1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Team Stealth (MW3)

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door N1ght f4lls, 16 apr 2012.

  1. N1ght f4lls

    N1ght f4lls Member

    Berichten:
    79
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja daar zijn we weer, N1ghtf4lls en ZicoDon zijn begonnen met een nieuwe modern warfare 3 clan.

    De laatste tijd zijn we afwezig geweest in het clan systeem van Call of Duty maar nu zijn we weer helemaal terug. Ik mag met trots mededelen dat Team Stealth vandaag is begonnen. Het is een Call of Duty clan waarbij we verschillende game modes gaan spelen:
    Capture the flag
    Search en Destroy
    Demolition
    Domination

    Voor onze clan zijn er een aantal dingen wel nodig:
    1. je moet in het bezit zijn van een Headset.
    2. je moet 16+ zijn (volwassen gedragen)
    3. in de avond uren beschikbaar zijn
    4. open staan voor opbouwende kritiek

    Tijdens onze clan sessies zullen we werken aan onze taktieken en we staan dan ook open voor jullie ideeen en we zullen proberen samen een mooie tijd te maken.

    Ook is er natuurlijk af en toe tijd om te ontspannen met andere game's of game modes

    Geintresseerd? laat het hier onder maar weten!

    Wat willen we van je weten?
    Naam:
    Leeftijd:
    gamertag:
    ervaring in call of duty:

    Met vriendelijke groet
    N1ghtf4lls
    ZicoDon
     
  2. Silverman401

    Silverman401 Progamer...

    Berichten:
    31
    Leuk Bevonden:
    0
    Kijk anders ook even op onze site! http://team-stealth.yolasite.com/

    Daar kan je je ook aanmelden!

    EDIT:

    De eerste try-outs zullen zaterdag zijn rond een uur of 18:30 , Maximaal 6 plaatsen dus weer snel :)
     
    Laatst bewerkt: 17 apr 2012
  3. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    stop gewoon.
     
  4. Looney

    Looney Active Member

    Berichten:
    2.129
    Leuk Bevonden:
    25
    Laat hem lekker.... je reactie slaat als een ... op een drumstel. Als je deze start post vergelijkt met anderen is deze toch inhoudelijk stukken beter.
     
  5. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Ik heb al 3 of 4 van zulke startposts van hem gezien. Is niet leuk voor de mensen die joinen en hun naam veranderen en dat de leider dan weer weg gaat.
     
  6. N1ght f4lls

    N1ght f4lls Member

    Berichten:
    79
    Leuk Bevonden:
    0
    Oké dagger ik zie dat je er weer bent! Is dit tegenwoordig een dagtaak aan het worden? Gewoon maar mensen hun post opzoeken en er een negatief advies over geven. Ik weet niet of je het opbouwend bedoelt of dat je me weer wilt afkraken maar ik vind het niet fair hoe jij met mensen hun post omgaat. Misschien heb je er super veel verstand van maar ik zou je graag willen vragen om eens te stoppen met dat negatieve gedoe. Hopelijk
    kunnen we dan allebei gewoon verder met waar we mee bezig zijn
     
  7. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Ik kraak helemaal niemand af nightfall, maar ik zie weeral een post van jou, netjes verzorgd etc allemaal dik in orde. Wat ik je alleen wil mee geven is blijf er dan ook zelf bij. Mensen betalen ervoor om voor jou hun naam te veranderen. Is dan een beetje lullig als jij weeral een nieuwe clan aanmaakt of zelf een andere clan gaat zoeken. En ik heb geen enkele keer hiervoor een excuses oid gezien. imo moet je zelf weten wat je doet maar dit is een open forum, en ik vind ook dat mensen die zich aanmelden aan weeral jou nieuwe clan dit ook moeten weten.
     
  8. N1ght f4lls

    N1ght f4lls Member

    Berichten:
    79
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb heb nog nooit iemand zijn gamertag laten veranderen. Ik wil gewoon weer proberen om groog te worden om gewoon met een groep te kunnen gamen! Ik heb bij mij vorige clans wel eens wat verkeerde beslissingen gemaakt maar daar leer ik natuurlijk ook van! ZicoDon en ik gaan het gewoon weer proberen en we wachten wel weer op je opbouwende feedback! :)
     
  9. Silverman401

    Silverman401 Progamer...

    Berichten:
    31
    Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad, de kritiek van je Dagger is nergens op gebasseerd, WIJ hebben nog NOOIT iemand verplicht of zelfs gevraagt zijn naam te veranderen, Er zijn niet voor niets CLAN TAGS in Call of Duty gemaakt ;) Volgende keer als je wat (opbouwende) kritiek wilt geven, zorg dan dat je informatie ook daadwerkelijk klopt ;)
     
  10. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Alright, heb even terug gezocht en clan tag change heeft inderdaad nooit in de startpost gestaan. Excuus hiervoor. Wel blijf ik bij het andere punt, stop met telkens een nieuwe clan aan te maken en weeral nieuwe members te krijgen. Blijf bij dezelfde clan, bevalt de andere leider je niet dan moet hij maar stoppen en ga zelf verder, word groter. Want als het even niet gaat, of je krijgt ruzie onderling is niet het teken om weer opnieuw te beginnen =).
     
  11. N1ght f4lls

    N1ght f4lls Member

    Berichten:
    79
    Leuk Bevonden:
    0
    Oké dat gaan we proberen!
    Bedankt voor het advies
     
  12. Colinhoo1

    Colinhoo1 Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zal je adden als ik thuis ben
     
  13. N1ght f4lls

    N1ght f4lls Member

    Berichten:
    79
    Leuk Bevonden:
    0
    helemaal goed!
     
  14. Silverman401

    Silverman401 Progamer...

    Berichten:
    31
    Leuk Bevonden:
    0
    Nog Mensen met interesse in de clan?
     

Deel Deze Pagina