idee om wat minder tijd achter je pc/Xbox door te brengen en eens een keer wat leuks te gaan doen met wat mensen? Fristi drinken ofzo...

    Voor de Rest... Ik ben nu officieel KwH gejoined. Ik ga proberen het Rainbow team aan te vullen en ik heb er eigenlijk wel vertrouwen in. Skyliner is ons nu op GB aan het zetten dus ik denk dat we vanavond wel onze eerste matches kunnen spelen... Iemand belangstelling/interesse!? Stuur berichtje naar KwH King Crow of KwH Skyliner
     
  9. NanoZ

    NanoZ Active Member

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    3
    Gefeliciteerd man!:b:
     
  10. Mr gSuS

    Mr gSuS Active Member

    Berichten:
    40
    Leuk Bevonden:
    0
    oke daaaaannnn:thumbs:
     
  11. E-lite Victoria

    E-lite Victoria Active Member

    Berichten:
    983
    Leuk Bevonden:
    0
    Jep ik hoop dat ik ook wat nuttigs kan gaan doen voor de clan dus als je me nodig hebt met wat dan ook, zeg het maar. Ook heeft KwH nu ongeveer 30 members, maar het forum is zo dood als de dood zelf! IK stel voor om daar wat aan te gaan doen... :+
     
  12. da master

    da master Kill Without Honor

    Berichten:
    135
    Leuk Bevonden:
    0
    dan voeg mij dan op gb even toe :thumbs:
     
  13. E-lite Victoria

    E-lite Victoria Active Member

    Berichten:
    983
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan ik niet ben geen leader he! sta er zelf ook nog niet op btw... Dus mensen van KwH we gaan ons topic hier en onze site plat gooien met berichtjes zodat het net lijkt of het kei druk is! wie doet er mee :+
     
  14. da master

    da master Kill Without Honor

    Berichten:
    135
    Leuk Bevonden:
    0
    ik help wel mee om hem plat te gooien 8)

    en ik stuur wel berichtje naar jeff
     
  15. scarluuk

    scarluuk Hail me!

    Berichten:
    1.381
    Leuk Bevonden:
    7
    oke ik kom er een beetje laat mee maar ik wil wel nog reageren.
    1. wat is jou probleem? mishandeld door je vader ofzo want dit is gewoon te lomp voor woorden.
    2. hoe kun je dit btw zeggen als je nog nooit tegen mij hebt gespeeld? en niet zeggen van ja dat weet ik gewoon want dat weet je niet want daar ben je te achtelijk voor en zoals crow al zegt miss wordt het maar eens tijd voor een social life voor jou want zo te zien heb je een te weinig aan vrienden (ik tel je xbox friendlist namelijk niet mee)
    dus ga eens iets doen ofzo en ga niet mensen lopen af zeiken omdat je jezelf dan stoerder vindt want dat ben je dus helemaal niet.
    met alle respect, je bent een beetje achtelijk
    grtzz scarluuk
     
  16. Lightnezz

    Lightnezz NsG Manager

    Berichten:
    855
    Leuk Bevonden:
    0
    OMG, het was meer als een grap want het was toch al duidelijk dat ik beter was dan het hele KwH Team. En social life, heb jij je aantal dagen en kills gezien. 17 dagen en 70.000 kills ofzo. Ik heb 5 dagen en 17.000 kills ongeveer. Kijk als ik jullie was zou ik gewoon stoppen. Zoveel tijd erin steken om wat te behalen? KwH |:-

    Stop maar...
     
  17. scarluuk

    scarluuk Hail me!

    Berichten:
    1.381
    Leuk Bevonden:
    7
    oke laten we dan weer eventjes de feiten erbij halen omdat jij kennelijk niet zo slim bent:
    1: hoe kom jij erbij dat ik 17 dagen gespeeld heb en 70.000 kills heb? hoe kun je me hiermee proberen te dissen als je nog niet eens in me friend list staat en dat de cijfers die je geeft nog niet eens kloppen?
    2: ik heb 11 dagen gespeeld en heb 47.000 kills en als jij 11 dagen gespeeld had zou jij uit komen op 37,400 wat dus normaal is want dat hebben meer mensen in me fl, en het laat maar weer zien dat ik een tikkie beter ben in deze vorm.
    3: en ik vind het nog steeds grappig dat je neer zet heb jij je aantal dagen en kills gezien? ja die heb ik wel gezien en jij niet en toch breng je het naar boven! geweldig gewoon laat maar weer eens zien dat je niet zo intelectueel bent als jezelf denkt.
    4: en het was een grap dat iedereen wist dat je beter bent dan heel KwH? waarom hoor ik dan alleen maar reacties van daar klopt niks van en die reacties komen nog niet eens van KwH members.
    5: en nou wil ik even eindigen met een zinnetje die jij heel mooi hebt gezegd:
    ik wil deze aan passen naar als ik jou was zou ik gewoon stoppen want serieus elke dis die je hier probeert te maken krijg je heel de tijd terug omdat de dingen die je zegt gewoon geen snars van kloppen en het enigste wat je hiermee bereikt is jezelf voor schut zetten.
    serieus, zoek een leven en ga geen grote mond op zetten alleen maar zodat het lijkt dat je iemand bent wat dat ben je niet.
    met alle respect, geef hier geen antwoord op want de enige die je er uiteindelijk mee schaad is jezelf.
    grtzz,

    scarluuk
     
  18. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Als jullie was zou ik er even mee stoppen hier. :{

    Naast het feit dat dit buitengewoon kinderachtig is, voegt al helemaal niks toe aan XBW. Dus bij deze het verzoek om dit lekker te laten rusten. Als jullie dan toch zo nodig stoer moeten doen tegen elkaar dan stuur je elkaar maar lekker een PM, of beter nog, ga lekker even babbelen in een MSN-venster.

    Meer flame gedoe zal ik verwijderen en ik waarschuw jullie bij deze dan ook voor een OW of ban als jullie toch doorgaan.

    Nu weer (fatsoenlijk) terug naar KwH. Thanks!
     
  19. Lightnezz

    Lightnezz NsG Manager

    Berichten:
    855
    Leuk Bevonden:
    0
    /Mod Ga dan niet door, laatste waarschuwing.
     
  20. E-lite Victoria

    E-lite Victoria Active Member

    Berichten:
    983
    Leuk Bevonden:
    0
    Nog wat nieuws KwH? :+
     

Deel Deze Pagina