1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

teamqG | QualityGaming [Deel 3]

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door SmartieZ, 16 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DSF Darkraver

    DSF Darkraver TW Darkraver

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    ook als je gaat zeiken over mij kijk eerst naar jezelf en denk zie ik er wel zo goed uit want smartiez. je msn pic is zo donker dat je niet eens je gezicht goed zit. bang dat mensen je dik/lelijk vinden?

    en ook de qG members op me msn hebben allemaal van wcg etc... of iets engels in hun naam en dat zegt al genoeg voor mij want je gaat mij niet vertellen dat je echt vrienden ben met engelsen en over WCG ja dan heb je alleen gamevrienden.
     
  2. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Ooit van leestekens gehoord? En over je taal maar niet te spreken. Wat is nou belangrijker? Dat je er goed uit ziet of dat je een beetje intelligent en sociaal overkomt?

    Lijkt mij dat je gewoon een jaloers kindje bent die aantijgingen maakt over anderen die eigenlijk gewoon op jou slaan.....kijk eerst naar jezelf AUB!
     
  3. Nemesis

    Nemesis Decerto.net

    Berichten:
    1.509
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat dacht je van clanmembers? Die zijn ook Engels, en ja ik heb een aantal online vrienden, maar ZAT real life vrienden. En wij zijn niet triest, jij zit hier je tijd te verdoen met kritiek op ons leveren 'kid'.
     
  4. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    En dat wat het laatste hierover. ;)
     
  5. JeePee

    JeePee Guest

    Ik had gister avond nog naar die radiozender geluisterd. Ken praatte wel goed, maar Handewasser kan wel wat mediatraining gebruiken :9 Als je zo'n tellertje rechts onderin gezet had met hoevaak hij het woord 'sponsor' zei dan liep die flink op. Ik denk dat hij de soort vragen als, 'waarom zit je in een clan terwijl je als individu speelt' wel vaker moet beantwoorden. Als ie gewoon een standaard zin uit z'n hoofd leert zou dat al heel wat beter zijn. Het klonk heel egosentries. 'Ja, ik wil sponsoren, ik wil naar Amerika tournooien doen, ik wil geld verdienen, enz.' daarbij vergetend dat óók qG sponsoren wil en Handewasser daarvoor als trekpleister is 'aangenomen' (denk ik dan. Correct me if I'm rong) Maja, verder wel aardig dat jullie op de radio kwamen, nu de TV nog :thumbs:
     
  6. SmartieZ

    SmartieZ Guest

    Het kwam niet van mij om hem in de clan te nemen. Een paar van onze members en Handewasser waren aan het chillen op WCG en hij vond het team wel goed te doen. Ook hij wilde aansluiten bij een groep lache gozers.

    En Darkraver, ik ben niet bang dat mensen me zien, ik kom toch ook naar LANs (WCG?) en dingen als GamePlay, loop ik daar met een masker op?

    En het feit dat WCG en dergelijke in een 'MSN' naam staat heeft niks te maken met een sociaal leven maar meer het feit dat het gewoon een prestatie is om trots op te zijn, daarbij heb jij mij niet op mijn normale MSN, jij zit op smartie010@hotmail.com, game MSN dus.
     
  7. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Tja die jongen is nog weinig met echte mensen in contact geweest in zijn leven ;)
     
  8. SmartieZ

    SmartieZ Guest

    Ik zou niet weten hoe je daarbij komt. Hij is mijn friendlist en ik kan nou niet zeggen dat hij dag en nacht online is.
     
  9. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Ik bedoelde eigenlijk zijn reactie destijds toen hij de prijs van de vrouwen kreeg. Geweldige foto ;)
     
  10. SunriZe

    SunriZe Active Member

    Berichten:
    586
    Leuk Bevonden:
    0
    Mensen die online gaan dreigen, zeggen dat mensen geen vrienden hebben of lelijk zijn, zijn allemaal wit, vriendloos, puistachtig gezicht en nerd. Op Gamereplays wat ik erg veel volg voor SC2 zitten er een paar mensen bij die denken dat ze pro zijn en zeggen n00b in elke post, ik heb ze op foto's gezien en het zijn de lelijkste.

    PS: Is Darkraver gebanned ofzo, hij heeft zo lang geen bericht geplaatst :eek:
     
    Laatst bewerkt: 13 sep 2007
  11. Dark Miracle

    Dark Miracle Guest

    Handewasser gedraagde zich ook al zo weird toen de Gamekings hem vragen stelden. Elke keer struikelde hij over zijn eigen woorden.
     
  12. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Een mods wilde ook dat hier niet meer verder over gepraat zou worden dus daarom denk ik.

    iig weer on-topic. Veel suc6 qG
     
  13. Dark Miracle

    Dark Miracle Guest

    My bad, dat wist ik niet.

    Ontopic.
     
  14. ReaListiQ

    ReaListiQ Active Member

    Berichten:
    933
    Leuk Bevonden:
    0
    Vroem vroem!
     
  15. Farmir

    Farmir VIP User

    Berichten:
    673
    Leuk Bevonden:
    0
    Lol nu 531 posts :9

    Ik zag laatst trouwens wel een kerel verkleed als harry potter gamen teld dat ook :9
     
  16. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Telt wat?
     
  17. Farmir

    Farmir VIP User

    Berichten:
    673
    Leuk Bevonden:
    0
    Als een "nerd", hoe mensen denkne hoe zo'n iemand er uit ziet!
     
  18. Nemesis

    Nemesis Decerto.net

    Berichten:
    1.509
    Leuk Bevonden:
    0
    Er stond wel zo'n 100/200 man voor z'n neus, en de Gamekings, en hij had gewonnen en waarschijnlijk is ie een beetje verlegen, who cares. Chille gast verder.
     
  19. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap niet waarom je uiterlijk je skills bij een videogame bepalen.
    Tis geen fokkin modelbureau hier, dus rot lekker op met je kut argumenten (dit geld gwoon voor iedereen die die stomme argumenten gebruikt, tis het zelfde als 'go back to your own country')
     
  20. MerQ

    MerQ Registered Bruser

    Berichten:
    1.874
    Leuk Bevonden:
    0
    Handewasser had tog lang geleden van de gamekings een cursis gehad over het omgaan met de media. Of zit er naast?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina