1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Terug van weg geweest!

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door JvSpaendonk, 7 dec 2011.

  1. JvSpaendonk

    JvSpaendonk Member

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    Tijd er uit geweest
    Het is al weer een tijd geleden dat ik iets heb gedaan in de game wereld met clans. Het is ook alweer een tijd geleden dat ik een clan heb proberen op te richten wat echter toen niet is gelukt. Dit omdat je toch merkt dat er weinig Nederlandse gamers zijn die nog competitief spelen of met school of werk zitten.
    Dit kan ik ook verkeerd hebben maar zo heb ik het tot nu toe gezien maar dat zou ook kunnen komen omdat er nog maar weinig van af weet hoe het nu gaat.

    Geschiedenis:
    Ik weet nog goed toen ik begon als iemand van 14 jaar (inmiddels 19) dat ik bij een clan aansloot en loog over mijn leeftijd omdat ik dacht dat ik anders te jong was, was meer omdat ik leader wou zijn dit zou ik dan ook worden in mijn aller eerste clan Guerillia Squad. Samen met iemand anders runde ik de clan en met veel geregel kregen we toen sponsors en een super site! Zo konden we leden van de clan Microsoft Points en Games en accessoire geven omdat de sponsors dit tot onze beschikken stelden.

    In al mijn andere clans als Team aVIP, dirtyDutchz en Team Sirox ging dit precies zo. We begonnen klein maar na een tijdje werden we steeds groter en ook in deze clans hadden we een site en super sponsors in de ene meer als de ander. Bij Team aVIP kregen we zelfs kaartjes 30 stuks voor toen der tijd Gameplay zodat heel de clan mee kon naar dat evenement. Ook sponsor geld zodat we naar lans en toernooien konden. Op Gameplay en lans en toernooien werd ook iedereen voor zien van gratis shirts van de clan die ook door toen de sponsoren ter beschikking werden gesteld.

    Het heden
    Nu zal het wel moeilijker zijn met sponsors zoeken en het regelen van shirts etc. Maar toch wil ik het weer proberen om een clan te helpen (managen) of om later in het stadium een eigen clan te maken.
    Het is lastig omdat ik er nog weinig van af weet dus een clan helpen lijkt me nu verstandiger dan er een te maken om zo een beetje meer te komen weten over hoe het nu gaat en wat er nu allemaal in is.

    Hoop dat jullie me dus een beetje kunnen helpen.
    En als er een clan geïnteresseerd is dan hoor ik dat natuurlijk graag.
    En hopen dat we het gamen hier weer terug kunnen brengen van hoe het toen was voor de Xbox 360 ;)



    Greets _0/
     
  2. InsaneSniper

    InsaneSniper Active Member

    Berichten:
    83
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat wij wel geinteresseerd zijn.
    laat maar een berichtje achter op www.teamvisual.nl
     
  3. JvSpaendonk

    JvSpaendonk Member

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    Update:
    Heb zojuist een designer gesproken en die gaat nu een website en een mooie logo maken voor me, heb nog geen naam door gegeven maar hoop dat hij iets in elkaar gaat zetten. Hij heeft al enige mooie websites gemaakt in eSport style en dat is ook beetje de kant waar ik heen wil gaan met alles er op en er aan haha.
    Ook kan ik natuurlijk de site die hij maakt gebruiken voor een clan die me als nog wilt als leader a.k.a manager.


    aantal voorbeelden van de designer:
    http://th07.deviantart.net/fs71/PRE/f/2010/157/3/1/31ac3f700fa7e376d3764a2a62a48d45.png
    http://fc09.deviantart.net/fs71/i/2010/081/5/e/Webspell_design_4_sale_by_chubiic.png
     
    Laatst bewerkt: 7 dec 2011
  4. JvSpaendonk

    JvSpaendonk Member

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik heb al iemand van jullie gesproken maar denk niet dat het iets word want ben nog niet op de hoogte gehouden en wil graag snel duidelijkheid. Dat zal ook in de clan moeten snapje dat is iets wat wel moet daar sta ik zelf ook op. Alles wat er gebeurd krijgt iedereen meteen te weten en krijgt meteen antwoord dat is het beste.
     
    Laatst bewerkt: 7 dec 2011
  5. star shooter x

    star shooter x fariko gaming

    Berichten:
    66
    Leuk Bevonden:
    0
  6. Looney

    Looney Active Member

    Berichten:
    2.129
    Leuk Bevonden:
    25
    Welke taal spreek jij?
     
  7. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    zou je de volgende keer in begrijpelijk Nederlands willen reageren :b:
     
  8. InsaneSniper

    InsaneSniper Active Member

    Berichten:
    83
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is erg lastig voor hem.
     
  9. Spa.QuantiX

    Spa.QuantiX http://gameu.nl

    Berichten:
    60
    Leuk Bevonden:
    0
    Niks persoonlijk hoor, maar Jeffrey, je probeerde met mij een clan op te richten ik gaf mijn clan er voor op en Team Spa kwam tot stand. Na 1 week verdween je gewoon, mensen hadden afspraken met je dat gewoon niet door ging en nooit meer wat van je hoorde. Er zijn genoeg competitieve gamers die weg zijn gegaan omdat ze nooit geholpen zijn door je afwezigheid. Nu wil je weer beginnen en wil je een andere clan leiden en uit eindelijk stop je weer. Clans leiden is dan ook niks voor jou, niet persoonlijk maar ik heb gezien hoe het met Team Spa liep.

    Je wilt ook elke keer meteen beginnen als leader omdat je elke keer stopt en geen zin hebt om bij het begin te beginnen, dit merkte ik al eerder. Ik vind het gewoon jammer dat je het nu gewoon weer probeert, en doet alsof Team Spa nooit bestaan heeft en vind ik overigens niet terug in je geschiedenis.

    Voor mensen wie denken; team spa? Check in het topic lijstje beetje in het midden ;).

    Anyway, good luck en hopelijk ga je er nu wel voor en stop je niet na 1 +/- week.
     
  10. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Rofl, dat is goeie publiciteit hierboven:p Nee maar als dat echt zo is, snap ik niet dat je weer een clan begint idd. Maar elk verhaal heeft 2 kante. Wil die van Jvspaendonk wel is horen.
     
  11. Spa.QuantiX

    Spa.QuantiX http://gameu.nl

    Berichten:
    60
    Leuk Bevonden:
    0
    Één en al waarheid ;), een verhaal heeft twee kanten, ligt er alleen aan of er geen smoesjes verteld gaan worden.. Anyway, ik ben DuwV iMaNiiaC, dit is een nieuwe acc + nieuwe naam. BTW, het team dat weg ging was het team van Reflex dat nu voor Visual speelt. We hadden afspraken en die afspraken konden gewoon niet vervuld worden omdat Jeffrey weg was "ineens".
     
    Laatst bewerkt: 9 mrt 2012
  12. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    slowchats verwijderd, daar mogen jullie pm/msn etc voor gebruiken heren :)

    weer OT
     
  13. JvSpaendonk

    JvSpaendonk Member

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    Hier wil ik gerust op reageren hoor;


    Ik ben er even uit geweest omdat ik wel wat meer aan mij hoofd had je word ouder en soms kun je niet alleen maar tijd steken in het gamen er zijn ook meer dingen zoals je prive leven en als dat niet altijd goed gaat zul je toch moeten kiezen wat je doet denk ik of niet prive of gamen?? vind het maar slecht van jou waarom jij mij hier zwart maakt terwijl je niet eens weet hoe of wat?.. Je had mij ook een mailtje kunnen sturen of een pm maar dat heb je blijkbaar ook niet gedaan anders had ik wel gereageerd of je had een ouder email maar die is volgens mij nog het zelfde maar staat niets in en geloof dat ik toch de zelfde account heb?

    En waarom zou ik opnieuw moeten beginnen als ik een groep ook vooruit kan helpen? Is toch makkelijker dan van voor af aan te beginnen?

    jij had het ook over kunnen nemen toen toch dat heb je ook niet gedaan dus vanwaar heel deze drama?

    En waarom ik dat toen niet er bij heb gezet dat weet ik niet maar nu ben ik het gewoon vergeten. Maar zal het er wel bij zetten voor jou!

    # is een late reactie maar zag dit pas vandaag*
     
    Laatst bewerkt: 25 jun 2013
  14. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Waarom sluit je dit topic niet? Je heb je toch aangemeld bij een clan/community? En die laten toch iedereen door. En niemand reageert in dit topic. En om nou nog te gaan bitche over een bericht van vorig jaar maart is problemen zoeken die er allang niet meer zijn.
     
  15. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.957
    Hij zei dat je verdween na 1 week, dan word je snel ouder zeg.
     
  16. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Misschien is hij in die week wel getrouwd. Dan gaat het rap allemaal hoor.
     
  17. Oldsk00l

    Oldsk00l ouwe school

    Berichten:
    813
    Leuk Bevonden:
    4
    ik word altijd zo vrolijk van internet drama :lol:
     
  18. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397



    [​IMG]
     
  19. SneakerPimp

    SneakerPimp Xbox collectorrr

    Berichten:
    46
    Leuk Bevonden:
    0
    Als mensen het even niet meer hebben/liegen/zich in een hoekje gedreven voelen, gaat de spelling vaak heeeeeeel erg achteruit...

    ''jij had het ook over kunnen nemen toen toch dat heb je ook niet gedaan dus vanwaar heel deze drama?''

    Maar any-hoe, mochten hier toevallig ook Halo spelers nog een gek zoeken voor hun clan, ik wil wel eens meedoen! ;)
     
  20. JvSpaendonk

    JvSpaendonk Member

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    Jaa het heeft bepaalde redenen waarom ik er niet was maar ja hebt gelijk oude koeien uit de sloot halen hoeft ook niet maar wou wel even me zegje doen.
     

Deel Deze Pagina