1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Tetris worlds online competitie?

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door X-noize, 19 aug 2005.

  1. X-noize

    X-noize Active Member

    Berichten:
    89
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb me net het spel tetris worlds online aangeschaft.
    kostte maar 18 euri bij de discovery, en ik dacht laat maar eens meenemen.
    eenmaal aan het spelen, viel het me op dat het anders is dan het standaard tetris, en dat je veel puzzlemogelijkheden hebt.
    eenmaal op live te zijn ingelogt, bleken er voornamelijk amerikanen te spelen.
    Nu leek het me eens leuk om een eens een competitie te spelen met nederlanders, vandaar dat ik daarvoor nu mensen oproep.
    heb je het spel, vind je het leuk en lijkt het je wat om eens samen te gamen,
    dan geef maar een brul..
    dan spreken we wel wat af.. er moeten 4 spelers zijn.
     
  2. Jerreby

    Jerreby Active Member

    Berichten:
    2.043
    Leuk Bevonden:
    32
    Meestal als je een toernooi(tje) organiseert moet je dat eerst overleggen met een mod en een overzichtelijk wedstrijd schema hebben O-) .
     
  3. X-noize

    X-noize Active Member

    Berichten:
    89
    Leuk Bevonden:
    0


    het schema zit al in het spel zelf...was alleen op zoek naar nederlandse spelers. en i kzou niet weten waar ik elders een oproep zou kunnen doen.
    je moet eerst maar es zien tegen elkaar te spelen en dan kun je alsnog een toernooitje opzetten... ik heb dit spel sinds een paar dagen en moet toch eerst nog oefenen.. het is alleen jammer dat er geen nederlanders met dit spel op live zitten.
     
  4. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Je bedoelt Serieus HET Tetris spel? Bekend van de Gameboy :9 ! Die echt kapot gespeelt joh.
    Maar is hier een spel van op de xbox? Geen nederlanders, lijkt me wegens te weinig interesse van de gamers zelf. Tetris op de xbox is toch niets aan wel?
    En ik heb het spel nog NOOIT ergens gezien? Waar heb je het gehaald :) ?

    Edit:/Discovery dus, ken heel die winkel niej. :eek:
     
  5. dester

    dester Nature one

    Berichten:
    339
    Leuk Bevonden:
    0
    Tetris was wel lache op de xbox in idd alleen maar amerikanen online. Zal je wel toevoegen als ik het spel nog heb liggen hier.
     
  6. X-noize

    X-noize Active Member

    Berichten:
    89
    Leuk Bevonden:
    0

    tetris worlds is niet precies het spel wat je eerder op de gameboy speelde.
    je hebt bij deze tetris speel modi, die je bij het origineel niet had. zoals cascade tetris, square tetris, en normale tetris. bij elke versie heb je 15 levels.en je weet als je eerder op de gameboy bij level 9 was, dat het heel snel ging. kun je nagaan hoe ut bij level 15 word.je hebt ook werelden.
    het is gewoon een verslavend spel naarmate je het speelt, en van puzzelen houd.Je hebt bij elke speel modus ook knock-out mode, een race mode en een lounge mode. in de lounge mode is de nadruk gelegt op het babbelen en het gamen. het gaat erom wie het eerste bij level 15 komt.probeer het maar eens.

    en de NEW-DISCOVERY zit in enschede.het is een grote gamewinkel die tenminste nog ruime keuze in games heeft voor de xbox.

    hier een url:

    http://www.new-discovery.nl/
     
  7. karineverch

    karineverch New Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt voor het delen veel informatie over tetris game, i love it tetris game en ik regelmatig speel deze game. tetris game mij en mijn moeder favoriete online game
     
  8. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256

Deel Deze Pagina