1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

The Elder Scrolls IV: Oblivion [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Willem, 20 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mello206cc

    mello206cc streetrace 4ever

    Berichten:
    409
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb het spel voor het eerst net opgestart,klopt het dat je voordat het menu verschijnt je een melding krijgt dat je een update moet downloaden,ik heb dit gedaan en de xbox360 heeft de update gedownload en start opnieuw op,daarna heb ik new game gedaan maar ben al 5 minuten aan het wachten en ik kan nog steeds niet spelen.......is nog steeds aan het loaden:mad:
    hoort dit?????????
     
  2. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    ik heb geen update gehad, dus ik denk niet dat het goed is
     
  3. mello206cc

    mello206cc streetrace 4ever

    Berichten:
    409
    Leuk Bevonden:
    0
    en ik heb telkens als in een lijk wil onderzoeken of met iemand wil praten zo'n 30 sec moet wachten elke keer weer......is ie dan aan het laden ofzo???
     
  4. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    ook dat heb ik niet en nog nooit gehoord...
     
  5. mello206cc

    mello206cc streetrace 4ever

    Berichten:
    409
    Leuk Bevonden:
    0
    stom dan,ik begin me er echt aan te ergeren,elke keer als ik iets doe,staat beeld tijdje stil voordat ie bv kist opent,een verslagen iemand wil onderzoeken...om in de menu te komen..telkens weer staat ie een tijd stil:mad:
     
  6. viper24

    viper24 Active Member

    Berichten:
    33
    Leuk Bevonden:
    0
    hallo! ik heb een vraagje over de kaart die er bijzit. Bij de gewone edition... ik zie hier in de startpost een map staan die stukken groter is! zijn dat ook alle gebieden waar je kan komen?? of kan je alleen maar in het gebied komen op de kaart die bij het spel zit?
     
  7. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    De kaart uit de startpost is de ganse wereld, genaamd Tamriel, die onderverdeeld is in verschillende provincies. 1 van die provincies is Cyrodiil, en het is alleen in dat deel dat je kan spelen in Oblivion.
     
  8. de bengel

    de bengel Holy Fuck-nuts!

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    en de provincie morrowind is dus uit het vorige deel?
    zijn er nog andere provincies die in andere delen aangedaan zijn?
     
  9. viper24

    viper24 Active Member

    Berichten:
    33
    Leuk Bevonden:
    0

    owkee thanx! Wel jammer eigenlijk, maar aan de andere kant is et groot genoeg :)
     
  10. polmannetje

    polmannetje Active Member

    Berichten:
    946
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb eindelijk dat huis in Skingrad bij mekaar gespaard. Heb alleen een servants quaters als inrichting, meer kan ik nog niet betalen. Maar ik ging er vanuit dat je wel een servant erbij kreeg, niet dus. Iemand die weet waar je er een kan krijgen? Kan het uberhaupt wel?
     
  11. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    The Elder Scrolls: Arena => Verschillende delen van Tamriel
    The Elder Scrolls II: Daggerfall => High Rock en Hammerfell
    The Elder Scrolls Legends: Battlespire => Battlespire
    The Elder Scrolls Adventures: Redguard => Hammerfell, Iliac Bay
    The Elder Scrolls III: Morrowind => Vvardenfell (Morrowind)
    The Elder Scrolls Travels: Dawnstar => Skyrim
    The Elder Scrolls Travels: Stormhold => Black Marsh
    The Elder Scrolls Travels: Shadowkey => High Rock

    EDIT: Het Oblivion sex schandaal Haha.
     
    Laatst bewerkt: 26 mrt 2006
  12. Spinner

    Spinner So it begins....

    Berichten:
    351
    Leuk Bevonden:
    0


    heeft iets met overfragmenteren te maken ofzoiets....het staat ergens in dit forum. Moet je bij het opstarten van het spel de A-knop ingedrukt houden.
    Weet niet zeker of het goed is wat ik nu schrijf maar doe even een zoekopdrachtje....dan kom je het wel tegen.
     
  13. Headcollector1

    Headcollector1 Mijn Verzameling

    Berichten:
    948
    Leuk Bevonden:
    0
    Cool filmpje!
     
  14. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Zo'n vet spel dit!!!!_O_ Het was juist weer grappig:
    Ik ging een wood elf helpen. Maar ik had al snel door dat die kerel paranoia was:D en een beetje gestoord ook:D. Die kerel dacht dat ze een complot tegen hem aan het smeden waren. Dus moest ik mensen bespieden(in totaal 3, Hahahahaa, allemaal vriendelijke mensen die gaan werken, bij de eerste persoon(een vrouw) dacht ik van, what the fuck, moet ik hier staan kijken hoe die aan het werken is, maar toen had ik eigelijk al door dat de kerel waar ik voor werktte paranoia was:D hahahaah, zo goed he, dit spel! Op het laatste wilde die kerel mij ook vermoorden omdat ik zogezegd ook met de bende hoorde_O_ Man man, ik liep gewoon naar een guard(de hoofd in dat gebied(persoon met een kletskop) en die kerel slachtte hem gewoon af:), en gedaan met de handel). Ik heb ook zo eens opnieuw geload en gezegd dat ze hem wel aan het bespieden waren, en natuurlijk, nu was het allemaal superduidelijk voor hem, een complot tegen hem_O_ :D man man, grappig, en dan moest ik die kerel vermoorden die zogezegd hem bespiedde,ahahah, maarja, dat had ik gewoon eens bekeken, niet op verder gespeeld:) Dan ook nog een grappig stukje, zie ik daar opeens een kerel sluipen(gewoon niet tijdens een missie ofzo) en die probeert ineens iemand te vermoorden, tja de guard hem hem snel daal:D) Echt geweldig!
     
  15. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    223
    Ik ben nu ook aardig op weg ... ik kan zeggen dat ik een beetje versaafd ben ... maar ja het einige nadeel is dat ik te weinig tijd heb :eek:
     
    Laatst bewerkt: 27 mrt 2006
  16. Animal nl

    Animal nl Active Member

    Berichten:
    525
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is dan denk ik het beste om de cache van de xbox 360 te legen.
    Moet je even zoeken op dit forum hoe je dat precies moet doen.
     
  17. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Start Oblivion op.
    Waneer deze in het menu is, zet je je Xbox 360 weer uit!
    (met de CD er nog in)

    Daarna zet je je Xbox 360 weer aan, terwijl je Continue de "A" button inhoudt.
    Dit moet je volhouden tot....

    (het logo van bethesda ofso?)

    Verder idd heerlijk spel. Maar schiet nog niet echt op, met die Main Quest :p.
     
    Laatst bewerkt: 27 mrt 2006
  18. de bengel

    de bengel Holy Fuck-nuts!

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    ik had die quest van die glanthir ook gedaan,
    maar ik had gezegd dat de laatste persoon loog. toen moest ik hem vermoorden. Dat heb ik maar even snel tegen een guard gezegd en toen werd hij gedood. Ik vond toen zijn sleutel, dus ik dat huis in. Hij heeft echt veel boeken daar liggen, er liggen ook heel wat goudstukken.
     
  19. Elendill2003

    Elendill2003 For those who gave

    Berichten:
    943
    Leuk Bevonden:
    0
    Lol dies echt te erg :p. Wist btw niet dat er ZOVEEL games en in deze serie zaten.

    Maar btw je bent denk ik de addons van morrowind vergeten. Waarin je onderandere naar solstheim kan toch?
     
  20. Gaudio

    Gaudio Active Member

    Berichten:
    151
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand waar je torches kan kopen? Ik zie geen donder meer in de kerkers en mijnen.. Sommige kan ik uit kratten halen bij bijv. de marketplace, maar zijn ze ook ergens te koop? Ik zoek me rot....
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina