1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

The Claw

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Froggie, 30 mei 2002.

  1. Froggie

    Froggie Kwaaaaak

    Berichten:
    289
    Leuk Bevonden:
    0
    Is er al bekend gemaakt wanneer dit ding in de winkel ligt? Want ik ben eigenlijk wel geintereseerd in dit stukkie plastic met UC zo in het vooruitzicht.

    En hoe zit het met de rest hier, zijn er meer die dit ding gaan aanschaffen?
     
  2. TheOne2000

    TheOne2000 Oldschool Xboxer

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ken het niet geloof ik heb je een link:confused:
     
  3. Froggie

    Froggie Kwaaaaak

    Berichten:
    289
    Leuk Bevonden:
    0
  4. TheOne2000

    TheOne2000 Oldschool Xboxer

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat ik die een keer gemist had ;)
     
  5. Markos

    Markos XBW member

    Berichten:
    336
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik wil dat ding ook wel met UC in het vooruitzicht. Ik vindt de controller toch maar niks. De muis is stukken beter!
     
  6. Xenior

    Xenior Serious Xenior

    Berichten:
    3.054
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil online niet geslacht worden door iemand die het voordeel van een klauw heeft...
    Dus ik koop hem ook.;)
     
  7. Phobos

    Phobos Secret lurker

    Berichten:
    36
    Leuk Bevonden:
    0
    Pas maar op met het aanschaffen van dit ding want je wordt ongelofelijk genaaid. Je hebt er totaal niks aan, instellingen zijn niet goed te maken, etc. Dit apparaat is bij een hele hoop console launches aanwezig geweest (PSX, Saturn, N64, PS2 alleen bij de Dreamcast was ie niet aanwezig), het enige verschil met deze specifieke controller is de muis. Het kan natuurlijk zijn dat deze versie wel toegevoegde waarde kan brengen in de toekomst maar ik persoonlijk verwacht er niet te veel van. De afgelopen versies waren allemaal goedkoop gefabriceerd (kraakte heel erg en was niet echt masief).

    Persoonlijk zou ik wachten totdat de game uit is en dan zoiets van MS zelf halen, ik neem aan dat zei zelf zoiets op de markt brengen. Toen er een echte shooter werd gelanceerd op de Dreamcast kwam de muis en keyboard (die toendertijd net een paar weekjes eerder gereleased waren) ook meteen op alle sites.
    Ik weet niet hoe anderen er tegenover staan maar third-party accesoires vind ik meestal kwalitatief een stuk slechter, zien er meestal niet uit en hebben totaal geen toegevoegde waarde.
     
  8. Tr@m$

    Tr@m$ inactieve gebruiker

    Berichten:
    2.205
    Leuk Bevonden:
    1
    Je moet niet van te voren oordelen want misschien heeft het bedrijf het licht gezien en brengen ze nu iets op de markt wat goed is.
    Ik heb trouwens nooit iets gezien dat op de Claw ljikt.
    Niet op de N64, PSX of PS2.
    En als bljikt dat the Claw zuigt dan zal dat heel snel bekend zijn dmv fora en nieuwsgroepen en dus pakken ze zichzelf en de kopers want die zijn dan nog steeds niet beter dan de casualgamer die gewoon zijn controller gebruikt.
     
  9. daburnd88

    daburnd88 penny for your beer!

    Berichten:
    176
    Leuk Bevonden:
    0
    hmzz

    ik zou graag een muis en toetsenbord willen. maar dit ding. no way. het lijkt me echt kut spelen. onder elke vinger ongeveer 6 knoppen en dan ook nog voor links handige mensen en shit. no way. ik wil fatsoenlijk normale muis zoals een optische muis of een razor boomslang.
     
  10. lammetje

    lammetje *PGR2-Addict*

    Berichten:
    299
    Leuk Bevonden:
    0
    >ik wil fatsoenlijk normale muis zoals een optische muis of een >razor boomslang.

    LEZEN ...

    The Claw vervangt de W/A/S/D toetsen combinatie , en ergonomisch ziet het er zeker strak uit, EN DAAR AAN VAST
    kan je je EIGEN MUIS aansluiten van Microsoft Bijvoorbeeld....



    ;)
     
  11. Godd

    Godd Listen to Godd

    Berichten:
    251
    Leuk Bevonden:
    0
    Heey froggie die tweede link die je geeft is de claw voor de pc, kweet niet of jij dat dat al weet maar ik zegt het maar ff
     
  12. Froggie

    Froggie Kwaaaaak

    Berichten:
    289
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat weet ik, maar die Claw voor de Xbox is hetzelfde als die van de pc met als enige verschil dat je er een muis op kunt aansluiten...
     
  13. Flood

    Flood Guest

    uhh je krijgt bij de claw ook nog een muis hoor...de claw is volgens mij een xtra hulpmiddel bij je muis
     
  14. daburnd88

    daburnd88 penny for your beer!

    Berichten:
    176
    Leuk Bevonden:
    0
    hmzz

    dan heb ik nog steeds niets aan dat ding. god geef mij maar een toetsenbord met een optie om de muis aan door te lussen. zo een claw lijkt te gay.
     
  15. Xmaster

    Xmaster XBW ELITE LID

    Berichten:
    1.879
    Leuk Bevonden:
    9
    Mensen die de Claw hebben aangeschaft zijn echt vors in het voordeel. Het zou tof zijn als Digital extremes bij UT ervoor zorgt dat er matches zijn voor de mensen met Claw ofzo en voor de mensen met een controller.;)
     
  16. Froggie

    Froggie Kwaaaaak

    Berichten:
    289
    Leuk Bevonden:
    0
    Denk het niet want dan krijg je altijd lamers die met een Claw toch in de controller league gaan spelen omdat ze anders niet kunnen winnen...
     
  17. lammetje

    lammetje *PGR2-Addict*

    Berichten:
    299
    Leuk Bevonden:
    0
    >dan heb ik nog steeds niets aan dat ding. god geef mij maar >een toetsenbord met een optie om de muis aan door te lussen. >zo een claw lijkt te gay.

    De keyboard ASDW layout was ook nooit bedoeld voor FPS spellen, is toch ook bedacht en men is er aan gewend geraakt...

    En als je je vingers neerzet op de ASWD toetsen dan heeft het ook een soort claw houding, en dan mag je nog steeds een eigen muis op aan sluiten, dan heb je in iedergeval al de Muis look en schiet voordeel.

    En als het nog niet bevalt dan vind ik je gewoon een veeleisend
    zeikerig persoon...die maar gewoon een pc moet kopen...
    geintje :p

    Dat ding is nog in beta fase, en de bedoeling is toch dat je een eigen muis er op kan aansluiten of je nou en muis erbij krijgt, zal wel....
     
  18. lammetje

    lammetje *PGR2-Addict*

    Berichten:
    299
    Leuk Bevonden:
    0
    Elke FPS speler van Wolfenstein, Doom, halflife, counterstrike etc etc...die weet donders goed dat een analoge stickie op een gamepad nooit de snelheid en reactie haalt van de muis....

    Mensen die nooit een FPS spel uitgebreid hebben gespeeld op de PC met AWSD keyboard layout en muis (look,shoot,jump) die begrijpen ook niet echt het concept van de CLAW en de muis.... maar ja op de CUBE is een keyboard beschikbaar ...

    En dat is mijn mening :9

    doe mij maar zo'n claw en muis is gewoon sneller spelen...en geen duimkramp...meer.
     
  19. Xenior

    Xenior Serious Xenior

    Berichten:
    3.054
    Leuk Bevonden:
    0
    Jepjuistjuistem! :)
     
  20. Tr@m$

    Tr@m$ inactieve gebruiker

    Berichten:
    2.205
    Leuk Bevonden:
    1
    Ach, ik denk toch dat ik UC NIET ga kopen. Waarom niet Martijn vragen jullie je af?
    Nou omdat Unreal Tournament 2003 bijna precies dezelfde game is die ook nog eens eerder uitkomt. Aangezien mijn pctje het makkelijk aankan zie ik geen reden om ipv UT2003 met muis en toetsenbord achter de PC te spelen het op de Xbox te doen met of een claw waarvan ik nog moet zien wat het wordft of een controller die altijd inferieur is aan muis-toetsenbord combinatie.
    Het enige voordeel zo kunnen zijn dat ik dan bepaalde mensen op dit forum online zou kunnen afslschten :9 maar daar zoek ik dan wel een andere game voor..

    Weten jullie ook hoe ik er over denk:+
     

Deel Deze Pagina