1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Televisie] So you think you can dance.

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Zifnap, 28 sep 2010.

  1. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Howdy,

    zijn er hier ook mensen die seizoen 2010 (elke zondag op RTL) volgen? Jezus, wat is het niveau weer hoog zeg. Na het zien van de laatste afleving met de Dance For Your Life ben ik weer helemaal verkocht.

    De gehele aflevering, als ook de DFYL zijn te bekijken op de site:

    http://www.rtl.nl/components/shows/...27397.d976a580-6031148.DeDanceForYourLife.xml

    Zat op het puntje van mijn stoel bij Eldrick en Lorenzo. Maar ook Jefrey en Stefano hadden mooie performances. _O_

    Heerlijk, er zijn weinig shows die zoveel bij me losmaken. Voel bijna zelf de spanning als de dansers het podium oplopen. Wat deze show iets extra geeft op de concurrentie is de emotie. Niet alleen om het het dansen heen, maar ook tijdens de beste performances is de emotie is voelbaar. Het is altijd weer genieten bij So you think you can dance. De live shows worden weer helemaal top.

    Aanbevolen voor dans en muziek fans.
     
    Laatst bewerkt: 28 sep 2010
  2. Remco

    Remco Guest

    Oh kijk, nog iemand die het kijkt. Ik dacht even dat ik de enige was! Het niveau is echt ontzettend hoog dit jaar. Chico is ook echt retegoed _O_
     
  3. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Chico, in welke aflevering was hij te zien? Ik heb namelijk de eerste paar gemist. Dan kijk ik die meteen na. :thumbs:
     
  4. Remco

    Remco Guest

    Pfoeh even kijken. Hij was de favoriet van Jan Kooijman, dus hij zat ook niet in de DFYL ;).

    Volgens mij was het de op een na laatste auditiedag ;)
     
  5. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Lorenzo is goed maar ik mag hem niet, wilt altijd in beelt zijn en alles lijkt om hem te draaien. Vind het vanaf de bootcamp (nu dus) leuk worden.
     
  6. Remco

    Remco Guest

    Oh daar heb ik bij hem juist niet zo'n last van. Hij is gewoon ontzettend gemotiveerd en wil heel graag laten zien wat 'ie kan. Ik vind die arrogante gozer irritanter.
     
  7. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Lorenzo is ook arrogant, mag hem echt niet.
     
  8. kelders0

    kelders0 Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm.. niet lullig bedoeld ofzo, maar hoe kunnen jullie zo geboeid naar dit soort programmas kijken?

    ik vind 't persoonlijk 1 pot nat, of 't nou idols is, my name is.. of so you think you can dance.. 't is allemaal meer van 't zelfde en verpest imo de nederlandse televisie.. ik zie persoonlijk liever een serie of 2 meer :)..

    maar goed, net wat ik zeg, dit is niet om jullie af te kraken oid.. maar ik ben wel benieuwd waarom jullie 't zo leuk vinden
     
  9. Remco

    Remco Guest

    Bij So You Think gaat het nog echt om talent en niet om het eeuwig uitlachen van mensen die er geen kont van kunnen. Ik vind dit toch niet vallen onder het kopje 'onnozele talentenjachten-meuk', maar dat is een mening. :)
     
  10. kelders0

    kelders0 Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    nouja net wat ik zeg, voor mij is't meer van hetzelfde, maar ik moet ook eerlijk zijn, ik heb me niet in deze serie verdiept gezien 't voor mij dus meer van hetzelfde is.. bij idols 1 haakte ik al af omdat ik 't niks vond.. nou kun je je voorstellen hoe als ik er tegenwoordig over denk :)...

    daarnaast is dans echt absoluut niet mijn ding.. muziek nog tot daar aan toe, maar dat is allemaal muziek wat alleen 50+ers nog luisteren voor zover ik weet :) (yeah, rolling stones, Beatles, cream & aerosmith)
     
  11. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Dans was/is ook niet mijn ding. Maar sommige stijlen vind ik door dit programma wel erg leuk om naar te kijken. Kijk lekker op zondag samen met me vriendin, toch nog 1 programma wat we beide leuk vinden :).

    Je hebt in alle voorrondes maar 1 malloot gezien, de rest was gewoon goed dus het is wel een serieus programma. Je moet er van houden. Als je dansen echt niks vind dan houd het al snel op!
     
  12. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Zoals je zelf al zei, je hebt je er nog niet in verdiept. Je moet "dans" ook algemeen opvatten in dit programma. Je ziet heel veel verschillende stijlen, al zul je er inderdaad wat minder Hard Rock in tegen komen. Het gaat echt niet alleen om de snelle stijlen, want je ziet ook klassieke en ballet achtige opvoeringen. Daarnaast zijn in de live shows de performances zo goed in elkaar gezet... puntje van je stoel joh. Zoals ik al zei: als je van muziek houdt is dit een mooi programma om te zien.

    Het is al vaker gezet: het niveau is *erg* hoog. Check de laatste aflevering, dan zie je wat ik bedoel. Vorig jaar was het ook al zo'n mooie show. Beste talent probeert hier te winnen, dus je ziet maar weinig meuk. En ze worden steeds beter. Daar zorgt ook de juri voor, de deelnemers krijgen niet zomaar credits toegeworpen.

    Anyway, Eldrick en Lorenzo zijn mijn favorieten. Ik vind niemand echt arrogant, ze willen allemaal grag winnen. Jefrey is erg zelfverzekerd en ziet de prijs al in handen. :D We zullen zien, ik denk dat hij nog wel een keer op zijn bek gaat.


    Snel even die aflevering met Chico kijken.
     
    Laatst bewerkt: 28 sep 2010
  13. Remco

    Remco Guest

    Die auditie van Chico is echt ziek inderdaad!
     
  14. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Gezien. :thumbs:

    Ik heb net ook aflevering twee gekeken. Wat was die audititie van Jefrey wreed zeg.
     
  15. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    En nu ook op YT:



    Wat een controle heeft die Jefrey over zijn lichaam. :thumbs:

    En de gevoelige Eldrick:

    [yt]5nQlR4bLae0[/yt]

    Ik hoop oprecht dat hij ver in de show komt.
     
    Laatst bewerkt: 30 sep 2010
  16. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Jezus, die Jeffrey. Wow :eek:.
     
  17. Mastat

    Mastat Active Member

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    10
    Die eerste is erg goed, die 2e is dat niet die crimineel, die overvaller die mensen getraumatiseerd heeft? Die nu nog steeds bang zijn op straat of als ze alleen thuis zijn?Mag van mij direct weg.
     
  18. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Nog meer 2010 materiaal:

    Miquel met een aantal strakke hiphop moves:

    [yt]a5V2u20F4hw[/yt]

    Moderne dans mooi uitgevoerd door Hettie:



    Hettie zit nog steeds in de race, maar Miquel is mij de laatste aflevering niet opgevallen. Doet hij ook nog mee?
     
    Laatst bewerkt: 1 okt 2010
  19. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Damn, Jeffrey is in deze aflevering ook afgevallen. Dat was toch wel een verrassing vond ik. Jammer dat de jury niet de reden van deze beslissing aangaf (het was mij in ieder geval niet helemaal duidelijk). Volgende week de eerste live shows. Dan gaat het echt beginnen. :b:
     
    Laatst bewerkt: 3 okt 2010
  20. Remco

    Remco Guest

    Ik had toch eerder Jesse naar huis gestuurd, but that's just my two cents.
     

Deel Deze Pagina